Dan is Balkenende wel héél menselijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:38 schreef FonsvdB het volgende:
Nou en. Vergissen maakt mensen menselijk.
Dan is Balkenende wel verdomd menselijk, met al z'n vergissingen de afgelopen jaren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:38 schreef FonsvdB het volgende:
Nou en. Vergissen maakt mensen menselijk.
Mijn god, volgens mij ben jij echt heel dom.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:39 schreef yeremy het volgende:
Ja Balkenende een Flapdrol als hij niet weet wanneer zijn Club speelt en dat ze al verloren hadden.
Tja dan moet Balkenende die vergelijking niet maken
Nu stond hij zwaar voor LUL
Vraag me af in welke wereld die vent leeft.
Hij komt natuurlijk niet van de planeet Schijnheilia, zoals z'n grootste concurrent.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:39 schreef MaGNeT het volgende:
Dan is Balkenende wel héél menselijk.
Ja als iemand zegt in de samenleving te staan maar niet weet dat zijn favoriete club al gespeeld en verloren heeft.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:38 schreef PJORourke het volgende:
Gaan we hier mensen op afrekenen? Wat slap zeg.
Op de persoon spelen is wel een erg zwakte bod he (kom met inhoud)quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:40 schreef Bolter het volgende:
[..]
Mijn god, volgens mij ben jij echt heel dom.
Alleen omdat hij het speelprogramma niet uit z'n hoofd kent? Wat een nonsens. Het is gewoon zijn partij kwa fatsoen en uitstraling.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:41 schreef yeremy het volgende:
Ja als iemand zegt in de samenleving te staan maar niet weet dat zijn favoriete club al gespeeld en verloren heeft.
Maak dat die vergelijking gewoon niet want
Je eigen partij vergelijken met heereveen terwijl Balkie dus niks van Heereveen af weet.
Tja dan kan ik je niet meer serieus nemen
Omdat hij helemaal niks van Heereveen weet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alleen omdat hij het speelprogramma niet uit z'n hoofd kent? Wat een nonsens. Het is gewoon zijn partij kwa fatsoen en uitstraling.
Hoe weet jij dat hij niks van heerenveen weet? Hij kende alleen het speelprogramma niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:44 schreef yeremy het volgende:
Omdat hij helemaal niks van Heereveen weet.
Kwa fatsoen en gedrag. En dat klopt aardig.quote:Maar toch zijn Partij er mee vergelijkt.
De helft van NL zo'n beetje.quote:Tja wie neemt zo`n malloot serieus
Fatsoen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Alleen omdat hij het speelprogramma niet uit z'n hoofd kent? Wat een nonsens. Het is gewoon zijn partij kwa fatsoen en uitstraling.
Zeggen dat je fatsoenlijk ben betekend niet dat dat zo is .quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:51 schreef yeremy het volgende:
[..]
Fatsoen.
Hebben ze de kieswijzer al aangepast.
Omdat als je ben je voor versoepeling van het ontslag recht oneens moet kiezen wil je op het CDA uitkomen
Nu weten we dankzij het CPB dat zij het ontslagrecht juist drastisch willen aanpakken.
Nederland heeft zijn fatsoen verloren onder 4 jaar balkenende.
Of vind jij dat de Samenleving er op vooruit is gegaan onder Balkenende.
Fout. dat hebben ze zelf aangekondigd hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:51 schreef yeremy het volgende:
Nu weten we dankzij het CPB dat zij het ontslagrecht juist drastisch willen aanpakken.
Ja zeker.quote:Nederland heeft zijn fatsoen verloren onder 4 jaar balkenende.
Of vind jij dat de Samenleving er op vooruit is gegaan onder Balkenende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |