fixedquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:08 schreef Sjechov het volgende:
Whehehe.
De namen staan niet helemaal goed he.
Scheer je weg anders...quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef Sjechov het volgende:
Jammer dat ze nog niet zo goed zijn als FC.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:15 schreef Vince22 het volgende:
ik ben dr ook weerMoet het bijgewerkte stadionoverzicht met fokkers er nog in?
Ik vermoed dat jij in het stadion zat, in de andere uiterste hoek. Zelfs de scheidsrechter schijnt te hebben toegegeven dat rood overdreven was, en ik ga er vanuit dat het beroep succesvol zal zijn.quote:Op zondag 5 november 2006 17:34 schreef Zapper het volgende:
Twi toch, wat zit je er weer eens flink naast![]()
Ajax was diep bedroevend en die rode kaart was gewoon terecht, Sjonnie moet niet zo dom doen. Maar volgende week tegen PSV gaan jullie gelukkig wel flink onderuit, en dát is pas gerechtigheid...
Ik denk dat ik het beter heb kunnen zien op de tv dan jij vanaf de andere kant van het stadion, het was geen penalty, maar zeker ook geen roodquote:Op zondag 5 november 2006 17:18 schreef Incolumis het volgende:
ga terug naar je teletekst scherm joh, penalty was het niet, rood was het wel
Als die tellen, dan heeft Ajax ook veel kansen gehad.quote:Op zondag 5 november 2006 18:30 schreef Incolumis het volgende:
afstandsschoten zijn ook kansen twi
daelemans rechtsback zondag?quote:
op de foto is goed te zien hoe heitinga biseswar op de schop neemt, een veel te late en te hoog ingezette tackle dus.quote:Op maandag 6 november 2006 10:52 schreef Filay het volgende:
Ja want aan een foto kun je zien of het een overtreding is
En ja 3-0 dat moet wel onterecht zijn
Stevige charge, maar zeker niet meer dan geel. Als je dat vind, dan ben jij er blijkbaar voor om elke stevige tackle met rood te bestraffen. Wat een mietjesvoetbal moet het dan worden. Misschien zijn jullie het in Almelo gewoon vergeten wat stevige slidings zijn met dat kunstgras.quote:Op maandag 6 november 2006 10:47 schreef Breemz het volgende:
Rood neee joh... Man dit lijkt toch nergens op?
Wat heeft Nicky Hofs hier nu weer mee te maken?quote:@erasmusch: wat is dat voor ontzettend triest mannetje bij jullie die nummer 10? wat een zielige dwerg zeg..
Idd, ik doelde gewoon op zijn verdedigen bij de 1e goal. Hoe ie zn mannetje laat lopenquote:Op maandag 6 november 2006 12:20 schreef twi het volgende:
Wat heeft Nicky Hofs hier nu weer mee te maken?
Doe research man, vorig jaar een enorme hoeveelheid punten in uitwedstrijden gehaald. Dit seizoen weliswaar niet, maar we staan nog steeds 11e geloof ik.quote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef FritsBom het volgende:
Sorry, maar ik moet lachen die het elke week weer volhouden naar bijv. Heracles te kijken en het vertoonde spel van Ajax anti-voetbal noemen
Zonder kunstgras was Heracles overigens geen eredivisieclub meer geweest, maar goed.
Maar je bent met me eens dat het kunstgras Heracles bepaald geen windeieren legt?quote:Op maandag 6 november 2006 14:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Doe research man, vorig jaar een enorme hoeveelheid punten in uitwedstrijden gehaald. Dit seizoen weliswaar niet, maar we staan nog steeds 11e geloof ik.
Oh ik zeg niet dat de rode kaart onterecht was, ik zeg alleen dat je aan een foto niks kunt zien.quote:Op maandag 6 november 2006 11:42 schreef Breemz het volgende:
[..]
op de foto is goed te zien hoe heitinga biseswar op de schop neemt, een veel te late en te hoog ingezette tackle dus.
en jij hebt zeker alleen de talpa samenvatting gezien![]()
zomaar een bericht van nos teletext......
[afbeelding]
Dat is zijn eigen keuze, bij Ajax ligt ook kunstgras op de toekomst. Het argument dat Stam niet op kunstgras wil spelen is trouwens een flauwe, want Stam wordt gewoon gespaard voor zondag.quote:Op maandag 6 november 2006 14:07 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Maar je bent met me eens dat het kunstgras Heracles bepaald geen windeieren legt?
Denk alleen maar aan bijv. Jaap Stam die geen zin heeft om op grasveld te spelen.
Het is ook nooit zo gezegt dat het alleen maar was vanwege het kunstgras, maar het heeft wel degelijk geholpen in de beslissingquote:Op maandag 6 november 2006 16:48 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen keuze, bij Ajax ligt ook kunstgras op de toekomst. Het argument dat Stam niet op kunstgras wil spelen is trouwens een flauwe, want Stam wordt gewoon gespaard voor zondag.
nee stond half maar wisselde wel eens af met boakye, zodat die naar voren konquote:Op maandag 6 november 2006 10:49 schreef Breemz het volgende:
[..]
daelemans rechtsback zondag?
zal maar niks zeggen..
hoe moeilijk is het nou om 11 verdedigers uit te spelen? Ajax heeft in de uefa cup toch ook gewonnen van 11 verdedigers? (die toch hoger worden geacht dan Heracles)quote:Op maandag 6 november 2006 12:20 schreef twi het volgende:
[..]
Stevige charge, maar zeker niet meer dan geel. Als je dat vind, dan ben jij er blijkbaar voor om elke stevige tackle met rood te bestraffen. Wat een mietjesvoetbal moet het dan worden. Misschien zijn jullie het in Almelo gewoon vergeten wat stevige slidings zijn met dat kunstgras.
Voor dat rood was Ajax niet best inderdaad, maar ook zeker niet in de problemen. Het probleem lag toen meer dat er door die 11 verdedigers van Heracles geen doorkomen aan was. Maar gevoel dat we in de problemen zouden kunnen komen? Nee, totaal niet. Na het rood was dat anders, hadden jullie er zo twee kunnen maken.
[..]
Wat heeft Nicky Hofs hier nu weer mee te maken?
wat een dom gelul zeg, zo ken ik ook wel watquote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef FritsBom het volgende:
Sorry, maar ik moet lachen die het elke week weer volhouden naar bijv. Heracles te kijken en het vertoonde spel van Ajax anti-voetbal noemen
Zonder kunstgras was Heracles overigens geen eredivisieclub meer geweest, maar goed.
Dat is moeilijk zat, wanneer de tegenstander weinig intentie heeft om vooruit te voetballen. Zo was dat tegen Austria Wien, en zo is dat dus ook tegen Heracles.quote:Op maandag 6 november 2006 18:32 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hoe moeilijk is het nou om 11 verdedigers uit te spelen? Ajax heeft in de uefa cup toch ook gewonnen van 11 verdedigers? (die toch hoger worden geacht dan Heracles)
Whahahahaha! Heracles haalde de vorige seizoenen telkens de punten in de uitwedstrijden. Wat een kolder!quote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef FritsBom het volgende:
Da's óók kolder.quote:Op maandag 6 november 2006 18:56 schreef pfaf het volgende:
en Daelemans is de slechte Heraclied in 10 jaar.
Niet te hard van stapel lopen, je zit pas op pagina 2quote:Op maandag 6 november 2006 20:45 schreef Damzkieee het volgende:
Sjonge, we spelen een keer tegen Ajax en we zitten alweer bijna vol, terwijl het vorige topic een paar maanden liep
Elroy Asmusquote:Op maandag 6 november 2006 19:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nou ja, wellicht dat ik er wat ovr het hoofd zie..
"Mijn leven met een mascotte".quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:43 schreef buzzer het volgende:
Al is het alleen maar omdat ik iets met de mascotte van de club heb
Je kent mensen bij de Beerze Bulten?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:43 schreef buzzer het volgende:
Ik hoop dat ze in ieder geval weer handhaven zonder nacompetitie. Al is het alleen maar omdat ik iets met de mascotte van de club heb, en het bedrijf fat daar achter zit.
Ik lach me dood als er een enorme neger in dat pak zitquote:Op dinsdag 7 november 2006 09:48 schreef twi het volgende:
[..]
"Mijn leven met een mascotte".
Doen ze nou 's nachts hun pak uit? Het lijkt me zo oneerlijk anders qua verdeling van de dekens!
wat daelemans betreft, 100% eensquote:Op maandag 6 november 2006 13:59 schreef twi het volgende:
Perez legde Daelemans flink in de lure inderdaad bij die loopactie. Daelemans speelde echter rechtshalf geloof ik, Hij lette vooral op de lijn waarin Perez aan kwam rennen, en rekende dat Perez buitenom zou komen leek het. Maar toen Perez naar binnen sneed deed 'ie helemaal niks
Boakye is de rechtsback van Heracles.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:01 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zag zondag zelfs een neger op de tribune bij Heracles![]()
Voetbal maakt emotie los bij Ajacieden, en deze week was het belangrijkste voetbal bij Heracles thuisquote:Op dinsdag 7 november 2006 12:03 schreef Breemz het volgende:
het verbaast mij wel dat zo'n klein clubje als heracles de emoties toch best los maakt bij de supporters van het ''grote'' ajax
Ik heb hem ook gezien ja, bij de "harde kern"quote:Op dinsdag 7 november 2006 10:01 schreef Erasmusch het volgende:
Ik zag zondag zelfs een neger op de tribune bij Heracles![]()
Hmjah, niet echt gebleken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:21 schreef Zapper het volgende:
Goed nieuws!Morgen winnen we gewoon spontaan even
Nee, als deze serie aan het begin was neergezet was er grote paniek in de keet.quote:Op zondag 12 november 2006 11:47 schreef Zwoerd het volgende:
Gaat niet best met de 'godenzonen'
Ik vind het verlies in alle uitwedstrijden (los van Feyenoord) verontrustender, het schrikeffect van vorig jaar hebben we nog niet kunnen benaderen. Praten over waar het verkeerd gaat is realisme, dus kan geen kwaad.quote:Op maandag 13 november 2006 12:18 schreef Breemz het volgende:
mag zeker. maar je verliest thuis van ajax, en uit van az en de koppies gaan omlaag, jammer.
wat dacht je van groningen uit trouwens? waren ze ook goed, maar dat schrikeffectquote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik vind het verlies in alle uitwedstrijden (los van Feyenoord) verontrustender, het schrikeffect van vorig jaar hebben we nog niet kunnen benaderen. Praten over waar het verkeerd gaat is realisme, dus kan geen kwaad.
Volgens mij is dat best een lange neger toch? Die van AGOVV neem ik aan..quote:Op maandag 13 november 2006 18:34 schreef Incolumis het volgende:
mja op hafc.nl zitten ze steeds over MacDonald te praten, maar dan heb je er nog een kleine behendige spits rondlopen, terwijl je jiuist een lange balvaste spits nodig hebt.
Hij zal groter zijn dan Everton, maar ik weet niet hoe lang precies.quote:Op maandag 13 november 2006 21:01 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Volgens mij is dat best een lange neger toch? Die van AGOVV neem ik aan..
Everton een luie donder?quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef Zapper het volgende:
Zolang het maar niet zo'n luie donder als Everton is. MacDonald zou dus wel een versterking zijn denk ik
één mindere wedstrijd en hij is direct sloom.. oké KUT user.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:44 schreef Zapper het volgende:
Ja. Afgelopen zaterdag in ieder geval wel. Was niet vooruit te branden.
Zie tekening, en zie ook de TCT van vandaag.. staat het nog eens in, dat hij een goede voetballer is, er moet alleen iemand (een grote sterke balvaste spits) om hem heen als aanspeelpunt zodat everton af kan maken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:50 schreef Zapper het volgende:
Was niet z'n eerste mindere wedstrijd in mijn ogen
hun forum wel...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:06 schreef Vince22 het volgende:
Prachtig die afbeelding, helemaal gelijk... maar ik heb em op hafc gezet, alleen die ondersteunen weer geen html in hun posts...![]()
hehe over fokkers vinden....quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Vince22 het volgende:
Haah... zou mij benieuwen hoe lang ie erop blijftBiertje mag je altijd komen halen als je me vrijdag vind!
Net zoals vorig jaar 4-2 gok ik. 1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2, 4-2quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:01 schreef edje34 het volgende:
Ik verwacht komende vrijdag een leuke pot tegen Nac Breda beide zspelen lekker aanvallend.
Uiteindelijk verwacht ik dat Nac zal winnen met 1-3
Doelpunten,
1-0 Everton
1-1 Diba
1-2 Leonardo
1-3 de Graaff
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef Vince22 het volgende:
Gelukkig heet er verder niemand Vince...![]()
Aleksander Mostovoiquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, was ook nog sprake van Marek Heinz, weten jullie nog?
Haha.... je schreeuwt maar! Ik ping wel terug!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Heel vak P heet zekers Vince
Als je bij ons MOUSTAFA roept heb je ook veel bekijks![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond zal ik effe een paar keer B-Side Pannenkoeken roepenlaatstgenoemde weet ik zn plek al van dus dat
Maar Nac verliest te vaak door lompigheid en zwakheid,ik noem ze voortaan ``NAC pannekoeken Breda``quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:24 schreef pfaf het volgende:
Don't be so hard on yourself, je verliest van Heracles, dat kan de beste overkomen.
quote:
jup heel erg triest, dat soort mensen zijn geen supportersquote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef Incolumis het volgende:
gelijk die domme reacties weer op hafc he
![]()
mwah da's kort kijken he. wij winnen ook wel wedstrijden wanneer zij ze verliezen, dus ik maak me er niet druk omquote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef pfaf het volgende:
Sjemig, ADO, Sparta en Excelsior winnen en zelf ga je met 6-1 onderuit. Slechter kan niet.
Jij en goed gedragquote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef Breemz het volgende:
Gematigd positief... Volgende week 3 punten VERDOMME!
Was nog live op tv haha voor de wedstrijd die live werd uitgezonden via tele2 enzo, sta je dan met je goeie gedrag
Dude.. Weak.. Soo lamequote:Op zondag 3 december 2006 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij en goed gedragHooligan eerste klas man
Remember Vites?
quote:
idd, die 2 goals van Medunjanin waren Looms zijn schuld, hij liet em telkens lopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:08 schreef Damzkieee het volgende:
Frustraties alom hier. Wat een drama
*kuch* Hofstede
*kuch* Looms
Like?quote:
Ruud eruit of volgend jaar tegen BV Veendam op vrijdagavond.quote:
CUM ON (not on me!) zeg, nog geen 2 wedstrijden staat er hetzelfde team, zelfs piecke (die ik even sprak afgelopen zaterdag) zei dat. Onwerkelijke wissels (WAT brengt bridji meer dan Everton)quote:Op maandag 11 december 2006 18:31 schreef Incolumis het volgende:
onzin om nu gelijk weer Brood onderuit te halen, zijn schuld is het niet, de verdediging schuttert gewoon te veel
DAMN wilde er nog heen, maar gezien de slechte resultaten niet gegaan.. shitquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
De beloften hebben gisteren in ieder geval hun eerste punten gehaald, door een overwinning op Feyenoord.
Nepsupporterquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:15 schreef Breemz het volgende:
DAMN wilde er nog heen, maar gezien de slechte resultaten niet gegaan.. shit
quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:06 schreef Zapper het volgende:
Dat is nog eens voetbalhumor
Ennuh morgen winnen he![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef Breemz het volgende:
ja 3 punten..
en die lui van Fietstas, hadden mazzel dat ik alleen was (om maar in de sinterklaas sfeer te blijven)
quote:
Hier vragen bijvoorbeeld, kan zo kaarten regelen voor je.quote:Op zondag 24 december 2006 23:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik heb al kaarten voor de combi ( wat echt nergens op slaat een verplichte combi naar Heracles )
Volgend seizoen maar eens kijken of het anders kan![]()
Nu zou die in de belangstelling staan van jullie rivalen , hoop natuurlijk dat ie blijft.quote:Hersi heeft geen trek in Heracles
Youssouf Hersi heeft Heracles Almelo laten weten dat hij een transfer naar de Twentse club niet ziet zitten. Heracles is momenteel op zoek naar een directe versterking op het middenveld. De aanvallende middenvelder van Vitesse kon zich voor vier jaar binden aan de club uit Almelo.
Heracles assistent-trainer Hendrie Krüzen heeft inmiddels laten weten dat Heracles wel door blijft zoeken naar een creatieve middenvelder en een balvaste, sterke spits. Laatstgenoemde zal waarschijnlijk uit het Oostblok komen, vanwege de aantrekkelijke financiële voorwaarden.
Hafc-1903.nl
-Vaduz-!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zijn aan het kijken in de Oostbloklanden naar een sterke balvaste spits. Die is ook echt wel nodig, de huurlingen brengen niet genoeg.
Inderdaad, veel te weinig posters hierquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Insgelijks, dit topic kan ook wel wat input gebruiken.
Jullie mogen hem ook wel kopenquote:Heracles geïnteresseerd in Gluscevic
Igor Gluscevic staat in de belangstelling van Heracles Almelo. De Montenegrijnse spits keerde na een verblijf bij de Chinese landskampioen Shangdong terug bij Vitesse, waar hij nog een contract heeft tot het einde van dit seizoen. "Ik heb ook gehoord van de interesse van Heracles" laat Gluscevic weten vanuit Montenegro. "Officieel heb ik nog niets vernomen, het is niet concreet tot dusverre. Ook niet vanuit andere clubs. Ik verwacht dat het na 1 januari pas gaat lopen. Het is hier trouwens twintig graden. Nu ga ik even een interland bekijken van Montenegro, tegen Kroatië. Waterpolo."
Bron: Omroep Gelderland 29-12-2006
Misschien verdient'ie wel een nieuw contract na een goed halfjaar bij Heracles. Van mij mag hij wel komen, een sterke vent voorin is belangrijk. Mits niet geblesseerd en met enig speelritme natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ja klopt, zo duur zal die ook niet meer zijn met zijn half jaar contract , en met een verhuur , kunnen jullie hem eventueel aan transfervrij aantrekken .
Wij kunnen de duiten ook best wel goed gebruiken voor wat versterkingen, beter iets dan niets zal ik maar zeggen
![]()
tja wat moet je met zulk volk?quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:20 schreef Superheld het volgende:
http://www.video4all.nl/s(...)OEjRtBef1FD5jLxBlcSq
whehe nicequote:Op vrijdag 29 december 2006 23:20 schreef Superheld het volgende:
Vies vet varkentje. Trouwens, de choreografie vind ik maar matig.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:20 schreef Superheld het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 29 december 2006 23:20 schreef Superheld het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:26 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Vies vet varkentje. Trouwens, de choreografie vind ik maar matig.
Zou wel leuk zijn jaquote:Op vrijdag 29 december 2006 21:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Misschien verdient'ie wel een nieuw contract na een goed halfjaar bij Heracles. Van mij mag hij wel komen, een sterke vent voorin is belangrijk. Mits niet geblesseerd en met enig speelritme natuurlijk.
Die "Twente!" aan het eind.quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:20 schreef Superheld het volgende:
quote:Friend mag niet naar Heracles
Het had weinig gescheeld of Rob Friend had al na een halfjaar afscheid genomen van sc Heerenveen. De aanvaller zelf was namelijk in verregaande onderhandelingen met Heracles Almelo, maar zijn club stak een stokje voor de overgang.
Algemeen directeur Nico-Jan Hoogma zegt in de Twentsche Courant dat de overgang vrijwel rond was. "We hadden goede hoop, maar gisteren kregen we 'nee' te horen. We waren er al een tijdje mee bezig."
Het was de bedoeling dat Friend voor een half seizoen gehuurd zou worden, nu hij bij Heerenveen niet langer verzekerd is van een basisplaats. Dit omdat coach Gert-Jan Verbeek de voorkeur gaf aan een systeem met twee spitsen, te weten Afonso Alves en Lasse Nilsson.
Voetbalprimeur.nl
Ben je mooi 2 uur te laatquote:Op zondag 31 december 2006 09:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
Tot straks![]()
kom ik zondags uit men bed ,
heb de kriebels in men maag ,
ik voel me dan wat zenuwachtig voor wat het worden zal
We zijn niet meer te houden zo rond een uur of 2
Vitesse vitesse de kleuren geel en zwart waar ik van hou.
had in dit geval 12 moeten staan , maar bij vitesse weet je het nooit en dit geval was het eerste kwartier en laatste kwartier voor ons.quote:Op zondag 31 december 2006 10:12 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ben je mooi 2 uur te laat.
Godverdomme. Een week geleden ook al nietquote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:33 schreef methodmich het volgende:
Gerald Sibon wil volgens het AD, ondanks de aanwezigheid van Zapper als fan, niet naar Heracles Almelo komen.
Allemaal wapperen zaterdag!! Oprottuuuuuh!!!quote:Om de eenheid proberen te houden zijn bij de Heraclessites de gastenboeken gesloten. Een grote poster is door Heraclessupporters gemaakt waarin wordt opgeroepen solidair te zijn met de club. Het Heracles bestuur wil op deze manier a.s. zaterdag de wedstrijd Heracles- Willem II op een leuke manier laten verlopen. Dan wordt er namelijk afscheid genomen van Peter Reekers. Er zal extra mankracht bij de politie worden ingezet om een oogje in het zeil te houden. De teksten in het gastenboek van Heracles die niks aan duidelijkheid te wensen overhielden hebben het bestuur doen besluiten het gastenboek te sluiten. Supporters wilden o.a. met witte zakdoekjes hun ongenoegen tonen over de huidige Heracles trainer.
ik gok op combi's, of Everton en Gluscevic, of Friend en Everton. denk niet dat Friend en Gluscevic een koppel gaan vormen.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:28 schreef DeVinger het volgende:
Nee maar ik bedoel, nu met Friend, Igor en Everton, wie spelen er als iedereen fit is?
Ik denk het. Jij bedoeld waarschijnlijk dat het nu op HAFC staat. Vorig jaar vond ik hem ook al goed in zijn wedstrijden. Ik heb geen tijd om naar de trainingen te gaan dus ik moet wel afgaan op bijv. HAFC. Dat Diego niet meer speelt lijkt me trouwens een voldongen feit. Hoezo mag ik dat eigenlijk niet zeggen dan als dat in de krant staat?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:27 schreef Breemz het volgende:
denk jij dat damzkieee, of heeft de krant / een heracles internetsite dat voor jou bedacht, dat jan wuytens in de basis staat(misschien) en dat Diego nooit meer voor heracles zal spelen (wat nog helemaal neit zeker is)
Maargoed Igoor heeft koorts, het is dus vrij aannemelijk dat hij of op de bank begint morgen of helemaal niet speelt.
T'zal wel Everton-Friend worden dan toch?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 17:32 schreef Breemz het volgende:
[..]
ik gok op combi's, of Everton en Gluscevic, of Friend en Everton. denk niet dat Friend en Gluscevic een koppel gaan vormen.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:56 schreef pfaf het volgende:
Everton blijft volgend seizoen, mits handhaving.
Laten we het hopen van niet, geen zin om volgend jaar op vrijdagavond wedstrijden tegen bijvoorbeeld BV Veendam te zitten kijkenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Incolumis het volgende:
yup, maar tegen sparta en den haag zal het wel weer huilen met de pet op zijn, zijn gewoon andere tegenstanders met een andere taktiek
Dat zeker. Zonder Quansah en Tanghe.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:07 schreef pfaf het volgende:
Dit weekend een hele belangrijke.
Morgenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:36 schreef Incolumis het volgende:
3 punten vandaag jongens? geen Hoogendorp erbij
geef het eens aan danquote:Op maandag 5 maart 2007 16:37 schreef sjerren het volgende:
Pfffff waar ik zit staat er niet eens bij
Vertel, waar zit je!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:37 schreef sjerren het volgende:
Pfffff waar ik zit staat er niet eens bij
hahha nah eigluk heb ik niet vaste plekquote:
Mjah ik weet! Maar tis wel voor niksquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:32 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet niet wie dat plaatje in beheer heeft, maar misschien kan diegene je wel toevoegen
Oh en AA
Das waarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 09:59 schreef sjerren het volgende:
[..]
Mjah ik weet! Maar tis wel voor niks![]()
EN ik kan er toch heen en dat is voor mij et belangrijkst![]()
Dat weet ik wel zeker!!! Hahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Das waarMaar op R is het wel gezelliger denkik
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geweldige overwinning afgelopen zondag. Weer een stap dichter bij lijfsbehoud!
Je bent wel erg positief hehe.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ach thuis tegen Feyenoord kan gestunt worden, zo goed is Feyenoord (vooral uit) niet dit seizoen. Zoals ik zei moet tegen Excelsior gewoon gewonnen worden. Tegen AZ lijkt me kansloos.
Uit tegen NAC misschien 3 punten zaterdag, en dan hopen dat Ajax en Twente een slechte dag hebben en Roda al klaar is op de laatste speeldag
Die andere punten zijn voor mij ook niet ingecalculeerd hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je bent wel erg positief hehe.
Excelsior thuis moet gewonnen worden. feyenoord eigenlijk ook
Met 6 punten ben je er al denk ik.
Graag gedaan hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:27 schreef sjerren het volgende:
[..]
@Vince22 : Wh00t!!! Gaaf!!![]()
Dank je wel!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |