LPF'er toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:44 schreef Mark_V het volgende:
In de categorie enge mannen.... wie was dit ook alweer?
[[url=http://xs208.xs.to/xs208/06430/engevent.jpg]afbeelding][/url]
Ik wil ook wel weer vanaf 0 beginnen hoor, maakt me niet zoveel uit, heb ik tenminste een doel
sorryquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
De goede man heette Fernão de Magalhães, dat tegenwoordig de engelsen zijn naam postuum verkrachten doet daar niks aan af
Twee studies en veel fluimen, tja, dan ben je wel even bezigquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef wyccie het volgende:
Hee Mark, ik wist niet dat je nog studeerde, ik dacht dat je al werkte. Je bent toch al kei-oud?![]()
Hallo allemaal
Goedquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:57 schreef Mark_V het volgende:
de boer, bomhof, heinsbroek, nawijn
neu, erg geïnteresseerd in politiek, ik noem zo heel balkenende1 op (de ministers dan, staatssecretarissen lukt me nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Goed
Mark_V +2
net nog gelezen ivm je vorige vraag?
Dat is één van de nadelen van Wikipedia.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
sorryovergenomen uit Wikipedia. niet gecontroleerd
schapen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:01 schreef Mark_V het volgende:
[..]
neu, erg geïnteresseerd in politiek, ik noem zo heel balkenende1 op (de ministers dan, staatssecretarissen lukt me niet)
Welk dier maakt de meest geavanceerde hulpmiddelen?
Even kijken wie er weleens naar National geographic channel kijkt
Ik reken de mens hier even niet tot de dieren, en de vraagsteller heeft altijd gelijk dus niet zeurenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
De Mens
Hint: het is GEEN mensaap!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:04 schreef Neleos het volgende:
Bonobo?
Jojo +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kraai
Wijsneusquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef wyccie het volgende:
87 keer? Hoe lang duurt zo'n docu?
Je lult.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jojo +2
Kraaien maken tools die zelfs voor de gemiddelde mensaap te ingewikkeld zijn.....ongeveer 87x per dag wordt er een documentaire over dit onderwerp uitgezonden op NGC.....
Vanwege de 87 keer of vanwege het feit dat kraaien de meest geavanceerde tools maken?quote:
duhh, ok dan, gewone koffiequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij hangt het er ook vanaf of je gewone koffie of decaf drinkt.![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij hangt het er ook vanaf of je gewone koffie of decaf drinkt.![]()
Het goede antwoord is allang gegeven door Tha_Erik.... maar ik heb het idee dat de vraagsteller een antwoord wil horen dat niet eens echt algemeen aanvaard is, daarom geef ik maar deze antwoorden....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:33 schreef Nembrionic het volgende:
fijn dat jij het antwoord alvast even neerzet
zat zelf ergens tussen de 100 en 115 (WUR site)quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:32 schreef Mark_V het volgende:
ik heb het opgezocht, er zijn heel veel verschillende bronnen die allemaal wat anders zeggen:
* mijn middelbare schoolboek zegt 60 mg
* mijn eerstejaarsboek chemistry zegt 100 mg
* een prakticumhandleiding zegt 70 mg
* internet zegt tussen de 40 en 130 mg.....
Ik vind dat Tha_Erik het punt verdient.... een ballpark figure is in mijn ogen hier meer dan goed, dus in dit geval moet je 50-200 gewoon goed rekenen....
Over het algemeen wacht men dan tot de vragensteller klaar isquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het goede antwoord is allang gegeven door Tha_Erik.... maar ik heb het idee dat de vraagsteller een antwoord wil horen dat niet eens echt algemeen aanvaard is, daarom geef ik maar deze antwoorden....
Scheikundige technologie gestudeerd trouwens
Its-Jojo-4you +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Slauerhoff
Lienekien +2quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Lienekien het volgende:
Scheepsarts
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Mark_V het volgende:
arts
damn you lienekien..... er worden trouwens veel te veel literatuur vragen gesteld
![]()
An acute overdose of caffeine, usually in excess of 250 milligrams (more than 2-3 cups of brewed coffee), can result in a state of central nervous system overstimulation called caffeine intoxication. The symptoms of caffeine intoxication may include restlessness, nervousness, excitement, insomnia, flushing of the face, increased urination, gastrointestinal disturbance, muscle twitching, a rambling flow of thought and speech, irregular or rapid heart beat, and psychomotor agitation.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Supersheep het volgende:
Is er eigenlijk wel eens uitgetest wat er met je gebeurt als je 10gr cafeïne inneemt, laat staan 100gr?
Zou je ook kunnen zeggen over voetbal, sport, politiek en film.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Mark_V het volgende:
er worden trouwens veel te veel literatuur vragen gesteld![]()
Vind ik niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:45 schreef Mark_V het volgende:
er worden trouwens veel te veel literatuur vragen gesteld![]()
En biologie en aardrijkskunde.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou je ook kunnen zeggen over voetbal, sport, politiek en film.
ik weenniequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik ween om bloemen in de knop gebroken.
Welke dichter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |