Denk om de prik er een beetje uit te halenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Triangeljosti het volgende:
inschudden... whatthefuckisthat?
Ik denk inschenken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Triangeljosti het volgende:
in welk achtergebleven gebied wordt dat woord gebruikt, dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef jimmydehelle het volgende:
Lekkere reacties weer. De kinderclub is weer online
@Triangeljosti: je doet je naam wel eer aan met je reactie. Inschudden is een glas voorzien van cola. Maar goed..
Nederlands of Brabants? Aangereden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef Flurry het volgende:
[..]
in welk achtergebleven gebied wordt dat woord gebruikt, dan?
iddquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat is als de cola heel erg droog is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Triangeljosti het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:52 schreef Pendri het volgende:
Beter. Dat heb ik nooit gehad, maar ik vind de prik juist klote, ik schud het er altijd uit. dan is de cola veel lekkerder.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef Flurry het volgende:
[..]
Een germanisme? Leg uit? Einschütteln?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Inschudden, wat een heerlijk germanisme
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Inschudden, wat een heerlijk germanisme
Ja, en als je een brief schrijft: bewaar die cola even. Ik had een pakje met allemaal mislukte koffiepads. Toen moest ik de pads opsturen voor onderzoek, maar ik had ze dus al allemaal opgeprobeerd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:37 schreef Manneke_Pils het volgende:
Brief schrijven.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zeg altijd inschuddenIk ga even koffie inschudden
en kom uit Nijmegen! maar ook 'laat em maar gebeuren' dat kennen ook niet veel mensen (laat hem maar gaan/laat hem maar met rust)
![]()
Inschudden, Einschuttenquote:
MTE.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:15 schreef Dark_Killah het volgende:
Van die mensen die na 50 reacties nog gaan zeiken over een raar woord.
Orgineel man!!
quote:inschudden
in·schud·den
overgank. werkw.; schudde in; h. ingeschud
1·schuddend storten in
hij schudde de zak aardappelen de kist in
talpaquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:47 schreef Burakius het volgende:
inschudden? wow in welk prehistorische museum woon je dan. Speel je ook bridge en kijk je Talpa?
Haha, aanklagen idd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef CasB het volgende:Coca Cola aanklagen voor een paar miljoen, USA style
quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:50 schreef zatoichi het volgende:
Laatst in de spermarkt wilde ik een fles cola kopen, maar die zaten allemaal half tot driekwart vol. Wellicht hadden ze die fles van jou ook al eerder opengemaakt en erin lopen rochelen ofzo.
Inschuddenquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:44 schreef Flurry het volgende:
[..]
Maar....kennen jullie dan wel het woord 'steggelen'?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:50 schreef fiat126 het volgende:
[..]
InschuddenGekke zuiderlingen toch
![]()
Volgens mij geeft dat ook meer rommel dan rustig inschenken![]()
Dan gaat ie toch lekken?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:50 schreef Marruk het volgende:
Inschudden
En je had waarschijnlijk geen prik omdat een vakkenvuller de fles in het magazijn even had opgengedraaid. Ik had vroegah altijd van die lolbroeken van collega's die dat deden. Heb zelf de humor er nooit van in kunnen zien.
--> KLBquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:41 schreef jimmydehelle het volgende:
Lekkere reacties weer. De kinderclub is weer online
@Triangeljosti: je doet je naam wel eer aan met je reactie. Inschudden is een glas voorzien van cola. Maar goed..
Thnx voor de nuttige reacties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |