Wilders versus Halsema en last but nos least Bos vs. Balkenende.quote:***************************************
Eerste lijsttrekkersdebat op radio
` Op Radio 1 wordt van 12.00 uur tot
14.00 uur het eerste lijsttrekkersdebat
gehouden.De lijsttrekkers van CDA,PvdA,
VVD,SP,GroenLinks,D66 en de Partij voor
de Vrijheid discussiėren met elkaar.
Ze praten over zes thema's:milieu en
energiebesparing,Europa,de islam in
Nederland,normen en waarden,integratie,
vergrijzing en leiderschap.De debatten
beginnen met een discussie tussen twee
lijsttrekkers,waarna ook de anderen
zich erin kunnen mengen.
Bos en Balkenende kruisen de degens in
het laatste debat,over leiderschap.Tot
22 november komen er meer debatten.De
laatste,21 november,is bij de NOS-tv.
Was idd meer Femke die vertelt dat de VVD kut is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:33 schreef ScottTracy het volgende:
Weinig debat tussen Rutte en Halsema over milieu.
Dat was inderdaad wel een zwaktebod op het eind.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:36 schreef axis303 het volgende:
Groen Links zegt ook al decennia hetzelfde, met Nederland onder water...
Doe maar niet, die biedt toch weer eerdaags zijn excuses aan voor zijn uitlatingenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:38 schreef ScottTracy het volgende:
Laten we eens luisteren naar Pechtold
radio1.nlquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:46 schreef JohnDope het volgende:
kan ik het online horen, want radio heb ik hier niet![]()
Site van radio 1quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:46 schreef JohnDope het volgende:
kan ik het online horen, want radio heb ik hier niet![]()
edit: laat maar, ik zit wel een lekker muziekkie aan, ik ken die verhalen wel![]()
D66 is de enige partij met een plan voor Europa in hun verkiezingsprogramma. En volgens de basisregels van het debat heb je het debat dan al bij voorbaat gewonnen, hoeveel populistische leuzen er ook tegenaan gegooid worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:48 schreef X. het volgende:
Ik vond dat Pechtold het wel won van de Marijnissen.
Wat zei Jan nou? "Ik kom uit Oss, want waar Nederland ligt snappen ze daar niet, dat moet ik uitleggen"?
Ja, waarom moet Balkenende nou weer voor hem kiezen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:28 schreef Toad het volgende:
Stuur Rutte maar weg.
Ah, heerlijke objectieve verslaggeving uit het GroenLinks-hoofdkwartierquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:26 schreef SCH het volgende:
Op de radio is Balkenende al bijna helemaal niet te verstaan - hij gaat weer grappig doen
Als medewerker van de NCRV zou je anders van jou verwachtenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:26 schreef SCH het volgende:
Op de radio is Balkenende al bijna helemaal niet te verstaan - hij gaat weer grappig doen
Dat ben ik helemaal met je eens. Allemaal dat formeren voor de verkiezingen vind ik slecht voor de democratie. Je stemt op een partij en niet op een coalitie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:51 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, waarom moet Balkenende nou weer voor hem kiezen?
Zullen we dat niet gewoon aan de kiezer overlaten? Terecht dat Balkenende simpel zegt dat hij voor het CDA kiest. Het beste antwoord.
Die van links de bal erin curlde.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:55 schreef ErikT het volgende:
"Jazeker meneer Wilders, een schitterend doelpunt van Adil Ramzi"
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:55 schreef axis303 het volgende:
Halsema: "vervelend dat u er steeds door heen zit te praten"
Wilders: "Zegt u dan ook iets zinnigs"
Idd grappig, maar het is gewoon onbeschoft gedrag.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |