I think so, Brain, but where are we going to find a duck and a hose at this hour?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef Biancavia het volgende:
Are you pondering what I'm pondering, Pinky?
hey was die gast zaterdagniet bij de xfactor?quote:
madam mikmak?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef LedZep het volgende:
Geen di(r)ktator heeft macht over mij zolang ik beschik over de Heilige Kracht der Dim Mak. Beware and know your leader, mortal weakling.
Heil !
is da lekker? zoals Dim Sum?quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:52 schreef LedZep het volgende:
Dim Mak.
Je mag mijn ballen ook wel een keer in je mondje nemen heur.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef Biancavia het volgende:
Are you pondering what I'm pondering, Pinky?
hoe heet dat ook alweerquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:55 schreef wipes66 het volgende:
Kijk uit malloot, een Kokosnoot!
[[url=http://www.jufloekie.nl/afbeeldingen/jeugdsentiment/ovide1.jpg]afbeelding]
[/url]
Ovide!quote:
Bij mij was dat het gebrek aan interpunctie, alsmede het gebrek aan correcte spelling.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef Eamon het volgende:
die groene vlag met een T doet mij besluiten niet mee te doen, verder puik plan![]()
Van essentieel belang is toch wel het beheersen van de Nederlandse taal. Als je je die eerst eens eigen maakt, zou dat al flink helpen. De aanwezigheid van een NAC Breda-sjaaltje doet mij echter vermoeden dat het hier om een hopeloos Noord-Brabants geval gaat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:23 schreef tinoz het volgende:
martijn , ik ga de wereld overnemen van de huidige macht hebbers !!!
met het netwerk zetten we wetten op die door het volk goed gekeurd zullen kunnen worden en op die manier moeten de machthebbers de wette accepteren of aftreden !
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:54 schreef Eamon het volgende:
die groene vlag met een T doet mij besluiten niet mee te doen, verder puik plan![]()
Wie gelooft er tegenwoordig nog dat communisme mogelijk isquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:28 schreef koen_pijl het volgende:
Ik doe mee als we een communistisch regime invoeren daarna!
'maar zijn gevoel verteld hem anders'quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Over een trieste kaenkerkick gesproken...
Paljas
goed dat ik ff keek, wilde hem ook neerzettenquote:
Eerst beter Nederlands typen, dan praten we verder. Ik ga niet met een revolutie meedoen als de 'leider' niet fatsoenlijk zijn moedertaal kanquote:Op zondag 14 december 2008 16:32 schreef tinoz het volgende:
we zijn bijna bij de 555 dagen en het is tijd voor een evaluatie.... Ik heb geen grote aanhang gekregen en de wereld is nogsteeds een bende . Warom , o waarom zijn jullie afvallig geweest ? Met pijn in mijn hart constrateer ik dat ik nog geen stap verder ben gekomen in de wereld overname ....
Maar niet getreurd, binnen kort zal er een nieuwe poging komen om de wereld over te nemen , dit maal met een 3D globe waar we langzaam maar zeker onze invloedsfeer op zal kunnen worden getoond zie ook : 3D globe
dit was de kick , laten we weer samenscholen en dan ook werkelijk werk maken van het vormgeven aan een revolutionaire garde !!
glorie voor de zwakken !!!
Saluta ,
Tinoz
Als die wereld maar stopt waar jij begintquote:Op zondag 14 december 2008 20:56 schreef verregentmeisje het volgende:
"ik ga de wereld overnemen"
Gefeliciteerd
Je gebruik van XD toont aan dat je gebruikt kan worden als menselijk schild. Gefeliciteerd.quote:
Hip logo!quote:Op zondag 14 december 2008 23:37 schreef tinoz het volgende:
mijn T-shirt staat hem veel beter !!!
[ afbeelding ]
vinden jullie hem ook niet veel beter overkomen met mijn T-shirt ?ik ben geen fasi -ist ofzo heeur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |