Bij mij geeft hij weer kurenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik kan desbetreffende bestand niet vinden!
Overigens kwam ik er zojuist achter dat mijn zoekfunctie ook hoofdlettergevoelig is geworden, ondanks dat het vinkje uitstaat!
Ik zie gewoon "Block images from "host" " hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:10 schreef IQM het volgende:
Wat ik overigens minder vind, is dat je nu niet meer de bron van het plaatje ziet staan als je erop klikt met je rechtermuisknop.
Ik niet!quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik zie gewoon "Block images from "host" " hoor.
quote:Op woensdag 1 november 2006 16:28 schreef Siegfried het volgende:
Is er al een mogelijkheid om die klote scroll-functie bij de tab-balk te verwijderen?
Geen idee, geen last van!quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef WurM het volgende:
Als ik een pagina open heb staan en iemand dropt mij een linkje in MSN, waar ik op klik, crasht FF2.0 bij mij...
Is daarna wel goed te herstellen met sessie-restore enzo (), maar t blijft wel vervelend...
Is hier iets tegen te doen (behalve niet op de linkjes in MSN klikken)?
iemand een oplossing?quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:26 schreef cptmarco het volgende:
ik heb zo even FF2.0 geïnstalleerd en ik loop tegen het volgende rare probleem. Als ik een bladwijzer aan wil maken en op OK druk dan is het veld met "Naam" opeens blank en dat komt hij in de betreffende map te staan zonder titel?
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Geen idee, bij mij werkt het gewoonquote:Op woensdag 1 november 2006 17:39 schreef cptmarco het volgende:
iemand een oplossing?
Ja bijna all the time..quote:Op woensdag 1 november 2006 17:23 schreef mcDavid het volgende:
Heb jij geregeld meer dan 10 tabs tegelijk open?
zie post boven jequote:Op woensdag 1 november 2006 21:46 schreef dvdfreak het volgende:
Klein probleempje iedere keer als ik een pagina wil bookmarken moet ik een naam invullen en bij downloads kan ik niet zien wanneer iets klaar is met dl
Weet iemans een oplossing?
Ik snap de vraag niet helemaal?quote:Op donderdag 2 november 2006 11:46 schreef SkaterSam het volgende:
Ik heb een vraagje, bij mij is de "openen met" dialoog kleiner geworden. Ik kan tegenwoordig niet meer kiezen om hem te runnen, maar alleen om hem te downloaden. Weet iemand de juiste about:config entry hiervoor?
Fucking irritant idd. Maar je kan wel de minimumbreedte van je tabbladen op 10px zetten oid, dan passen er al een stuk meer.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:28 schreef Siegfried het volgende:
Is er al een mogelijkheid om die klote scroll-functie bij de tab-balk te verwijderen?
Ah ok, ik heb gewoon het venster dat ik gewend ben...quote:Op donderdag 2 november 2006 13:49 schreef SkaterSam het volgende:
[afbeelding]
Dit bedoel ik. Vroeger kreeg ik altijd die opties, zoals "openen met" of "bestand opslaan", of eventueel Flashgot... Dat selectiedialoogje, die is nu weg, nu moet je alles downloaden. Ik hoop dat het nu wat beter begrijpbaar is.
Ja, het gekke is dat ik het op mijn andere PC wel heb, ik moet thuis maar eens even kijken of er verschillende instellingen staan voor browser.download, misschien dat er toch iets is. Ik kan het op het eerste gezicht niet vinden.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:03 schreef mcDavid het volgende:
Ah ok, ik heb gewoon het venster dat ik gewend ben...
misschien kun je zelf vinden of het helpt wat instellingen te veranderen, als je filtert op browser.download.
Vraagje hoe heb je dit gefixt ik heb exact hetzelfde probleemquote:Op woensdag 1 november 2006 21:13 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij heb ik mijn probleem opgelost
Ik kwam de optie "foutconsole" tegen en daar stond een hele rits aan foutmeldingen bij elke bookmark poging die ik heb gedaan. Blijkbaar was de betreffende file corrupt, die vervangen en he lijkt nu weer normaal te werken.
Bugje in FOK!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:35 schreef cptmarco het volgende:
Waarom laat hij de slash niet zien??
Toffe site! Ik heb er weer 4 aangeklikt waarmee mijn totaal aantal extenties nu op 13 staatquote:Op donderdag 2 november 2006 16:37 schreef Werewolf het volgende:
Kan deze nog in de OP?
I want a Firefox extension to....
als je de \ dubbel doet gaat het welquote:Op donderdag 2 november 2006 17:35 schreef cptmarco het volgende:
bij mij ging het om het volgende bestandje "localstore.rdf". Deze stond bij mij op de volgende plek : C: Documents and SettingsMarcoApplication DataMozillaFirefoxProfilesdefault.s7q
Ik heb deze eerst voor de zekerheid hernoemd en uit één van de andere profielen die ooit aangemaakt zijn heb ik het zelfde bestandje gekopieerd naar bovenstaande profiel. Daarna werkte het bij mij weer normaal.
Waarom laat hij de slash niet zien??
Ik al 23quote:Op donderdag 2 november 2006 17:50 schreef mcDavid het volgende:
Toffe site! Ik heb er weer 4 aangeklikt waarmee mijn totaal aantal extenties nu op 13 staat
Nee, je hoeft niet te scrollen, er staat niet voor niets aan de rechterzijde van de browser naast de pijl naar rechts ook een knop met een pijl naar beneden. Klik daar eens op...kun je de tab selecteren die je hebben moet en hij zoeft er naartoe. Scrollen hoef je dus helemaal niet te doen, gewoon de tab selecteren uit dat pulldown menu will do.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:44 schreef Siegfried het volgende:
Nee nee.. dat als je veel tabs opent je moet scrollen om ze allemaal te zien.
Nee dit won't do!quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:30 schreef dyn het volgende:
[..]
Nee, je hoeft niet te scrollen, er staat niet voor niets aan de rechterzijde van de browser naast de pijl naar rechts ook een knop met een pijl naar beneden. Klik daar eens op...kun je de tab selecteren die je hebben moet en hij zoeft er naartoe. Scrollen hoef je dus helemaal niet te doen, gewoon de tab selecteren uit dat pulldown menu will do.
browser.tabs.tabClipWidthquote:Op zondag 5 november 2006 17:33 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee dit won't do!
Want dat is een extra handeling om overzicht te verkrijgen. Ik wil gewoon al mijn tabjes ineens in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |