Het zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Vork het volgende:
De Westlandse man en vrouw kijken dus ieder naar een andere tv? Gezellig daar dan, in die Westlandse huiskamers?
Als alle Westlanders net zo lang over hun keuze twijfelen als jij, kon het straks nog wel eens druk worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:27 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga altijd op het laatste moment stemmen. Liever niet voor 8 uur en dan kun je gewoon doorlopen.Erg handig hier.
Van de liberalen uiteraard wel, van de populistische conservatieven nietquote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
En mag dat dan wel van al die rechtse partijen?
Ik was vandaag ook een van de weinigen die geen VVD stemt, maar dan in een lokaal vol arme studenten. Uiteraard denken ze allemaal over 3 jaar rijk te zijn, als ze net 3 maanden afgestuurd zijn (wat ruim de helft niet eens zal halen in die tijd).quote:Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik werk bij een bedrijf in de financiele sector. Ik ben geloof ik de enige die geen VVD stemt hier
Ja, ik was gister bij mijn (nieuwe) begeleider en ooit gaat het echt goed komen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef Seborik het volgende:
Kom jij trouwens wel aan je scriptie toe, Lianne?
Ik doe ieder jaar mijn best om die niet te vinden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Seborik het volgende:
Alles goed hier? Hebben jullie de kerstverhalenwedstrijd al gevonden?
Wat is de link tussen kwalitatief onderzoek en methodologie?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, ik was gister bij mijn (nieuwe) begeleider en ooit gaat het echt goed komen.Moet nog iets methodologisch verantwoord doen, dus ik ga maar eens op boekenjacht naar boeken over kwalitatief onderzoek.
Geen idee!quote:Op woensdag 22 november 2006 21:12 schreef Z het volgende:
[..]
Wat is de link tussen kwalitatief onderzoek en methodologie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |