Ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:43 schreef peaceman het volgende:
Your musical compatibility rating with Sackblabbath is:
Medium
You share a few artists in common, including Metallica, Foo Fighters, Iron Maiden, Audioslave, and Life of Agony
Ah.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:50 schreef Timmeeehh het volgende:
[..]
Had je net gemaild voor eventuele aanpassing, dus vandaar.
quote:Your musical compatibility rating with caliaa is:
Super
You share many artists in common, including Robyn Hitchcock, Robyn Hitchcock and the Egyptians, The Soft Boys, and Robyn Hitchcock & the Venus 3.
topfan van de spice girlsquote:Your musical compatibility rating with mzaidi is:
Very Low
You share a few artists in common.
Hmm vreemd... je zou zeggen dat je tags dan toch niet juist zijn ingevuld?quote:Op zondag 5 november 2006 20:47 schreef ranja het volgende:
Volgens mij pakt mijn scrobbler gewoon heel veel nietik heb afgelopen week echt veel meer gedraaid en ook wel meer van dezelfde artiest... en ja, de id-tags waren wel gevuld, daar let ik wel op.
Trouwens, de week van 5 november loopt toch nog steeds?
Nou, vooruit.quote:Op maandag 6 november 2006 14:20 schreef BloodyLotte het volgende:
Jaaa, ik heb nu ook last.fm!
BloodyLotteadden maarrrr.
Ik neem aan dat dat is om de tags die je zelf aan een nummer kan hangen ('seen live' 'favorites' 'female vocalist' etc etc) te verwijderen. Aan dubbele bandnamen kunnen ze op dit moment niks doen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
"clear all tagging".
Wat doet ie dan precies? Want ik heb nu FEELING en The Feeling in mijn lijst staan. Dat is een beetje fucked natuurlijk, maar blijft mijn hele data dan wel bestaan?
en ik ben al mijn Belgische meisjes al buren kwijt geraakt sinds die wijziging in het burensysteem.quote:Op zondag 12 november 2006 18:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ook 100.
En in het begin van de week had ik XL als neighbour en andersom. Vrijdag of gisteren was ik niet meer zijn neighbour, maar hij wel de mijne, terwijl we juist nog meer muziek hadden uitgewisseld
Iedereen zit natuurlijk te refreshen voor een nieuwe weeklijstquote:Op zondag 12 november 2006 18:33 schreef Verbal_Kint het volgende:
We're sorry, but our database servers are currently overloaded. Please enjoy a quick cup of tea and then try refreshing this page.
duurde trouwens niet lang, maar wel komisch dit
Inderdaad. SInds die nieuwe buren (ik heb er nu ook 100), heb ik met mijn top-neighbour een compatibilty van "Very HIgh", terwijl een aantal van mijn vriendjes een "Super" hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 16:55 schreef placebeau het volgende:
ja, ik heb ook al gemerkt dat de taste-o-meter en het neighbourschap niet echt verband houden met elkaar.
Wat toch enigszins vreemd is.
quote:Op zondag 12 november 2006 22:23 schreef Brahimov het volgende:
Weeklijstje:
1 Room Eleven 90
2 Scissor Sisters 21
2 Pete Philly & Perquisite 21
4 Nits 16
4 Admiral Freebee 16
6 The Divine Comedy 13
6 Kashmir 13
8 Steely Dan 11
9 Death Cab for Cutie 9
9 Belle and Sebastian 9
Nogal veelRoom Eleven dus. Die ik overigens op 11-11 live heb gezien
![]()
quote:1 The Kooks 34
2 Lily Allen 30
3 Kaiser Chiefs 28
4 Scissor Sisters 25
5 Franz Ferdinand 24
6 The Killers 21
7 Arctic Monkeys 16
8 Garbage 15
9 Panic! At the Disco 13
10 Bloc Party 10
11 Belle and Sebastian 9
12 Keane 8
13 Wir sind Helden 7
14 Editors 6
14 The Raconteurs 6
16 Green Day 4
16 The Offspring 4
18 My Chemical Romance 3
19 Remy Zero 2
20 The Clash 1
20 Ladytron 1
20 Death Cab for Cutie 1
20 The Ataris 1
20 The Raveonettes 1
20 The Zutons 1
20 McFly 1
20 The Feeling 1
20 Orson 1
20 The Automatic 1
quote:Op maandag 13 november 2006 01:01 schreef Scandalous het volgende:
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/belle_starr.gif]afbeelding] [/url]
Met je Eddy Wally en Nico Haakquote:
Het is een vertekend beeld, hij heeft Rollins band straal genegeerdquote:Op maandag 13 november 2006 01:14 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Met je Eddy Wally en Nico Haak![]()
4quote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef dwerg het volgende:
Er staan drie FOK!-ers bij de top-luisteraars naar de Nits in de afgelopen week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |