Nee ik weet honderd procent dat het mocro's zijn, is een bepaald groepje dat altijd in laakkwartier hangt volgens een aantal getuigen die ook door de politie gezocht wordenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:48 schreef poepeneesje het volgende:
Weet je het wel zeker dat het Mocro's waren, anders heb je straks weer een probleem erbij.
Youssef, koe dat je bent kom niet lullen wat je monocultuur, ben zelf ook niet 100 hollands dus stop met die shit, en genoeg vrienden van mij zijn turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shitquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:49 schreef Youssef het volgende:
Ze hebben je wel behoorlijk gematst met dat raam met je monoculturele kutkop![]()
Radio heeft me 300 gekost, een rockford fosgate mp3 cd/dvd spelerquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Symphatiek juist van ze: je raam heel gelaten en je echt belangrijke/dure spullen laten liggen![]()
Maakt geen lawaai.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:52 schreef releaze het volgende:
Ik vind het wel een lache actieWat is het voordeel voor die gasten om het raam eruit te snijden ipv dat ding open te breken?
ja, je zegt het zelf al een beetje hequote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shit
Als je het raam op de goede manier inslaat/duwt maakt het ook amper lawaaiquote:
Probeer op die manier tot Youssef door te dringen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, je zegt het zelf al een beetje he
Nee word niet vergoedquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Als je het raam op de goede manier inslaat/duwt maakt het ook amper lawaai![]()
@TS: valt het binnen je verzekering?
Dat is goed kut danquote:
En nu?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
en genoeg vrienden van mij zijn turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shit
Weet je alvast wat je op je verlanglijstje kunt zettenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die komen alleen op 13 maart als ik weer jarig ben
En tot die tijd zelf zingenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:06 schreef Youssef het volgende:
[..]
Weet je alvast wat je op je verlanglijstje kunt zetten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat ga je met die knuppel doen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende week ga ik dus me auto daar weer neer zetten met iets moois in me wagen en kga een nacht posten in een andere auto met een knuppel, andere vriend helpt ook mee en dan gaan we in 2 wagens in de buurt staan een nacht
Politie kan me verrottenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En wat ga je met die knuppel doen?![]()
Van de politie mag je ook die bi-culturelen niet slaan!![]()
Hoe een tyfus marokkaantje eruit ziet weet ik welquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar volgens ooggetuige waren het biculturele tyfus marokkaantjes
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe een tyfus marokkaantje eruit ziet weet ik wel
Maar hoe ziet iemand eruit als hij bicultureel is? Een shirt met Oerol voorop en Dynamo Open Air achterop of zo?
In wat voor een buurt woon jij dat er geen politie word gebeld als iemand ziet dat er gejat word?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar volgens ooggetuige waren het biculturele tyfus marokkaantjes.
Tis jammer dat je 13 maart nooit zult halenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende week ga ik dus me auto daar weer neer zetten met iets moois in me wagen en kga een nacht posten in een andere auto met een knuppel, andere vriend helpt ook mee en dan gaan we in 2 wagens in de buurt staan een nacht
Ja da'ah!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:18 schreef tjarie het volgende:
agossie wat ben je toch zielig
Iddquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:41 schreef Fetai het volgende:
Beetje jammer dat die ooggetuigen ook geen actie hebben ondernomen. Ik bedoel, ze hoeven niet gelijk te knokken ofzo, maar de politie hadden ze best even kunnen bellen toch![]()
Prachtig toch!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:41 schreef Fetai het volgende:
Beetje jammer dat die ooggetuigen ook geen actie hebben ondernomen. Ik bedoel, ze hoeven niet gelijk te knokken ofzo, maar de politie hadden ze best even kunnen bellen toch![]()
Niemand kende mijn wagen, pas toen ik bij mij auto stond en uit mijn dak ging kwam die vrouw naar buitenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Prachtig toch!
Wachten tot die hele auto leeggeroofd is, nog heel even wachten tot ze wegzijn en dan aan de eigenaar melden dat z'n auto leeggeroofd is.![]()
![]()
Maar niet de Politie bellen!!![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:47 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niemand kende mijn wagen, pas toen ik bij mij auto stond en uit mijn dak ging kwam die vrouw naar buiten
Helaas viel dat kwartje bij haar volgende dag pas toen ze haar hond weer uitliet en zag dat mijn achterraam pleitte was, eerst dacht ze letterlijk: zie die kutmocro's druk lopen doen in die wagen...nouja liever in de wagen dan dat ze op straat lopen en auto's openbrekenquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
En dan dat wijf 'Ja!! Ik heb alles gezien hoor, van die boefen gisteravond!'![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Helaas viel dat kwartje bij haar volgende dag pas toen ze haar hond weer uitliet en zag dat mijn achterraam pleitte was, eerst dacht ze letterlijk: zie die kutmocro's druk lopen doen in die wagen...nouja liever in de wagen dan dat ze op straat lopen en auto's openbreken
KUTWIJF daar waren ze mee bezig en wel in MIJN wagen![]()
Dikke vette Pwnagequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Helaas viel dat kwartje bij haar volgende dag pas toen ze haar hond weer uitliet en zag dat mijn achterraam pleitte was, eerst dacht ze letterlijk: zie die kutmocro's druk lopen doen in die wagen...nouja liever in de wagen dan dat ze op straat lopen en auto's openbreken
KUTWIJF daar waren ze mee bezig en wel in MIJN wagen![]()
Beetje jammer dat je als ooggetuige van biculturele acties meer tijd kwijt bent aan de pliesie en hun gezeik dan die biculturelen zelf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:41 schreef Fetai het volgende:
Hey...weer zo'n kansloze!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:57 schreef MaGNeT het volgende:
Hey, alwéér een kansloos topic.
Zal ik je een voorspelling doen?
Het gaat dicht.
Heb je wel een auto? Of heb je gewoon je scooter uit je klauwen laten vallen en wil je je daarom hier afreageren?
Inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je als ooggetuige van biculturele acties meer tijd kwijt bent aan de pliesie en hun gezeik dan die biculturelen zelf.
Weer inderdaad.quote:Hey...weer zo'n kansloze!!
Mooi...ga je nu lekker Femke anaal admiralen of moet je weer je poltiek correcte fascisme opdringen aan iedereen die het niet wel lezen?quote:
Kortom...het is niet waar omdat het niet in jouw computerspelletjes gebeurt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Kortom: ik geloof geen reet van het verhaal van mevrouwtje
Wat denk je van raam eruit halen, deur openen en dan naar binnen gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind het een beetje vaag dat ze met een paar man een tijdje in je auto hebben gezeten en dan toch enkel je radio hebben meegenomen. Lijkt me ook een mooi gezicht trouwens: gewoon een paar man die stuk voor stuk door je raam naar binnen klauteren en een vrouw die wel ziet dat het Mocro's zijn in je auto, maar niet ziet dat er een raam mist![]()
Het is kansloos omdat het onbewijsbaar is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:05 schreef wonko het volgende:
[..]
Mooi...ga je nu lekker Femke anaal admiralen of moet je weer je poltiek correcte fascisme opdringen aan iedereen die het niet wel lezen?
Al is het nep, het is leuk leesvoerquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is kansloos omdat het onbewijsbaar is.
Iedere kansloze allochtonenhater kan zo'n topic beginnen en daarom is het bij voorbaat kansloos.
Als hij nu een kopie van zijn aangifte bijvoegde in de OP dan had ik méér de neiging gehad om iets van zijn verhaal als waar te accepteren.
Kansloos dus.
Ach...types zoals jij zullen het nog niet geloven ook al zijn ze zelf ooggetuige.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het is kansloos omdat het onbewijsbaar is.
Iedere kansloze allochtonenhater kan zo'n topic beginnen en daarom is het bij voorbaat kansloos.
Als hij nu een kopie van zijn aangifte bijvoegde in de OP dan had ik méér de neiging gehad om iets van zijn verhaal als waar te accepteren.
Kansloos dus.
Ik geloof best dat z'n auto is opengebroken, als 't in Laak is gebeurd zal het ook vast door Marokkanen of anders een junk gedaan zijn. Ik vind het verhaal van mevrouw alleen niet echt geloofwaardig....quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:06 schreef wonko het volgende:
[..]
Kortom...het is niet waar omdat het niet in jouw computerspelletjes gebeurt?
Laat die jongen toch...zijn levenservaring bestaat uit vernederingen in de zandbak en de computer...die kunnen zoiets niet bevatten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat denk je van raam eruit halen, deur openen en dan naar binnen gaanen mevrouw liep niet aan de kant waar het raam eruit lag dus lijkt me enigszins wel normaal dat het dan niet opvalt
![]()
Oke, dat kan inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat denk je van raam eruit halen, deur openen en dan naar binnen gaan![]()
Welk raam was het dan? Zijramen kun je er doorgaans niet uitsnijden namelijk...quote:en mevrouw liep niet aan de kant waar het raam eruit lag dus lijkt me enigszins wel normaal dat het dan niet opvalt![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:12 schreef wonko het volgende:
[..]
Laat die jongen toch...zijn levenservaring bestaat uit vernederingen in de zandbak en de computer...die kunnen zoiets niet bevatten.
Want? Kun jij er niet bij met jouw "levenservaring"?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik geloof best dat z'n auto is opengebroken, als 't in Laak is gebeurd zal het ook vast door Marokkanen of anders een junk gedaan zijn. Ik vind het verhaal van mevrouw alleen niet echt geloofwaardig....
Het lijkt me inderdaad hoogst ongeloofwaardig. En ja, ik weet genoeg over het leeghalen van auto'squote:Op zondag 29 oktober 2006 12:13 schreef wonko het volgende:
[..]
Want? Kun jij er niet bij met jouw "levenservaring"?
Ik zoek nog een leuke set boxen...mail me even.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad hoogst ongeloofwaardig. En ja, ik weet genoeg over het leeghalen van auto's![]()
Lees de op nog es.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Welk raam was het dan? Zijramen kun je er doorgaans niet uitsnijden namelijk...
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:16 schreef wonko het volgende:
[..]
Ik zoek nog een leuke set boxen...mail me even.
Achterruit dus. Lijkt me sterk dat je langs een auto loopt waar je wel ziet dat de inzittenden Marokkaans zijn, maar je niet ziet dat er een complete achterruit weg is en op de bank ligt. Van welke kant je ook langsloopt. Zijraam kon ik me nog enigsinds voorstellen.quote:
Sorry was misschien niet geheel duidelijk maar bedoel idd me achterzijraam aan de passagierskantquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Achterruit dus. Lijkt me sterk dat je langs een auto loopt waar je wel ziet dat de inzittenden Marokkaans zijn, maar je niet ziet dat er een complete achterruit weg is en op de bank ligt. Van welke kant je ook langsloopt. Zijraam kon ik me nog enigsinds voorstellen.
Met een brandweerwagen een auto openknippen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik zou inbreken zou ik een oude brandweerwagen nemen en de auto gewoon openknippen.
Ik zie het net. Dan zou het inderdaad kunnen. Zeker bij een 205. Maar dan snap ik nog steeds niet dat ze alles hebben laten liggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sorry was misschien niet geheel duidelijk maar bedoel idd me achterzijraam aan de passagierskant![]()
Ik blijf het een meesterlijke stunt vinden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Acterraam aan de passagierskant van een peugeot 205
En ze hebben het raamrubber kapotgesneden, niet mijn raam zelf maar het rubber en zo het complete raam eruit gehaald![]()
Is s'avonds laat gebeurt, omgeving van rijswijkseweg, en nee aangifte staat niet online ten eerste ik heb geen scanner en ten tweede het is niet mijn bedoeling om jullie te bewijzen dat het is gebeurt, je neemt het aan of niet das mijn probleem nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
Als ik zou inbreken zou ik een oude brandweerwagen nemen en de auto gewoon openknippen.
Bijkomend voordeel: niemand die er vreemd van opkijkt.
Heeft TS inmiddels al een kopie van zijn aangifte online staan?
Hoe laat gebeurde het trouwens? Was het al avond?
En auto graag.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zal straks wel even een foto online zetten van mijn raam
Jij gaat 's nachts als vrouw zijnde zitten kijken wat biculturelen aan het doen zijn? Beetje last van een depressie ofzo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Achterruit dus. Lijkt me sterk dat je langs een auto loopt waar je wel ziet dat de inzittenden Marokkaans zijn, maar je niet ziet dat er een complete achterruit weg is en op de bank ligt. Van welke kant je ook langsloopt. Zijraam kon ik me nog enigsinds voorstellen.
Zoals ik al zei...je wilt het niet geloven...ook al was je zelf getuige.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef MaGNeT het volgende:
Bijkomend voordeel: niemand die er vreemd van opkijkt.
Heeft TS inmiddels al een kopie van zijn aangifte online staan?
Hoe laat gebeurde het trouwens? Was het al avond?
Nee haar keffertje uitlaten, schijnt rond half 12 gebeurt te zijn dat ze met ze 3-en in mijn auto zaten in ieder gevalquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Jij gaat 's nachts als vrouw zijnde zitten kijken wat biculturelen aan het doen zijn? Beetje last van een depressie ofzo?
Dat zegt nog steeds niets over de herkomst van de vermoedelijke daders.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zal straks wel even een foto online zetten van mijn raam
Ze zegt toch zelf dat ze er is langsgelopen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:26 schreef wonko het volgende:
[..]
Jij gaat 's nachts als vrouw zijnde zitten kijken wat biculturelen aan het doen zijn? Beetje last van een depressie ofzo?
Tering zeg, wat heb jij een fantastisch humeur en gevoel voor humor..quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niets over de herkomst van de vermoedelijke daders.
Aangifte, dan praten we verder. Doei
Ach, TS zat X-Factor te kijken toen het gebeurde. Eigen schuldquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tering zeg, wat heb jij een fantastisch humeur en gevoel voor humor..![]()
Ben jij soms een sjagerijnige (spelling?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ach, TS zat X-Factor te kijken toen het gebeurde. Eigen schuld
Daarnaast is het posten van een kopie van z'n aangifte niet meer moeite dan het posten van een foto van zijn raam.
Ja dus? Moet ze gaan staren of alles wel klopt? Dat mens is allang blij als ze ongeschonden thuiskomt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ze zegt toch zelf dat ze er is langsgelopen?
Nee, dan had ik die aangifte nu zelf wel op kunnen vragen he, als hij bestondquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben jij soms een sjagerijnige (spelling?) oom agent of iets dergelijke?
![]()
Nogmaals...ook al was jij zelf getuige dan nog zou jij de waarschijnlijke afkomst van de daders ontkennen/bagetelliseren etc...quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat zegt nog steeds niets over de herkomst van de vermoedelijke daders.
Aangifte, dan praten we verder. Doei
Uhuh, daarom heb ik ook al medegedeeld dat ik het verhaal van het niet zien van de ontbrekende achterruit best wil geloven. Ik snap alleen nog steeds niet dat ze enkel die radio hebben meegenomen.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:42 schreef wonko het volgende:
[..]
Ja dus? Moet ze gaan staren of alles wel klopt? Dat mens is allang blij als ze ongeschonden thuiskomt.
Precies.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:42 schreef wonko het volgende:
[..]
Ja dus? Moet ze gaan staren of alles wel klopt? Dat mens is allang blij als ze ongeschonden thuiskomt.
Waarom worden die getuigen eigenlijk door de politie gezocht?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee ik weet honderd procent dat het mocro's zijn, is een bepaald groepje dat altijd in laakkwartier hangt volgens een aantal getuigen die ook door de politie gezocht worden![]()
![]()
![]()
Karretje? Volgens TS liep zequote:Op zondag 29 oktober 2006 12:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Precies.
Ik zie nou niet echt een invalide vrouw in zo'n geautomatiseerd karretje even vragen wat we aan het doen zijn?![]()
..quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarom worden die getuigen eigenlijk door de politie gezocht?
Omdat ie het mes met raamrubberrestjes uit zijn zak vergeten was te halen en zij hem gingen fouilleren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:47 schreef MaGNeT het volgende:
Waarom worden die getuigen eigenlijk door de politie gezocht?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Omdat ie het mes met raamrubberrestjes uit zijn zak vergeten was te halen en zij hem gingen fouilleren.
Want zeg nou zelf, welke crimineel neemt nou de moeite een raampje eruit te tillen. De enige crimineel die dat zou doen is degene die zijn verzekering wil oplichten, maar zijn eigen raam niet stuk wil hebben![]()
Niet gehinderd door ook maar enige kennis van zaken? Of nooit verder gekomen dan het klappen van wat jonkos en het scoren van wat autoradios?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhuh, daarom heb ik ook al medegedeeld dat ik het verhaal van het niet zien van de ontbrekende achterruit best wil geloven. Ik snap alleen nog steeds niet dat ze enkel die radio hebben meegenomen.....
In een wijk die voor meer dan 50% uit marokkanen bestaat is het niet vreemd om marokkanen in een auto te zien zitten...en als vrouwelijke autochtoon is je eerste zorg dan om ongeschonden thuis te komen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:57 schreef MaGNeT het volgende:
Toch vreemd dat die vrouw die Marokkanen wel als die "groep Marokkanen" herkende maar dat er geen lichtje ging branden toen ze 's avonds in een auto zaten waar een achterraam uit mistte.
En je hebt het over "getuige" en "getuigen". Hoeveel hebben het nu echt gezien?
Rammel....
Ah, dus je bent het met me eens dat dat Surinaamse vrouwtje een autochtoon is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:02 schreef wonko het volgende:
[..]
In een wijk die voor meer dan 50% uit marokkanen bestaat is het niet vreemd om marokkanen in een auto te zien zitten...en als vrouwelijke autochtoon is je eerste zorg dan om ongeschonden thuis te komen.
Ik heb nog nooit van m'n leven wat dan ook gejatquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Niet gehinderd door ook maar enige kennis van zaken? Of nooit verder gekomen dan het klappen van wat jonkos en het scoren van wat autoradios?
Toch is ze best wel dom dan, voor een autochtoon. Dat ze gewoon, net zo als waarschijnlijk elke avond, haar hondje gaat uitlaten in een wijk met 50% Mocro's. Dat ze dat al die jaren gewoon overleefd heeft zeg. Tjongejongejonge, wat een mazzel heeft dat wijffiequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, dus je bent het met me eens dat dat Surinaamse vrouwtje een autochtoon is.
En wat is je logincodequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:07 schreef MaGNeT het volgende:
heb link maar weggehaald aangezien jij hem ook aangepast heb
Ja....diegenen die dat meestal niet vinden zijn de suris zelf...die denken dat ze gediscrimineerd worden door nederlanders terwijl zij het zelf zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ah, dus je bent het met me eens dat dat Surinaamse vrouwtje een autochtoon is.
Leg uit. Je bent auto geweest in een vorig leven?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van m'n leven wat dan ook gejat. Maar ik weet meer dan genoeg over autoinbraak, maak je daar geen zorgen over....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef wonko het volgende:
[..]
Leg uit. Je bent auto geweest in een vorig leven?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En wat is je logincodewant die hebben we wel nodig dan
Heeft hij de kracht niet meer voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:07 schreef MaGNeT het volgende:
Waar is nu die kopie van je aangifte?
Ah, I see.quote:
Deze linkquote:
Naast dat ik een tijd op een autosloop heb gewerkt en ik een tijd gewerkt heb bij een bedrijf dat (bedrijfs)auto's ombouwt (denk aan inbouwen van specialistische installaties, bepansering van oa. ME-wagens, etc.), naast dat ik zelf in wijken heb gewoont waar regelmatig auto's gekraakt worden (trouwens meer een junkensport dan een Mocrosport kan ik je daarom uit ervaring vertellen), daarnaast ben ik ook 'bevriend' met voormalige (beroeps)krakers en (beroeps)inbrekersquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef wonko het volgende:
[..]
Leg uit. Je bent auto geweest in een vorig leven?
Dus jij kan gratis aan auto apparatuur komen via je beroeps vrienden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Naast dat ik een tijd op een autosloop heb gewerkt en ik een tijd gewerkt heb bij een bedrijf dat (bedrijfs)auto's ombouwt (denk aan inbouwen van specialistische installaties, bepansering van oa. ME-wagens, etc.), naast dat ik zelf ik wijken heb gewoont waar regelmatig auto's gekraakt worden (trouwens meer een junkensport dan een Mocrosport kan ik je daarom uit ervaring vertellen), daarnaast ben ik ook 'bevriend' met voormalige (beroeps)krakers en (beroeps)inbrekers![]()
Neequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus jij kan gratis aan auto apparatuur komen via je beroeps vrienden?![]()
Ik heb al aangegeven dat ik nog een leuk setje boxen voor in de auto zoek. Regel dat!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Naast dat ik een tijd op een autosloop heb gewerkt en ik een tijd gewerkt heb bij een bedrijf dat (bedrijfs)auto's ombouwt (denk aan inbouwen van specialistische installaties, bepansering van oa. ME-wagens, etc.), naast dat ik zelf in wijken heb gewoont waar regelmatig auto's gekraakt worden (trouwens meer een junkensport dan een Mocrosport kan ik je daarom uit ervaring vertellen), daarnaast ben ik ook 'bevriend' met voormalige (beroeps)krakers en (beroeps)inbrekers![]()
Chloe Jade?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Deze linkdie je weggehaald heb
http://s88.photobucket.com/albums/k164/chloe_jade_/car
Oja ik heb nieuw wachtwoord gestuurd naar je email, wist hem niet te raden
De kans dat ze mijn Sunny meenemen is ongeveer net zo groot als dat ze die 205 meenemen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef Maikuuul het volgende:
Wees blij dat ze niet je ganse auto gepikt hebben !
205jes zijn niet zoveel waard als een Foxyquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:31 schreef Maikuuul het volgende:
Wees blij dat ze niet je ganse auto gepikt hebben !
Je weet maar nooit!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De kans dat ze mijn Sunny meenemen is ongeveer net zo groot als dat ze die 205 meenemen.
Nihiel dus.
Inderdaad ja, vooral het feit dat alleen de radio zonder frontje is meegenomen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik vind het een beetje vaag dat ze met een paar man een tijdje in je auto hebben gezeten en dan toch enkel je radio hebben meegenomen. Lijkt me ook een mooi gezicht trouwens: gewoon een paar man die stuk voor stuk door je raam naar binnen klauteren en een vrouw die wel ziet dat het Mocro's zijn in je auto, maar niet ziet dat er een raam mist![]()
Al die Peugot`s roeleren in slechte stoelen en rotte homokinetten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
Peugeot 205 105 en 305 roeleren
Ik ga ook zoeen halen als ik me rijbewijs heb
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:11 schreef MaGNeT het volgende:
Dus je had je autosleutels in de auto laten liggen en moest je raam er uit snijden om er weer in te kunnen?
Nee, het raamrubber he, wel bij de les blijven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:11 schreef MaGNeT het volgende:
Dus je had je autosleutels in de auto laten liggen en moest je raam er uit snijden om er weer in te kunnen?
Oh, oke. Nou opgelost; slotjequote:Op zondag 29 oktober 2006 14:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, het raamrubber he, wel bij de les blijven.![]()
Zeg, een beetje respect voor deze jongens en hun cultuur graag. Ze zitten tussen twee werelden, krijgen van niemand kansen en vervallen daarom in criminaliteit. Dat is logisch omdat hun levensstijl (drank, drugs, nieuwe mobieltjes, lelijke scootertjes) zorgen voor de zo broodnodige status en daar heb je wel wat doekoes voor nodig.. Toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:57 schreef Oksel het volgende:
Achja, het went wel, die Marokkanen.. over een paar jaar is het normaal dat ze zo doen.
Allah Akbarquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:49 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Zeg, een beetje respect voor deze jongens en hun cultuur graag. Ze zitten tussen twee werelden, krijgen van niemand kansen en vervallen daarom in criminaliteit. Dat is logisch omdat hun levensstijl (drank, drugs, nieuwe mobieltjes, lelijke scootertjes) zorgen voor de zo broodnodige status en daar heb je wel wat doekoes voor nodig.. Toch?
Ik hoop dat je ze te pakken krijgt. Tip: Breek alleen polsen en knieschijven, dat houdt ze vrijwel definitief van straat en al helemaal van het slechte pad. Ze moeten het maar zien als een straf van god ofzo.
Videocamera monteren op je kamer die op je lokauto staat gericht, kunnen wij na afloop zien hoe je die gasten heb gepwnd!quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Allah Akbar
Maar serieus, binnenkort word mijn auto een lokwagen en los ik het zelf op door een paar nachten te posten
Sony camera met IR is héél geschikt daarvoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Videocamera monteren op je kamer die op je lokauto staat gericht, kunnen wij na afloop zien hoe je die gasten heb gepwnd!![]()
het is poep, mijnheer. poepquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Youssef, koe dat je bent kom niet lullen wat je monocultuur, ben zelf ook niet 100 hollands dus stop met die shit, en genoeg vrienden van mij zijn turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shit
Straks is nu!quote:Op zondag 5 november 2006 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een update....verhaal komt straks
En waar ga je staan in 't laakkwartier dan? Misschien doe ik wel even meequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Allah Akbar
Maar serieus, binnenkort word mijn auto een lokwagen en los ik het zelf op door een paar nachten te posten
Ik hoop het maar.quote:Op maandag 6 november 2006 00:14 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat hij geen inspiratie had vanavond.
Misschien bedenkt hij morgen wel wat.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 6 november 2006 10:34 schreef Vhiper het volgende:
Een autochtone junk had gewoon je raam ingetikt en je hele auto leeggeroofd![]()
Wat heb jij toch met die shit? Dan heet je nog Admiraal Anaal ook...quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Youssef, koe dat je bent kom niet lullen wat je monocultuur, ben zelf ook niet 100 hollands dus stop met die shit, en genoeg vrienden van mij zijn turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shit
haha dat wou ik ook altijd doen met een maat, gewoon een nacht in de schuur zitten met de schuurdeur open (snachts komen er hier altijd van die pootjes die bij iedereen aan de schuur voelen om er fietsen en andere rommel uit te jatten)zodat we een reden hadden om iemand helemaal naar de tering te slaan,quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb er zelf over na zitten denken, maar tussen denken en doen zit nog een groot verschil.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef ballieking het volgende:
[..]
haha dat wou ik ook altijd doen met een maat, gewoon een nacht in de schuur zitten met de schuurdeur open (snachts komen er hier altijd van die pootjes die bij iedereen aan de schuur voelen om er fietsen en andere rommel uit te jatten)zodat we een reden hadden om iemand helemaal naar de tering te slaan,
maarja dat hebben we nog niet gedaan
Alsof je je eigen kinderen gaat aangevenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Volgens ooggetuigen ja, en die hadden niet zoiets van, goh laat ik eens de politie bellen ofzo.
En er dan op gaan stampen. En dan die kerel zo van 'Mijn autoradio wat doe je?' en dan jij zo van ' maar ik heb hem toch gekocht? ' hehehequote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef ballieking het volgende:
Trouwens kan je op koninginnedag gewoon je autoradio weer terugkopen. [afbeelding]
Er zullen eerder kampen voor ons komen als het aan hun ligtquote:Op dinsdag 7 november 2006 05:32 schreef RosaCrux het volgende:
links blaat dat we nu in de jaren 30 leven en dat binnenkort de kampen worden gemaakt voor de moslims
ach mensen, was dat maar waar.........
Weet je het al? We zijn al 5 maanden verder namelijk en ik heb nog steeds je verhaal niet.quote:Op zondag 5 november 2006 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een update....verhaal komt straks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |