Zie tekening, en zie ook de TCT van vandaag.. staat het nog eens in, dat hij een goede voetballer is, er moet alleen iemand (een grote sterke balvaste spits) om hem heen als aanspeelpunt zodat everton af kan maken!quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:50 schreef Zapper het volgende:
Was niet z'n eerste mindere wedstrijd in mijn ogen
hun forum wel...quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:06 schreef Vince22 het volgende:
Prachtig die afbeelding, helemaal gelijk... maar ik heb em op hafc gezet, alleen die ondersteunen weer geen html in hun posts...![]()
hehe over fokkers vinden....quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:57 schreef Vince22 het volgende:
Haah... zou mij benieuwen hoe lang ie erop blijftBiertje mag je altijd komen halen als je me vrijdag vind!
Net zoals vorig jaar 4-2 gok ik. 1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 3-2, 4-2quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:01 schreef edje34 het volgende:
Ik verwacht komende vrijdag een leuke pot tegen Nac Breda beide zspelen lekker aanvallend.
Uiteindelijk verwacht ik dat Nac zal winnen met 1-3
Doelpunten,
1-0 Everton
1-1 Diba
1-2 Leonardo
1-3 de Graaff
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef Vince22 het volgende:
Gelukkig heet er verder niemand Vince...![]()
Aleksander Mostovoiquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Trouwens, was ook nog sprake van Marek Heinz, weten jullie nog?
Haha.... je schreeuwt maar! Ik ping wel terug!quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Heel vak P heet zekers Vince
Als je bij ons MOUSTAFA roept heb je ook veel bekijks![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 09:42 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond zal ik effe een paar keer B-Side Pannenkoeken roepenlaatstgenoemde weet ik zn plek al van dus dat
Maar Nac verliest te vaak door lompigheid en zwakheid,ik noem ze voortaan ``NAC pannekoeken Breda``quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:24 schreef pfaf het volgende:
Don't be so hard on yourself, je verliest van Heracles, dat kan de beste overkomen.
quote:
jup heel erg triest, dat soort mensen zijn geen supportersquote:Op zondag 26 november 2006 12:36 schreef Incolumis het volgende:
gelijk die domme reacties weer op hafc he
![]()
mwah da's kort kijken he. wij winnen ook wel wedstrijden wanneer zij ze verliezen, dus ik maak me er niet druk omquote:Op zondag 26 november 2006 16:09 schreef pfaf het volgende:
Sjemig, ADO, Sparta en Excelsior winnen en zelf ga je met 6-1 onderuit. Slechter kan niet.
Jij en goed gedragquote:Op zondag 3 december 2006 15:17 schreef Breemz het volgende:
Gematigd positief... Volgende week 3 punten VERDOMME!
Was nog live op tv haha voor de wedstrijd die live werd uitgezonden via tele2 enzo, sta je dan met je goeie gedrag
Dude.. Weak.. Soo lamequote:Op zondag 3 december 2006 22:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij en goed gedragHooligan eerste klas man
Remember Vites?
quote:
idd, die 2 goals van Medunjanin waren Looms zijn schuld, hij liet em telkens lopenquote:Op zaterdag 9 december 2006 23:08 schreef Damzkieee het volgende:
Frustraties alom hier. Wat een drama
*kuch* Hofstede
*kuch* Looms
Like?quote:
Ruud eruit of volgend jaar tegen BV Veendam op vrijdagavond.quote:
CUM ON (not on me!) zeg, nog geen 2 wedstrijden staat er hetzelfde team, zelfs piecke (die ik even sprak afgelopen zaterdag) zei dat. Onwerkelijke wissels (WAT brengt bridji meer dan Everton)quote:Op maandag 11 december 2006 18:31 schreef Incolumis het volgende:
onzin om nu gelijk weer Brood onderuit te halen, zijn schuld is het niet, de verdediging schuttert gewoon te veel
DAMN wilde er nog heen, maar gezien de slechte resultaten niet gegaan.. shitquote:Op dinsdag 12 december 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
De beloften hebben gisteren in ieder geval hun eerste punten gehaald, door een overwinning op Feyenoord.
Nepsupporterquote:Op dinsdag 12 december 2006 13:15 schreef Breemz het volgende:
DAMN wilde er nog heen, maar gezien de slechte resultaten niet gegaan.. shit
quote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:06 schreef Zapper het volgende:
Dat is nog eens voetbalhumor
Ennuh morgen winnen he![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:55 schreef Breemz het volgende:
ja 3 punten..
en die lui van Fietstas, hadden mazzel dat ik alleen was (om maar in de sinterklaas sfeer te blijven)
quote:
Hier vragen bijvoorbeeld, kan zo kaarten regelen voor je.quote:Op zondag 24 december 2006 23:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik heb al kaarten voor de combi ( wat echt nergens op slaat een verplichte combi naar Heracles )
Volgend seizoen maar eens kijken of het anders kan![]()
Nu zou die in de belangstelling staan van jullie rivalen , hoop natuurlijk dat ie blijft.quote:Hersi heeft geen trek in Heracles
Youssouf Hersi heeft Heracles Almelo laten weten dat hij een transfer naar de Twentse club niet ziet zitten. Heracles is momenteel op zoek naar een directe versterking op het middenveld. De aanvallende middenvelder van Vitesse kon zich voor vier jaar binden aan de club uit Almelo.
Heracles assistent-trainer Hendrie Krüzen heeft inmiddels laten weten dat Heracles wel door blijft zoeken naar een creatieve middenvelder en een balvaste, sterke spits. Laatstgenoemde zal waarschijnlijk uit het Oostblok komen, vanwege de aantrekkelijke financiële voorwaarden.
Hafc-1903.nl
-Vaduz-!!!quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zijn aan het kijken in de Oostbloklanden naar een sterke balvaste spits. Die is ook echt wel nodig, de huurlingen brengen niet genoeg.
Inderdaad, veel te weinig posters hierquote:Op dinsdag 26 december 2006 13:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Insgelijks, dit topic kan ook wel wat input gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |