huh?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
Het is trouwens ook een lijn die het midden van een golf-grafiek pakt
Klopt ,was ook een goed antwoord geweest, maar de andere was eerderquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:09 schreef Nesle het volgende:
Je hebt ook de meridiaan door je lichaammaar die zul je vast niet bedoelen
Ik bedenk me net dat ik een mediaan bedoelquote:
Heb je een brief geschrevenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Whiew.
Shit. Boer zoekt vrouw begint zo.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui..... ik ben er weer.....weekje weggeweest ivm drukte met tentamens enzo. Maar mijn laatste tentamen zit er dus op, en ging erg goed, dus ik kan weer hard gaan fluimen met de AKQ
New and improved... nu met andere username, want ik heet eigenlijk helemaal geen peterse van mijn achternaam
Haquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:13 schreef Mark_V het volgende:
Hoi lui..... ik ben er weer.....weekje weggeweest ivm drukte met tentamens enzo. Maar mijn laatste tentamen zit er dus op, en ging erg goed, dus ik kan weer hard gaan fluimen met de AKQ
New and improved... nu met andere username, want ik heet eigenlijk helemaal geen peterse van mijn achternaam
Boeie, met 2 weken sta ik toch weer bovenaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
HaMaar je moet natuurlijk wel onderaan beginnen weer met de punten he
![]()
Nee joh. Er zat jammergenoeg geen schapenboer tussen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:15 schreef Supersheep het volgende:
Zo, ik kom hier ook maar weer punten binnenhalen slowchatten
[..]
Heb je een brief geschreven
computers en vliegdekschepenquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:16 schreef Mark_V het volgende:
Noem twee boeiende uitvindingen die de azteken NIET hadden?
Lienekien mag NIET meedoen
quote:
Dat zijn de besten natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee joh. Er zat jammergenoeg geen schapenboer tussen.![]()
damn!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Fietsbanden en ruimtepakken.
Ey Nessiequote:Op zondag 29 oktober 2006 20:21 schreef Nesle het volgende:
[..]
![]()
Om toch maar niet als slowchattende over te komen.
Ze schreven niet.
En ik ben veuls te laat.![]()
Warmquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:24 schreef Nesle het volgende:
Door vuur?
Was te verwachtenquote:
Nesle +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:25 schreef Nesle het volgende:
[..]
Was te verwachtenDoor de vele vuren dan
![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nesle +2
De Eurpeanen zagen veel vuren toen ze langs de kust voeren. De naam is verzonnen door Ferdinand Magellaan (1480-1521),
Wauw,quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Nesle +2
De Eurpeanen zagen veel vuren toen ze langs de kust voeren. De naam is verzonnen door Ferdinand Magellaan (1480-1521),
Het komt uit Afrika en ... als ik nu nog iets zeg is het zo geradenquote:
En het is correct.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:36 schreef Mark_V het volgende:
oliebol
Dat bedoelde ik dus eigenlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Of dat in de ranglijst de naam MarkPeterse even gewisseld wordt met Mark_V.
De naam is verzonnen door Ferdinand Magellaan (1480-1521), de eerste Europeaan die door de zeestraat voer tussen het vaste land en het hoofdeiland en die er zijn naam aan gaf: de Straat Magellaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:43 schreef Nembrionic het volgende:
Magellaan?
Bedoel je niet gewoon Magalhaes?
De goede man heette Fernão de Magalhães, dat tegenwoordig de engelsen zijn naam postuum verkrachten doet daar niks aan afquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Nesle het volgende:
[..]
De naam is verzonnen door Ferdinand Magellaan (1480-1521), de eerste Europeaan die door de zeestraat voer tussen het vaste land en het hoofdeiland en die er zijn naam aan gaf: de Straat Magellaan
Waarschijnlijk niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |