http://adblockplus.orgquote:Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef crossover het volgende:
Ik las dit op een site:
"So, it's happened. We have "sponsored links". You never know, there *might* be something you want.
If you have blocked them in Firefox, why not take a moment to enable the ads."
Is het dus mogelijk om die dingen uit te schakelen?
Bron
Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooiquote:Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
http://adblockplus.org
Wel ff FOK! uitzonderen he, om een ban te voorkomen!
Geen idee! Je zou kunnen proberen wat er gebeurt als je FF opnieuw installeert... al is het nog best een gedoe om FF geheel van je computer te verwijderen, inclusief alle instellingen e.d.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb nu Hitman Pro er ff overheen gegooid, hopen dat het nu een beetje over is. Zo niet, wat zou ik dan moeten doen?
Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!quote:Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef crossover het volgende:
[..]
Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooi
Mooiquote:Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!
heb um wel, maa doe er weining mee (niks eigenlijk) tevens subtiel kickjequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
Mensen hier die de dev extensie gebruiken van ff?
in outlook moet ook je ook even instellen dat ie de links in je standaart browser opentquote:Op maandag 20 november 2006 09:58 schreef Byte_Me het volgende:
ik gebruikte eerst avant browser, en dat werkte super in windows, aangezien het een soort shell is voor IE, incl mouse gestures, tabbed browsing en allerlei andere extra opties. was mooi geintegreerd, MSN opende links of hotmail via avant browser, outlook idem.
nu gebruik ik firefox, en het lukt me niet omdat fatsoenlijk als standaardbrowser in te stellen. dat MSN niet gaat lukken weet ik (wacht op de nieuwe stuffplug), maar url's in emails zouden toch vanuit outlook gewoon in mijn standaard browser geopend moeten worden? die worden dus in mijn vorige browser: avant geopend. hotmail vanuit msn ook. ik heb zelfs IE weer even terug gezet als standaard browser, om vervolgens alles weer over te dragen naar firefox, maar alles blijft in avant geopend worden. heb geen zin om avant te verwijderen, omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben van firefox. maar hoe kan ik ondertussen zorgen dat firefox mijn standaard browser wordt?
Lijkt me niet. De toegang tot die map is gewoon door de beheerder geblokkeerd (en beveiligd).quote:Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef SHERMAN het volgende:
Bestaat er een extensie om van een map alle bestanden te zien?
Voorbeeld:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/
Staan alle afbeeldingen voor die template in, maar verboden om een lijst te zien, ik wil dus wel alle afbeeldingen zien in die map..
quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala WordPhotoshop en meerdere docs tegelijk open..![]()
zoiets?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..![]()
volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestaptquote:Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..![]()
ook leuk maar nee, das niet wat ik bedoel.quote:
Teruggestapt naar?quote:Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Byte_Me het volgende:
zo, ik heb FX er weer af geflikkerd. Je krijgt echt teveel gezeur met allerlei websites. Wel jammer, want er zitten best leuke dingetjes is die ik nu weer mis in mn andere browser: avant.
[..]
volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |