Transsib doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn vader zat me net al helemaal lekker te maken hoe ze vroegâh nog broodjes door het raam verkochten... Ikke ook wil!
Ja precies, en nog even een kopje koffie door het raam terwijl de trein al wegreed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Mijn vader zat me net al helemaal lekker te maken hoe ze vroegâh nog broodjes door het raam verkochten... Ikke ook wil!
Prachtig toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja precies, en nog even een kopje koffie door het raam terwijl de trein al wegreed.
Nederland is veel te overgereguleerd voor zoietsquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prachtig toch?Je zou toch bijna gaan freelancen tegenwoordig... Met koffie en GP em bier en en eten alles tegen normale prijzen...
Anyone?
Dat valt wel mee, over twee dagen is het precies een jaar geleden dat de doorloopfunctie werd afgeschaft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gebeurt op alle koplopertrajecten, en al een jaar of 4 minstens begreep ik
quote:Wij doen er alles aan om u op tijd naar uw bestemming te brengen. Door de maatregel om de 'doorloopkoppen' te sluiten kunnen treinstellen makkelijker en sneller aan- en afgekoppeld worden.
Toen pas ja?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:18 schreef ReisT het volgende:
Dat valt wel mee, over twee dagen is het precies een jaar geleden dat de doorloopfunctie werd afgeschaft.
Lijkt me voor de veiligheid nou niet echt geweldig.quote:
KIOSK zal hier idd wel het alleenrecht hebben ofzo...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nederland is veel te overgereguleerd voor zoiets
Maar het is WEL een puik idee natuurlijkin Polen gaat het gewoon ECHT zo.
ja toch wel ::) Lw - Hdg - Sk - Lw - Zl - Gn - Lwquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:45 schreef vw_caddy het volgende:
Mooie foto's Chef. De 186 is vanuit Groningen weer terug gegaan naar Leeuwarden?
/edit: ik zie waslijn hangen, andere route dus.
Ok.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:49 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
ja toch wel ::) Lw - Hdg - Sk - Lw - Zl - Gn - Lw
O dat is gelukkig al wel op gangquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef vw_caddy het volgende:
Bussen tussen Anna Paulowna en Den Helder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |