abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43339496
Heb FF 2.0 gewoon van die site gedownload ja. In mijn McAfee zit ook AntiSpyware. Zal die eens laten draaien, dank!
Coolest trailer ever
Cafeïne is the shoehorn to my colon!
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
  donderdag 9 november 2006 @ 14:08:20 #102
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_43394270
ff kijken of alt + s werkt
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_43399243
Ik las dit op een site:
"So, it's happened. We have "sponsored links". You never know, there *might* be something you want.

If you have blocked them in Firefox, why not take a moment to enable the ads."

Is het dus mogelijk om die dingen uit te schakelen?
Bron
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_43399563
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef crossover het volgende:
Ik las dit op een site:
"So, it's happened. We have "sponsored links". You never know, there *might* be something you want.

If you have blocked them in Firefox, why not take a moment to enable the ads."

Is het dus mogelijk om die dingen uit te schakelen?
Bron
http://adblockplus.org

Wel ff FOK! uitzonderen he, om een ban te voorkomen!
pi_43400528
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:43 schreef mcDavid het volgende:

[..]

http://adblockplus.org

Wel ff FOK! uitzonderen he, om een ban te voorkomen!
Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooi
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 november 2006 @ 17:12:18 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_43400595
Mooi ook weer gedownload en toch best nostalgisch wel
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_43407379
Heb nu Hitman Pro er ff overheen gegooid, hopen dat het nu een beetje over is. Zo niet, wat zou ik dan moeten doen?
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43408261
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
Heb nu Hitman Pro er ff overheen gegooid, hopen dat het nu een beetje over is. Zo niet, wat zou ik dan moeten doen?
Geen idee! Je zou kunnen proberen wat er gebeurt als je FF opnieuw installeert... al is het nog best een gedoe om FF geheel van je computer te verwijderen, inclusief alle instellingen e.d.
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:10 schreef crossover het volgende:

[..]

Ze kunnen de pot op. Allemaal uit die zooi
Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!
pi_43408327
quote:
Op donderdag 9 november 2006 20:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]

Hey ik kan het stukje policy waar staat dat het niet mag inderdaad niet meer vinden!
Mooi
pi_43438466
Mensen hier die de dev extensie gebruiken van ff?
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  woensdag 15 november 2006 @ 21:18:28 #111
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43589516
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
Mensen hier die de dev extensie gebruiken van ff?
heb um wel, maa doe er weining mee (niks eigenlijk) tevens subtiel kickje
pi_43681751
Ik heb wederom een vraag:

Voorheen kon ik in FF gewoon een domein intypen en browste hij naar die site (bv. google--> www.google.nl)
Maar wanneer ik dit nu doe, gaat hij het domein automatisch in Google zoeken. Hoe kan ik dit weer terugbrengen naar 'normaal' (voor mij normaal dan)

Dank
Coolest trailer ever
Rock, paper, scissors
Mijn Reviews
pi_43709889
ik gebruikte eerst avant browser, en dat werkte super in windows, aangezien het een soort shell is voor IE, incl mouse gestures, tabbed browsing en allerlei andere extra opties. was mooi geintegreerd, MSN opende links of hotmail via avant browser, outlook idem.

nu gebruik ik firefox, en het lukt me niet omdat fatsoenlijk als standaardbrowser in te stellen. dat MSN niet gaat lukken weet ik (wacht op de nieuwe stuffplug), maar url's in emails zouden toch vanuit outlook gewoon in mijn standaard browser geopend moeten worden? die worden dus in mijn vorige browser: avant geopend. hotmail vanuit msn ook. ik heb zelfs IE weer even terug gezet als standaard browser, om vervolgens alles weer over te dragen naar firefox, maar alles blijft in avant geopend worden. heb geen zin om avant te verwijderen, omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben van firefox. maar hoe kan ik ondertussen zorgen dat firefox mijn standaard browser wordt?
  maandag 20 november 2006 @ 11:14:25 #114
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_43711522
quote:
Op maandag 20 november 2006 09:58 schreef Byte_Me het volgende:
ik gebruikte eerst avant browser, en dat werkte super in windows, aangezien het een soort shell is voor IE, incl mouse gestures, tabbed browsing en allerlei andere extra opties. was mooi geintegreerd, MSN opende links of hotmail via avant browser, outlook idem.

nu gebruik ik firefox, en het lukt me niet omdat fatsoenlijk als standaardbrowser in te stellen. dat MSN niet gaat lukken weet ik (wacht op de nieuwe stuffplug), maar url's in emails zouden toch vanuit outlook gewoon in mijn standaard browser geopend moeten worden? die worden dus in mijn vorige browser: avant geopend. hotmail vanuit msn ook. ik heb zelfs IE weer even terug gezet als standaard browser, om vervolgens alles weer over te dragen naar firefox, maar alles blijft in avant geopend worden. heb geen zin om avant te verwijderen, omdat ik nog niet helemaal overtuigd ben van firefox. maar hoe kan ik ondertussen zorgen dat firefox mijn standaard browser wordt?
in outlook moet ook je ook even instellen dat ie de links in je standaart browser opent
pi_43825231
Bestaat er een extensie om van een map alle bestanden te zien?

Voorbeeld:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/

Staan alle afbeeldingen voor die template in, maar verboden om een lijst te zien, ik wil dus wel alle afbeeldingen zien in die map..
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_43825318
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:15 schreef SHERMAN het volgende:
Bestaat er een extensie om van een map alle bestanden te zien?

Voorbeeld:
http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/

Staan alle afbeeldingen voor die template in, maar verboden om een lijst te zien, ik wil dus wel alle afbeeldingen zien in die map..
Lijkt me niet. De toegang tot die map is gewoon door de beheerder geblokkeerd (en beveiligd).
pi_43826100
tvp
  donderdag 23 november 2006 @ 19:09:14 #118
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43828443
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..
A nice warm vibraty feeling all through your guttiwuts!
pi_43828548
quote:
Op donderdag 23 november 2006 19:09 schreef Yorout het volgende:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala WordPhotoshop en meerdere docs tegelijk open..
pi_43831374
quote:
Een firefox vraagje waar ik al een tijdje mee zit. Bestaat er een add-on die er voor zorgt dat je je tab vensters kunt verkleinen, vergroten en verslepen binnen FF? Zeg maar ala Word en meerdere docs tegelijk open..
zoiets?
pi_43831493
zo, ik heb FX er weer af geflikkerd. Je krijgt echt teveel gezeur met allerlei websites. Wel jammer, want er zitten best leuke dingetjes is die ik nu weer mis in mn andere browser: avant.
quote:
volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestapt
  donderdag 23 november 2006 @ 20:47:14 #122
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43832021
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:31 schreef Incolumis het volgende:

[..]

zoiets?
ook leuk maar nee, das niet wat ik bedoel.
  donderdag 23 november 2006 @ 20:48:26 #123
27865 Yorout
Are we negotiating?
pi_43832062
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:34 schreef Byte_Me het volgende:
zo, ik heb FX er weer af geflikkerd. Je krijgt echt teveel gezeur met allerlei websites. Wel jammer, want er zitten best leuke dingetjes is die ik nu weer mis in mn andere browser: avant.
[..]

volgens mij niet, ook een van de redenen dat ik weer ben teruggestapt
Teruggestapt naar?
pi_43906133
Gaat er nog eens een x64 build komen?
Ik kom er niks over tegen in de roadmaps of op de site.
pi_43919499
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:48 schreef Yorout het volgende:

[..]

Teruggestapt naar?
avant browser. niet zo bekend, maar erg fijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')