Straks is nu!quote:Op zondag 5 november 2006 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een update....verhaal komt straks
En waar ga je staan in 't laakkwartier dan? Misschien doe ik wel even meequote:Op maandag 30 oktober 2006 14:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Allah Akbar
Maar serieus, binnenkort word mijn auto een lokwagen en los ik het zelf op door een paar nachten te posten
Ik hoop het maar.quote:Op maandag 6 november 2006 00:14 schreef MaGNeT het volgende:
Ik denk dat hij geen inspiratie had vanavond.
Misschien bedenkt hij morgen wel wat.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 6 november 2006 10:34 schreef Vhiper het volgende:
Een autochtone junk had gewoon je raam ingetikt en je hele auto leeggeroofd![]()
Wat heb jij toch met die shit? Dan heet je nog Admiraal Anaal ook...quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Youssef, koe dat je bent kom niet lullen wat je monocultuur, ben zelf ook niet 100 hollands dus stop met die shit, en genoeg vrienden van mij zijn turks, maroc, iraans en al die shit dus kom niet met die shit
haha dat wou ik ook altijd doen met een maat, gewoon een nacht in de schuur zitten met de schuurdeur open (snachts komen er hier altijd van die pootjes die bij iedereen aan de schuur voelen om er fietsen en andere rommel uit te jatten)zodat we een reden hadden om iemand helemaal naar de tering te slaan,quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
Volgende week ga ik dus me auto daar weer neer zetten met iets moois in me wagen en kga een nacht posten in een andere auto met een knuppel, andere vriend helpt ook mee en dan gaan we in 2 wagens in de buurt staan een nacht
Heb er zelf over na zitten denken, maar tussen denken en doen zit nog een groot verschil.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:50 schreef ballieking het volgende:
[..]
haha dat wou ik ook altijd doen met een maat, gewoon een nacht in de schuur zitten met de schuurdeur open (snachts komen er hier altijd van die pootjes die bij iedereen aan de schuur voelen om er fietsen en andere rommel uit te jatten)zodat we een reden hadden om iemand helemaal naar de tering te slaan,
maarja dat hebben we nog niet gedaan
Alsof je je eigen kinderen gaat aangevenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:22 schreef SimtekF1 het volgende:
Volgens ooggetuigen ja, en die hadden niet zoiets van, goh laat ik eens de politie bellen ofzo.
En er dan op gaan stampen. En dan die kerel zo van 'Mijn autoradio wat doe je?' en dan jij zo van ' maar ik heb hem toch gekocht? ' hehehequote:Op vrijdag 6 april 2007 12:11 schreef ballieking het volgende:
Trouwens kan je op koninginnedag gewoon je autoradio weer terugkopen. [afbeelding]
Er zullen eerder kampen voor ons komen als het aan hun ligtquote:Op dinsdag 7 november 2006 05:32 schreef RosaCrux het volgende:
links blaat dat we nu in de jaren 30 leven en dat binnenkort de kampen worden gemaakt voor de moslims
ach mensen, was dat maar waar.........
Weet je het al? We zijn al 5 maanden verder namelijk en ik heb nog steeds je verhaal niet.quote:Op zondag 5 november 2006 16:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heb een update....verhaal komt straks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |