Yankeequote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef Yankee_One het volgende:
Godverdegodver, ben er gruwelijk bijgenaaid![]()
![]()
2-1 verloren
[..]
[..]
Ok, de fout gemaakt om mijn 2 beste mids op stellen waardoor het balbezit fucked up was en ik geen counterkans heb gehad, maar een kans over het middenveld heb ik dan ook weer niet gekregen
aanval van mij beter, verdediging 2 niveau's beter
Ik moet nog spelen tegen de no. 7, 4 en 3 waarvan de no. 7 en 4 te verslaan zijn, maar het wordt heel moeilijk en na vandaag sta ik met 1 been diep in modder die VIII heet (no offence, maar met 165 hatstats)
In mijn competitie zit de nummer 1 ook rond dat getal en als ik met al mijn goede spelers kan spelen ook (nu laat ik FC wel eens spelen in de spits enzo)quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:27 schreef Yankee_One het volgende:
Godverdegodver, ben er gruwelijk bijgenaaid![]()
![]()
2-1 verloren
[..]
[..]
Ik moet nog spelen tegen de no. 7, 4 en 3 waarvan de no. 7 en 4 te verslaan zijn, maar het wordt heel moeilijk en na vandaag sta ik met 1 been diep in modder die VIII heet (no offence, maar met 165 hatstats)
Stelt-ie wel z'n A-spelers op dan? Geen rare taktiek ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef MrMoon het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds jaren weer eens de eerste plek veroverd.. Dankzij een overwinning en een gelijkspel van mijn concurrent, die voor het weekend op 1 stond...
Vorig jaar liet deze zelfde ook op het eind ineens allemaal punten liggen, net of zn team niet kan presteren onder druk
Moet je mijn wedstrijd zien.. Daar wordt je ook niet vrolijk van..quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Yankee
Sorry, ik zal niet meer klagen dat ik 4e sta en dat ik genaaid wordt.. jij bent pas echt genaaid
quote:30-10-2006 om 01:47 "Italiaanse taferelen!"
"We waren gelijkwaardig aan elkaar. Deze ruime nederlaag is zéér onverdiend, een gelijkspel was gezien het spelbeeld eerlijker geweest. Daarnaast hadden we de scheidsrechter ook nog tegen. Hij floot voor alles wat wij deden en liet de Suikerklontjes gewoon doorgaan!
Ik krijg verdomme ook nog geel, omdat ik de bal terug trap, naar de plek waar de overtreding was begaan!" Aldus de geïrriteerde aanvoerder.
De coach van Red Daemons was woedend en sprak van: "Italiaanse taferelen".
3-0 pic gewonnen tegen de een na laatste waardoor de stand nu zo is:quote:TSI: -160 (+1140/-1300)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Vorm: -1 (+4/-5)
quote:TSI=600, 18 jaar, redelijk in vorm
Zijn ervaring is rampzalig en zijn leiderschap zwak. [Koppen]
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
misschien wil ie niet promoveren?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:19 schreef rompompom het volgende:
[..]
Stelt-ie wel z'n A-spelers op dan? Geen rare taktiek ofzo?
Gister weer 3-0 gewonnen, en daardoor met 6 punten voorsprong op de nummer 2, en een doelsaldo van +39 zo goed als zeker van het kampioenschap. Divisie V, i'll be backquote:Siemon Keur (137560746)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 460
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: goed Verdedigen: goed
Scoren: waardeloos Spelhervatting: zwak
Daar zit ik dus op te doelenquote:Op maandag 30 oktober 2006 06:09 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
misschien wil ie niet promoveren?
quote:José Menant:
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij uitstekend in conditie, nu is dat afgezakt naar goed.
Mariano van Gerner:
Helaas, op het punt van conditie zakte hij van slecht naar waardeloos.
weer en specialiteiten?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:16 schreef ScudRaket het volgende:
2-0 verloren.Hoe kan het trouwens dat mijn centrale def rating in 2 weken van goed (Heel laag) naar redelijk (Laag) valt, terwijl ik dezelfde spelers heb opgesteld? Qua vorm en stamina zijn ze alleen maar beter geworden sindsdien en beide wedstrijden waren uitwedstrijden in de competitie...
Misschien had je naast 'weer en specialiteiten' (mangoworks2002) ook middenvelders met verdedigen opgesteld en nu niet?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:16 schreef ScudRaket het volgende:
2-0 verloren.Hoe kan het trouwens dat mijn centrale def rating in 2 weken van goed (Heel laag) naar redelijk (Laag) valt, terwijl ik dezelfde spelers heb opgesteld? Qua vorm en stamina zijn ze alleen maar beter geworden sindsdien en beide wedstrijden waren uitwedstrijden in de competitie...
Ok het weer was verschillend, maar de enige specialiteit achterin is Koppen. Verder staan er geen oudjes achterin.quote:
Nee. Vergelijk de opstellingen maar:quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:57 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Misschien had je naast 'weer en specialiteiten' (mangoworks2002) ook middenvelders met verdedigen opgesteld en nu niet?
Allebei hetzelfde. De vleugels waren wel normaal namelijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:03 schreef Lennox het volgende:
Vorm keeper / andere keeper?
Berichtje van de nummer 1quote:>Zoals je wel zal begrijpen steunt de hele fanbase van Phoenix Rezel jouw team komende week tegen Nopke!
Als jij weet te winnen, of gelijk te spelen, dan kan ik in de 1 na laatste wedstrijd al kampioen worden tegen Samba.
We kunnen elkaar dus helpen..
Jij motsen tegen Nopke en punten pakken, ik moet daarna Motsen tegen Samba, en voor jouw de derde plaats veilig stellen! Ik schat in dat ik mijn laatste pot tegen Nopke niet win. Maar als ik zondag 4 punten voorkom, knal ik Samba wel omver!
Hij picte...quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:09 schreef komrad het volgende:
zijn middenveld is wel wat zwakjes
wat denk je trouwens van mijn vraag, Maniack??
het is natuurlijk een risico, ik kan ook op safe gaan en gewoon direct promoveren. Maar ik weet nog niet of ik wel wil promoveren eigenlijk. trouwens gisteren vol huis, 48k mensenquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij picte...
Ik zou voor p/d gaan = extra training.. tenzij je van tevoren je TS niet omhoog kan krikken natuurlijk...
goed dat je het zegt, denk dat ik alvast een nieuwe future coach ga zoeken, moet wel kunnen mijn kapitaal is weer boven de grens die ik gesteld heb dus het mag. Mogelijk breid ik mijn stadion ook weer met 4 of 8k plaatsen uit, maar ja dan moet ik volgend seizoen wel wat kunnen winnen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik niet happy... maar dat lijkt me duidelijk.. en die kut future coach nog steeds niet gestegen, dus zit er dik in dat ik volgend seizoen niet voor promotie kan gaan
Goed, want je hebt een prima team, een goeie coach, een gevuld stadion en geld achter de hand. In tegenstelling tot mijn eigen teamquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:22 schreef komrad het volgende:
[..]
goed dat je het zegt, denk dat ik alvast een nieuwe future coach ga zoeken, moet wel kunnen mijn kapitaal is weer boven de grens die ik gesteld heb dus het mag. Mogelijk breid ik mijn stadion ook weer met 4 of 8k plaatsen uit, maar ja dan moet ik volgend seizoen wel wat kunnen winnen.
Maar hoe schat je mijn kansen in een gemiddelde V in??
Toeschouwers hangt ervan af hoe je draait...quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:11 schreef komrad het volgende:
taalfout Maniack(gevult met een t
)
maar nu weer ff on topic: ik weet het nog niet, nog een seizoen VI kan ook wel lucratief zijn, hoewel er geen garantie is dat ik weer kampioen wordt. Wat kan ik voor toename in sponsorgeld en toeschouwers verwachten in de V ??
1. Als je gemiddelde conditieniveau goed is. Dit haal ik uit de spelregels (hoofdstuk 11. Tactieken)quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej,
Heb 3 vraagjes!
1. Wanneer kun je het beste pressing spelen?
2. Heeft het vertrouwen alleen effect op je voorhoede??
3. Voor wie mag ik woensdag sparringspartner zijn???
Daarnaast is de gehele verdedigende vaardigheid van je team van belang. Dus niet alleen van je defs, óók van je mids en aanvallers.quote:Het nadeel van deze tactiek is dat je spelers sneller hun conditie verbruiken dan normaal.
Nee, je taktiek heeft geen invloed op je training. Je opstelling kan dat wel hebben. Als je een onmogelijke opstelling maakt, kan je training verliezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:02 schreef Filay het volgende:
Mijn stadion was bijna uitverkocht bij mijn laatste thuiswedstrijd
Heeft een bepaalde speelstijl nog invloed op je training? Als ik bijvoorbeeld positiespel train is het dan het beste om centrum aanval te doen met een 3-5-2 systeem? Omdat je dan de middenvelders wilt trainen en die krijgen vaak de bal etc. of werkt het zo niet?
1. Tegen iemand waarvan je je kansen op winst heel klein inschat, en m.b.v. pressie hoopt op een gelijkspel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Heej,
Heb 3 vraagjes!
1. Wanneer kun je het beste pressing spelen?
2. Heeft het vertrouwen alleen effect op je voorhoede??
3. Voor wie mag ik woensdag sparringspartner zijn???
In de regels staat dat je team bij laag zelfvertrouwen moeite heeft om kansen af te maken. Dat betekent niet dat je aanvalsrating omlaag gaat, maar dat je moeilijker tot scoren komt. En de doelpuntenmaker wordt redelijk random, met weging van de scorevaardigheid, gekozen.quote:
Zelf heb ik niemand ouder dan 23 in mijn team behalve de coach en 1 middenvelder. Maar ik denk dat het een beetje persoonlijk is of je jonkies neemt of ouderen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:16 schreef BUG80 het volgende:
Is het verstandig om in het begin wat oudere, goedkope spelers aan te schaffen om je team te versterken? Of kun je beter doorsparen voor wat jonkies?
En iemand enig idee hoe vaak Alltid bijgewerkt wordt? Van mijn league klopt niet veel qua teamnamen en spelers.
Ok. Ik heb namelijk behoorlijk slechte bezetting op sommige posities (met name middenveld). Ik zat erover te denken om die tijdelijk te versterken met wat ouderen voor het volgende seizoen. Als je dan daar wat wedstrijden mee wint verdien je vanzelf weer geld om jonge spelers te halen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zelf heb ik niemand ouder dan 23 in mijn team behalve de coach en 1 middenvelder. Maar ik denk dat het een beetje persoonlijk is of je jonkies neemt of ouderen.
Mooi advies Lennoxquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:30 schreef Lennox het volgende:
Als je net begint zou ik gewoon wat ervaren rotten aankopen voor je niet trainingsposities. Probeer voor de gein erop te letten dat ze redelijk/goed leiderschap hebben en matig/redelijk ervaring. Dan kan je ze bij een ervaringsstijging ook nog met winst verkopen (dan kunnen ze coach worden).
Toen ik begon had ik buiten mn def alleen maar oude spelers. Middenvelders van in de 30 met redelijk/goed pm en minimaal matig ervaring.
Zo kom je IX makkelijk door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |