Ik wil best meehelpen
![]()
Zelf had ik ook plannen om de wereld over te nemen helemaal, maar als iemand anders de wereld wilt overnemen op een goede manier dan lever ik wel feedback. Als iemand anders de wereld wilt overnemen hoef ik het niet te doen, hopelijk heb je dan wel een leuke manier van macht-hebben.
Ik heb dus al heel lang plannen om de wereld over te nemen, maar ik ben zo dat ik iedereen dat plezier gun
![]()
Wat mij betreft mag iedereen baas zijn van de wereld.
Strijdkrachten nodig??? Ik roep een paar predators op. Heb een leger predators achter me staan.
Als je een leger wilt dan roep je maar, ik hoef maar even te bellen en ze staan klaar. Tis een leger met eenheden erin waar terminator niet tegenop kan. Als je denkt dat Schwarzenegger een goede commando was dan is het leger dat ik kan samenstellen nog sterker.
Ik wil in het leger werken. Mag jij de opdrachten geven en ik geef het commando aan het leger
![]()
Kan ook de economie opnieuw installeren en schulden formateren. En dan mag jij vertellen wat je wilt zien. Ik werk slechts mee heerser!!!!
Ik wil geen heerser zijn, ik wil opdrachten uitvoeren
![]()
Ik wil opdrachten krijgen van de baas, en dan voer ik alle opdrachten uit.
Maar volgens mij is het forum hier hetgeen waar het omdraait allemaal. Op fok! worden de plannen uitgewerkt en vindt het denkwerk plaats. Vervolgens is het zaak dat de plannen van fok! worden gelanceerd en uitgevoerd.
Dit is het forum van Caesar een beetje
Wil jij Caesar zijn?
Als je echt kiest om Caesar te zijn dan moet je echt de beslissing nemen en 10000 procent achter je beslissing staan. Ik wil best kiezen om Caesar te zijn, maar ik gun anderen dat plezier dus ook. Of we worden allemaal Caesar
[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 30-10-2006 10:55:41 ]