abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43793113
Shit, hier moest ik ook wachten....er was net iemand aan het stemmen toen ik het lokaal binnenkwam
pi_43793609
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:29 schreef Vork het volgende:
De Westlandse man en vrouw kijken dus ieder naar een andere tv? Gezellig daar dan, in die Westlandse huiskamers?
Het zou me niet verbazen.
pi_43793684
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:27 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ga altijd op het laatste moment stemmen. Liever niet voor 8 uur en dan kun je gewoon doorlopen. Erg handig hier.
Als alle Westlanders net zo lang over hun keuze twijfelen als jij, kon het straks nog wel eens druk worden.
I intend to live forever, or die trying.
pi_43793794
Nou, ik heb posters van Lijst 5 Fortuyn zien hangen in het Westland. Dus volgens mij zijn het niet allemaal van die twijfelkonten.
pi_43793864
Ah, daar stemde Tobbert ook al op. De bazen stemmen dus VVD, en het personeel op Wilders of Fortuyn.
pi_43794000
Eigenlijk is dat best en en raar. Want juist in de tuinbouw wordt heel veel gebruik gemaakt van goedkope poolse krachten enzo. Beetje zoals de turken en marokanen vroeger veel in de tuinbouw werkten.
En mag dat dan wel van al die rechtse partijen?
pi_43794074
Hallo, dit is sebbo live vanuit eetcafé The Sixties te Tholen. M'n kabel is nog altijd kapot, dus ben ik hier m'n mail ophalen. Helaas was ik vergeten al m'n passworden op m'n laptop te zetten, waardoor ik niet al m'n mail op kan halen.

Bij m'n zwager zou ik ook kunnen mailen, ware het niet dat hij een password op z'n router heeft gezet, en hij dat password al zes maanden kwijt is.

Uiteraard heb ik al gestemd.

Alles goed hier? Hebben jullie de kerstverhalenwedstrijd al gevonden?
pi_43794131
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef Liejannuh het volgende:
En mag dat dan wel van al die rechtse partijen?
Van de liberalen uiteraard wel, van de populistische conservatieven niet .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_43794136
Hoi sebbo, alles goed hier. Ik heb het Kerstverhalenforum gevonden, nu de leuke verhalen nog.
Doe de groeten aan Liedewij.
pi_43794147
Hallo Seborik!
Doe ze de groeten daar in Eetcafé The Sixities in Tholen! Hebben ze er ook nog lekker voor je gekookt? Of viel dat weer tegen?

Kom je nu wel heel erg aan je scriptie toe?
pi_43794216
Ja, ik kom heel erg aan m'n scriptie toe.
pi_43794286
Kijk, dat is dan wel heel erg goed!
pi_43794600
Heb je al op de SP gestemd, sebbo?
pi_43794639
Wilders natuurlijk, want ik ben net zo ondeugend.
pi_43794953
Kom jij trouwens wel aan je scriptie toe, Lianne?
  woensdag 22 november 2006 @ 20:21:56 #241
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_43795151
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik werk bij een bedrijf in de financiele sector. Ik ben geloof ik de enige die geen VVD stemt hier
Ik was vandaag ook een van de weinigen die geen VVD stemt, maar dan in een lokaal vol arme studenten. Uiteraard denken ze allemaal over 3 jaar rijk te zijn, als ze net 3 maanden afgestuurd zijn (wat ruim de helft niet eens zal halen in die tijd).

Nou ja, verder veel onzin gehoord over ongeveer elke partij. Het werd al snel irritant.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_43795250
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef Seborik het volgende:
Kom jij trouwens wel aan je scriptie toe, Lianne?
Ja, ik was gister bij mijn (nieuwe) begeleider en ooit gaat het echt goed komen. Moet nog iets methodologisch verantwoord doen, dus ik ga maar eens op boekenjacht naar boeken over kwalitatief onderzoek.
  woensdag 22 november 2006 @ 20:28:11 #243
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43795447
Oh leuk, een kwalitatief onderzoek. Dan ben je niet de enige die daar nu mee opgezadeld zit.
pi_43795521
Ah, jij ook al?
Ik mocht van mijn begeleider de klant niet vergeten. En toen keek ik m nogal duf aan geloof ik.
Nouja, de klant wordt al behoorlijk ondervraagd in dit geval, dus ik denk dat ik daar niet te veel aan hoef te doen.

Wat voor kwalitatiefs onderzoek jij Vork?
  woensdag 22 november 2006 @ 20:36:32 #245
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43795848
Eeuhm het is in eerste instantie een inventarisatie, het in kaart brengen van de supermarktwijn sector, maar daar zit ook wel wat onderzoek bij, in de vorm van een aantal interviews. Daarna komt er nog een marketingplan met vermoedelijk een kwantitatief onderzoek erbij.

Ik moet sowieso deze periode nog 1 kwantitatief onderzoek uitvoeren en een opzet ervoor maken.

Druk druk druk.
pi_43795975
Als je nog wat feedback wilt hebben over vragenlijsten enzo, ik zit een beetje in de statistiek enzo en weet wel iets van vragenlijsten. Je weet me dan wel te vinden.

Ik ga nu even stemmen. Wel een beetje aan de vroege kant, maar anders staan ze weer zo raar te kijken.
  woensdag 22 november 2006 @ 20:41:10 #247
3878 Vork
Manisch creatief
pi_43796078
Dat zal wel lukken.
  woensdag 22 november 2006 @ 21:07:49 #248
11502 nipeng
The last ride is free
pi_43797655
quote:
Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Seborik het volgende:
Alles goed hier? Hebben jullie de kerstverhalenwedstrijd al gevonden?
Ik doe ieder jaar mijn best om die niet te vinden.
pi_43797923
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja, ik was gister bij mijn (nieuwe) begeleider en ooit gaat het echt goed komen. Moet nog iets methodologisch verantwoord doen, dus ik ga maar eens op boekenjacht naar boeken over kwalitatief onderzoek.
Wat is de link tussen kwalitatief onderzoek en methodologie?
Aldus.
pi_43802388
quote:
Op woensdag 22 november 2006 21:12 schreef Z het volgende:

[..]

Wat is de link tussen kwalitatief onderzoek en methodologie?
Geen idee! Ik moest maar eens wat boeken over kwalitatief onderzoek doorlezen om zo wat te verbeteren aan mijn methodologische onderbouwing.
Nouja, mijn onderzoek is behoorlijk kwalitatief van aard (je doet bedrijfskunde of niet) en de onderbouwing is ook nog niet goed genoeg, dus dat zal wel de oorzaak zijn van de combinatie.

Overigens begon mijn begeleider ook al over "mooie analyses maken in SPSS", maar daar heb ik dus echt geen zin in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')