En toen liep het uit tot een bescheiden fan topic, met een gezellige (slow)chat.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:07 schreef Sebasser het volgende:
Zorg eens dat ik in slaap kan komen!
Haar rechten bij playboy zijn er ook vandoor gegaan.quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:12 schreef Stereotomy het volgende:
Morwen heeft net geleerd dat mannen na het klaarkomen sneller in slaap vallen
Is morwen nou een man of vrouw..quote:Op vrijdag 15 september 2006 04:23 schreef Morwen het volgende:
[..]
GVD, daar gaan mijn rechten bij playboy
![]()
quote:
Maar dat komt omdat iedereen van je houdt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:11 schreef Morwen het volgende:
Godallejezuschristus, een deel 2, mensen gaan zich nu in torens boren![]()
Waarom zit je nu hier?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:07 schreef Sebasser het volgende:
Het begon allemaal met de vraag of morwen mij even in slaap kon krijgen.
[..]
En toen liep het uit tot een bescheiden fan topic, met een gezellige (slow)chat.
iedereen vrolijk, Een soort van utopia dus
Awel, hier een deel 2.
Have fun!
Mag ik een verzoekje tot een castratie of gaat dat wat te verquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:10 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Fipo, tevens verzoek tot slotje.
Waarom zou je graag gecastreerd willen worden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mag ik een verzoekje tot een castratie of gaat dat wat te ver![]()
Alles mag lieverd! Zelfs doodsverwensing.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mag ik een verzoekje tot een castratie of gaat dat wat te ver![]()
Nou gezellig, ik zit met een natte plasserquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:15 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
[..]
Alles mag lieverd! Zelfs doodsverwensing.
Ik doe het ook altijd!
![]()
Hee, Morwenfanclitlid?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:21 schreef TwyLight het volgende:
hoi
Wil je kortsluiting of zo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:21 schreef Stereotomy het volgende:
Als jij met je knobbeltje kunt plassen dan wil ik dat wel eens zien
Ga eens op die scanner zitten![]()
Kijk, nog een fanquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:21 schreef TwyLight het volgende:
hoi
Ik word helemaal warm van binnenquote:
Alleen van binnen? Geen kloppende klit?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
Ik word helemaal warm van binnenEn terecht ook natuurlijk
![]()
Waarom zo gemeen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou gezellig, ik zit met een natte plasser![]()
Verder nog iets? Anders lekker even wegwezen![]()
Zit niet te zeiken man, moederskindjequote:Op maandag 30 oktober 2006 04:06 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ook naar bed
Jij ook, anders hebben die kids van je morgen een moeder met wallen onder haar ogen en dat kan natuurlijk niet
Oh, had je het topic in je broek, ik kon het al niet vindenquote:Op vrijdag 3 november 2006 04:26 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy haalt het Morwen #2 toppik uit zijn broek en gaat eraan sjorren
Ben er nu weg vanquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
Morwen, I am your father
quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:23 schreef Stereotomy het volgende:
Morwen, I am your father![]()
[afbeelding]
Zoiets als ik dusquote:Op dinsdag 14 november 2006 01:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
, Dat zou teveel van het goede zijn..
Trustequote:Op dinsdag 14 november 2006 03:31 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ben je laat vandaag
Ik ga nu naar bed
Ja, mijn bed staat hier achter mij!quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Truste![]()
![]()
Andere werkzaamheden heh![]()
![]()
En Sebasser, heb je je bed al gevonden![]()
Ga maar gewoon op de geur afquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, mijn bed staat hier achter mij!
MAar ik ben de route kwijt..
Niet grappigquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:33 schreef bolivian het volgende:
Okee, back to Stephen Colbert at The Colbert Report!
Go, go, goquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De geur?
Dat ding ruikt naar waspoeder
Kan geen Tom-Tom tegenop !quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, mijn bed staat hier achter mij!
MAar ik ben de route kwijt..
Niet? Ik hield me al wijselijk stil, geen idee wie dat isquote:
En als ik nou heel lelijk tegen je ga doen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
Het is moeilijk om dit topic te verruilen voor nachtrust
Daar ben je te knap voor, jij hottiequote:Op dinsdag 14 november 2006 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
En als ik nou heel lelijk tegen je ga doen?
Je hebt teveel waspoeder gebruikt?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De geur?
Dat ding ruikt naar waspoeder
Of wast je moeder ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt teveel waspoeder gebruikt?
Of was 't je moeder?![]()
Ga jij nou maar gewoon slapen/studeren/je string uit je reet trekkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Daar ben je te knap voor, jij hottie![]()
Laat je borsten nog eens stuiteren?![]()
Komt eiglijk op 't zelfde neer...quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog extra op die spatie gelet.![]()
Nee, maar ik slaap immers nooit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je hebt teveel waspoeder gebruikt?
Of was 't je moeder?![]()
En met die nachtgedachte ga ik nog even rukken en dan slapenquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar ik slaap immers nooit.
Dus dat ding gaat niet anders geuren dan dat ie voor het laatst gewassen is.
Aha... je produceert geen zweet en lichaam's eigen odeuren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, maar ik slaap immers nooit.
Dus dat ding gaat niet anders geuren dan dat ie voor het laatst gewassen is.
Tuuk wel, maar die komen niet op mijn bed..quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aha... je produceert geen zweet en lichaam's eigen odeuren.![]()
Trustenquote:Op dinsdag 14 november 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En met die nachtgedachte ga ik nog even rukken en dan slapen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En met die nachtgedachte ga ik nog even rukken en dan slapen![]()
![]()
![]()
Als je daar niet komt dan klopt dat helemaal.quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuuk wel, maar die komen niet op mijn bed..
Niet meer op een Morwen topic klikken danquote:
*topic snel wegklikt*quote:Op dinsdag 14 november 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Niet meer op een Morwen topic klikken dan![]()
![]()
*rukt![]()
Stereo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:11 schreef Stereotomy het volgende:
Kan niet slapen
Is hier nog iemand? Bloes?
Bluezz is er ook weerquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:15 schreef Stereotomy het volgende:
Na, ook goed
Heb je ook zo'n zin in een broodje kebab?
Hey vrouwquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:15 schreef Stereotomy het volgende:
Hee man
Waarom slaap jij nog niet?
Ik heb het erg druk deze week maar probeer wel gezond te doen. Daarom mag ik van mezelf elke dag een AH kant en klare maaltijd salade halen. Vandaag had ik er een met kip, dat was best lekkerquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bluezz is er ook weer
Kebab/shoarma is lekker![]()
Semih is eruit, wist je dat alquote:
Het is een kutspel geworden dit jaarquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:17 schreef Stereotomy het volgende:
Semih is eruit, wist je dat al
En de zusjes en broertjes zijn hypocriet
Voor het eerst wil ik dat Jeroen wint
Falafel bij Maoz, met onbeperkte saladebar en van die sausjes waaraan je je bek verbrandt per ongeluk omdat je toch echt dacht dat het gewoon gemalen koriander wasquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik zit in een afvaltoestand, maar blijf wel lekker eten, dus maak me
Ik heb mijn leukste tijd van Fok! gehad met vollers op fok! vorig jaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het is een kutspel geworden dit jaar
En ik volg het alleen nog maar met de vollers
Wat vond je van Mich der haar![]()
Slotjequote:Op dinsdag 14 november 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, die is dus vandaag vroeg naar bed
Of ze ligt te krikken en vreemd te gaanquote:Op dinsdag 14 november 2006 04:22 schreef Bluezz het volgende:
Slaapt jouw vriendin al?
Ik wel iig bijna![]()
Die zit nog ff naast mequote:Op dinsdag 14 november 2006 04:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of ze ligt te krikken en vreemd te gaan
Ik zou Golfer ook even checken nog
Doei en slaap lekker![]()
Zo'n klootviool kan natuurlijk niet zomaar overal gaan posten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 04:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pfff, kan ie zelf niet meer fokken? Hij wordt oudB+G
![]()
Yep en ik jou ook en je doet het primaquote:Op vrijdag 17 november 2006 04:10 schreef remlof het volgende:
hey morwen!
had ik je al verteld dat ik je tof vind?
Menschjes jullie zitten in mijn hart, zelfs Stereoquote:Op vrijdag 17 november 2006 04:20 schreef MissHobje het volgende:
Dem heb al tijden niet gekwijld .. sorry Morwen![]()
![]()
Kusje terugquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:12 schreef Stereotomy het volgende:
Kusje voor Morwen, hoop dat alles kits is daar
Ik voel me net een Tijn trouwens, dat ik kusjes loop te geven aan een milfquote:
Niks mis met Tijn, kom maar door hoorquote:Op zaterdag 18 november 2006 03:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voel me net een Tijn trouwens, dat ik kusjes loop te geven aan een milf
Nope, ben er gewoonquote:Op maandag 20 november 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg ben je nu fulltime op VOL en laat je Sebasser en mij in de steek?
Ik zou je voor altijd willen hebbenquote:
Succes dadelijk, ik zal voor je vingeren duimenquote:Op maandag 20 november 2006 03:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zou je voor altijd willen hebben![]()
En nu ga ik naar bed, morgen tentamen, verdomme de hele nacht lopen fokken, wordt morgenochtend nog ff blokken
*danstquote:Op maandag 20 november 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
Morwen
Oversekte danspop
Dans met mij
Alleen.........uhm........ ik kan niet dansenquote:Op donderdag 23 november 2006 02:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik wil wel met je dansen
Lievquote:Op donderdag 23 november 2006 02:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik weetniet hoe je eruit ziet maar een vrouw alleen laten dansen doe ik niet, zo hoffelijk ben ik dan ook wel weer
Wat swing je toch weer de pan uit johquote:Op donderdag 23 november 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Liev![]()
![]()
*swingt op The Stranglers- No More Hero's![]()
Ik altijd heh, BB kan mijn rug op, heb mijn eigen BB'tje hierquote:Op donderdag 23 november 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat swing je toch weer de pan uit joh
Heeeeeeee, nachtwakerquote:Op donderdag 23 november 2006 02:36 schreef DeeCruise het volgende:
Kom ook maar weer eens langshuppelen hiero...
Morwen, alles chill?
Zekers, metallica cds meegebracht...Veraangenaamd de hele boel hier aanzienlijkquote:Op donderdag 23 november 2006 02:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Heeeeeeee, nachtwaker![]()
![]()
Yep, alles flex, met jou ook?
Ja, ook hoiquote:
Ik heb een bagger nummer opstaanquote:Op donderdag 23 november 2006 02:41 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zekers, metallica cds meegebracht...Veraangenaamd de hele boel hier aanzienlijk![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heb een bagger nummer opstaan![]()
Ave maria
*skip
n-nquote:
DCquote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
n-n![]()
![]()
Speciaal voor jou en DC: Guns and Roses - November Rain![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 02:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
n-n![]()
![]()
Speciaal voor jou en DC: Guns and Roses - November Rain![]()
Gelukkig, voelde me al gepasseerdquote:Op donderdag 23 november 2006 02:48 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
DChoe kan ik jou nou toch vergeten
![]()
dierenbeulquote:
Jawel , hoor beetje brak, verder wel lekkerquote:Op donderdag 23 november 2006 02:49 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Gelukkig, voelde me al gepasseerd
Alles goed mop?![]()
Brak? Op stap geweest, of viel het stemmen je zwaar?quote:Op donderdag 23 november 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jawel , hoor beetje brak, verder wel lekker![]()
En daar?![]()
Neuh, gewoon een kop vol met watten en wat koortsig en kan niet slikken van de keelpijn, maar goedquote:Op donderdag 23 november 2006 02:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Brak? Op stap geweest, of viel het stemmen je zwaar?![]()
Hier ben ik enorm aan het genieten van een bijzonder goede solo van metallica...
hotelgast vond het ietsje minder![]()
Truste meisquote:Op donderdag 23 november 2006 03:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een kop vol met watten en wat koortsig en kan niet slikken van de keelpijn, maar goed![]()
Ga m'n nest ook maar eens opzoeken, denk dat dat wijzer is. Anders krijg ik straks nog last van Morwen![]()
trusten![]()
![]()
Beterschap! En welterusten...quote:Op donderdag 23 november 2006 03:04 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een kop vol met watten en wat koortsig en kan niet slikken van de keelpijn, maar goed![]()
Ga m'n nest ook maar eens opzoeken, denk dat dat wijzer is. Anders krijg ik straks nog last van Morwen![]()
trusten![]()
![]()
bedankt flikker, der zat iemand mee te kijken (van 12..quote:Op donderdag 23 november 2006 11:27 schreef vamos1 het volgende:
zijn er al tieten gepost?
zo nee...
[afbeelding]
zo ja...
[afbeelding]Morwen!
tietfipo pagina viiieeerrr!![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef Sebasser het volgende:
bedankt flikker, der zat iemand mee te kijken (van 12..)
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:46 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Je had kunnen verwachten dat ik elk topic in je geschiedenislijst aan het volspammen ben
sorry
jongetje of meisje?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
bedankt flikker, der zat iemand mee te kijken (van 12..)
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:48 schreef vamos1 het volgende:
[..]
jongetje of meisje?
meisje: "Kijk! die krijg je later ook"
jongetje: "Kijk! die krijg je later waarschijnlijk ook![]()
"
Fulltime WoW spelen, waarna jij de spullen en gold verkoopt op E-bay?quote:Op donderdag 23 november 2006 11:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]!
jongetje, ik heb hem al weer aan zijn werk gezet.
WTB!quote:Op donderdag 23 november 2006 12:39 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Fulltime WoW spelen, waarna jij de spullen en gold verkoopt op E-bay?
quote:Op donderdag 23 november 2006 12:39 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Fulltime WoW spelen, waarna jij de spullen en gold verkoopt op E-bay?
Gezelluuuggggquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:06 schreef kutvent het volgende:
[..]
Nee..
ik moet om 5 uur in de auto zitten
Yep, we zijn er nog, we hebben de Apocolyps overleefdquote:
de wat?quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, we zijn er nog, we hebben de Apocolyps overleefd![]()
![]()
![]()
Je raad nooit waar ik net vandaan kom.quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, we zijn er nog, we hebben de Apocolyps overleefd![]()
![]()
![]()
Je zit toch niet in de Dikke van Dalen te bladeren heh, je weet wat ik bedoelquote:
Ja, Witlof, doe dat esquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:53 schreef Sebasser het volgende:
oh, Remlof, haal eens die tietenfoto's weg![]()
Morwen #2
misschien bedoelde ie dat je het fout hebt gespeltquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je zit toch niet in de Dikke van Dalen te bladeren heh, je weet wat ik bedoel![]()
![]()
ja datquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
misschien bedoelde ie dat je het fout hebt gespelt
Het is "Apocalypse"
*zucht*quote:Op zaterdag 25 november 2006 01:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
misschien bedoelde ie dat je het fout hebt gespelt
Het is "Apocalypse"
Ik ben toch wel een stuk liever dan remlof?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Toch zijn jullie wel liev![]()
Dik offtopic man, dit is het Morwen sc-topic!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:02 schreef remlof het volgende:
mwah ik vind die tietenfoto's niet zo storend en/of offtopic dat ik ze ga deleten
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:03 schreef remlof het volgende:
en ik vind jullie ook meestal lief hoor, vooral morwen
als morwen haar tieten post haal ik die andere weg, ok?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:04 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dik offtopic man, dit is het Morwen sc-topic!
Dus of tietenfoto's Van morwen, of van biogarde![]()
of niet.
Zie je helemaal goed, al zijn mijn tieten veel mooier natuurlijkquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:02 schreef remlof het volgende:
mwah ik vind die tietenfoto's niet zo storend en/of offtopic dat ik ze ga deleten
Goed planquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:05 schreef remlof het volgende:
[..]
als morwen haar tieten post haal ik die andere weg, ok?
yeah rightquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh, ik ga over 5 minuten slapen
Jij laat me echt lachenquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
neh, ik ga over 5 minuten slapen
Ken je usersquote:
lijkt me een goed moment om je tieten te posten danquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ken je users![]()
![]()
![]()
Grappie, zit wat te dollen, ben echt niet toerekeningsvatbaar nu![]()
*sikequote:Op zaterdag 25 november 2006 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
lijkt me een goed moment om je tieten te posten dan
Het was welgemeend, tvp's plaatsen in topics die al in je MyAT staan is een beetje onnozel, vind je ook niet?quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
Remlof deed net streng tegen mij
Nu ga ik huilend naar bed!
Yeah rightquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zie je helemaal goed, al zijn mijn tieten veel mooier natuurlijk![]()
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Yeah right![]()
Zwaartekracht vs. Morwen's tieten @ 36 jaar
1-0
![]()
neem een paracetamol voor je gaat slapen danquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoest me de longen uit het lijf man, ik ga echt slapen![]()
voor het hoesten?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
neem een paracetamol voor je gaat slapen dan
Alles goed met je, liefjequote:Op maandag 27 november 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
K uche uche usje
mhwah, ik ben verslaafd aan neusspray.quote:
Spuit je het in je onderbroek ?quote:Op maandag 27 november 2006 03:14 schreef Sebasser het volgende:
Oh, en het prikt.
Wat ben jij toch extreem ranzigquote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spuit je het in je onderbroek ?
Nee, ik ruik juist naar muntblaadjes als ik word gepijptquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat ben jij toch extreem ranzig................
![]()
jij niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat ben jij toch extreem ranzig................
![]()
Misschien moet je die vicks eens uit je lul halenquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ruik juist naar muntblaadjes als ik word gepijpt
Ik vond het een olijke BB6 finale
Nee, Jeroen die nauwelijks roddelde of klaagde over andere mensen maar van zijn eigen kracht uitging, en geen wrok koesterde jegens Saatje toen zij hem onder druk van Mo nomineerde.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien moet je die vicks eens uit je lul halenHoooooooooi
![]()
Ja, was een enerverende avond, ik zit nog bij te komenJeroen
![]()
![]()
de grote winnaar
![]()
Jawohl, Herr Obersturmbahn führerquote:
Roel is er allang uit heh, popjequote:Op dinsdag 28 november 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Jeroen die nauwelijks roddelde of klaagde over andere mensen maar van zijn eigen kracht uitging, en geen wrok koesterde jegens Saatje toen zij hem onder druk van Mo nomineerde.
Ik had ook liever gezien dat Roel won.
I have an excellent gramophone and many old records of Hitler's speeches. They are quite amusing.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jawohl, Herr Obersturmbahn führer![]()
![]()
![]()
Kijk, DAT is ontopicquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
slapen is overrated
Jawohl, mein schatschen, ich bin backquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
I have an excellent gramophone and many old records of Hitler's speeches. They are quite amusing.
aber ist BB6 afgelopen?
wooooo! bier & pinda's!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jawohl, mein schatschen, ich bin back![]()
![]()
Cola light, mamma mia's!quote:
maak ik hierop uit dat we op 2 van de 3 punten van mening verschillen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Cola light, mamma mia's!
Altijd![]()
Hoooooooooi
![]()
Ow je, we gaan serieus wordenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
maak ik hierop uit dat we op 2 van de 3 punten van mening verschillen?
nou ja, gezien de wegingsfactoren zou ik nog steeds tot een positief oordeel over het besluit kunnen komenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow je, we gaan serieus wordenJa, maar het is bespreekbaar, dus stel een rapport op en dan ga ik ernaar kijken
![]()
Misschien moeten we ook even in overweging nemen of de geilheidsfactor op afstand voldoende is om te besluiten een actie te ondernemen op de gevoelens die al dan niet aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
nou ja, gezien de wegingsfactoren zou ik nog steeds tot een positief oordeel over het besluit kunnen komen
dan moet ik even de factor "afstand" in overweging nemen, hoeveel bedraagt die?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook even in overweging nemen of de geilheidsfactor op afstand voldoende is om te besluiten een actie te ondernemen op de gevoelens die al dan niet aanwezig zijn.![]()
![]()
Dan zullen we even tijd en afstand moeten delen door gevoel en vermenigvuldigen met haalbaarheid en dat dan in het kwardraad maal mijn moeheidquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet ik even de factor "afstand" in overweging nemen, hoeveel bedraagt die?
Ik dacht meer aan pr0nvideo's met Morwen in de hoofdrol. Zwarte lingerie, jaratelletjes, hoge hakken enzoquote:Op zondag 3 december 2006 04:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ipv glijmiddel ofzeau,
of gewoon ipv jam natuurlijk
Juist, waarom nog al die lingerie?quote:Op zondag 3 december 2006 04:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan pr0nvideo's met Morwen in de hoofdrol. Zwarte lingerie, jaratelletjes, hoge hakken enzo
Juist ja, gewoon naakt en gaan met die handelquote:Op zondag 3 december 2006 04:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Juist, waarom nog al die lingerie?
En die hoge hakken?
Weet je dat je daar fucking last van gaat krijgen als je die aanhoudt tijdens de seks?
Juist ja, gewoon over de biertap ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juist ja, gewoon naakt en gaan met die handelNou ja, dat is mijn ding
![]()
Ik heb alleen last van een stijve als mijn vriendin die aanhoudt tijdens sexquote:Op zondag 3 december 2006 04:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Juist, waarom nog al die lingerie?
En die hoge hakken?
Weet je dat je daar fucking last van gaat krijgen als je die aanhoudt tijdens de seks?
Nou, dan gaan die wijven klagen over last van hun voeten, en/of benen enzoot.quote:Op zondag 3 december 2006 04:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar leg eens uit, hoe krijg jij er last van als jij die aan hebt dan?
Jij komt in anderhalve minuut en laat daarna de vrouw stikken?quote:Op zondag 3 december 2006 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, maar bij mij is de sex wel veel sneller dan dat over
A, nee, mijn beeld over jou, wat doe jequote:Op zondag 3 december 2006 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, maar bij mij is de sex wel veel sneller dan dat over
Alleen als ze verkeerd sliktquote:Op zondag 3 december 2006 04:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij komt in anderhalve minuut en laat daarna de vrouw stikken?
En daarna val je in slaap..quote:Op zondag 3 december 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als ze verkeerd slikt
Nee, dan moet ik haar knuffels geven en zeggen dat ze lief is en dat ik van haar hou enzo.![]()
Volgens mij kan je het daar ook beter bij laten, ik denk niet dat je de vrouwtjes echt blij kan maken ofzeau..quote:
Steijnquote:
Ik ben gewoon efficientquote:Op zondag 3 december 2006 04:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het daar ook beter bij laten, ik denk niet dat je de vrouwtjes echt blij kan maken ofzeau..
Tijd voor een Palmquote:Op zondag 3 december 2006 04:59 schreef Sebasser het volgende:
godverdomme
Dus ik zo mijn mobieltje omhoog gooien en vangen enzo..
Leuk en aardig, alles gaat goed.
biertje er bij, filmje er bij, borrelnootjes erbij.
alles fijn en aardig.
En dan wijkt je mobiel uit, en terwijl je hem probeerd te vangen steek je plof je duim+nagel zo in je kin/keel![]()
EN DAT DOET PIJN
Is er ruzie dan?quote:Op zondag 3 december 2006 04:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Steijn![]()
![]()
Jij ook even mee vechten hier![]()
![]()
Mijn vriendin komt nog sneller klaar dan ik, dan noem je mij een egoist?quote:Op zondag 3 december 2006 05:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuh, dat noemt men een egoist en een ramp in bed![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
Lievurds, ik ga zo even nuecken en dan pitten![]()
Als je de laatste traptrede oploopt naar boven, denk bij de laatste stap even aan Sebasser en mijquote:Op zondag 3 december 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
Lievurds, ik ga zo even nuecken en dan pitten![]()
Moge alle goden bij jullie zijn
![]()
Ja, vertel dat er nou bij dan..quote:Op zondag 3 december 2006 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt nog sneller klaar dan ik, dan noem je mij een egoist?![]()
Ik denk niet dat ze heel fok!~mee naar haar bed wil..quote:Op zondag 3 december 2006 05:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je de laatste traptrede oploopt naar boven, denk bij de laatste stap even aan Sebasser en mij
Als je de laatste traptrede oploopt naar boven, denk bij de laatste stap even aan Sebasser en mij
Zo, neem je fok ons! mee naar bed.![]()
Err..quote:
Ik val af wat betreft beide punten.quote:Op zondag 3 december 2006 05:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk niet dat ze een pedo is, er zitten hier ook minderjarigen op Fok!..
En sowieso, der zitten hier genoeg klootzakken die morwen ook niet in der bed wil..
Noem namenquote:Op zondag 3 december 2006 05:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Err..
Ik denk niet dat ze een pedo is, er zitten hier ook minderjarigen op Fok!..
En sowieso, der zitten hier genoeg klootzakken die morwen ook niet in der bed wil..
Geestelijk match je met punt 1, qua geestelijke leeftijd..quote:Op zondag 3 december 2006 05:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik val af wat betreft beide punten.
Gelujkig hoef ik niet met jou naar bed.quote:Op zondag 3 december 2006 05:11 schreef Sebasser het volgende:
Geestelijk match je met punt 1, qua geestelijke leeftijd..
En je match ook met punt 2, zie dat rabo topic.
Waar je je al niet druk over kan maken.quote:Op zondag 3 december 2006 05:11 schreef Sebasser het volgende:
is het trouwens match, of toch match't of matcht?
quote:Op zondag 3 december 2006 05:15 schreef remlof het volgende:
ow morwen heeft geneukt vanavond, weel done
Ga u maar weer aan de bitterballen.quote:Op zondag 3 december 2006 05:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jammer dat het de echte niet is.
Ach kom, je hebt nog flink wat jaren ervaring nodig voordat je uberhaupt een kans hebt je aan de echte te kunnen meten.quote:Op zondag 3 december 2006 05:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ga u maar weer aan de bitterballen.
* chagerijnig gezicht trekt *
Gelukkig heb ik nog 50 jaar wat dat betreft.quote:Op zondag 3 december 2006 05:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ach kom, je hebt nog flink wat jaren ervaring nodig voordat je uberhaupt een kans hebt je aan de echte te kunnen meten.
Gelukkig wel. Wat dacht je van de tweede vraag? Voor mijn gevoel ontbreekt er ineens een g.quote:Op zondag 3 december 2006 05:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog 50 jaar wat dat betreft.![]()
Dat ligt aan jou, het is altijd WFL geweest.quote:Op zondag 3 december 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gelukkig wel. Wat dacht je van de tweede vraag? Voor mijn gevoel ontbreekt er ineens een g.
Het is altijd al Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwin ipv Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing geweest?quote:Op zondag 3 december 2006 05:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou, het is altijd WFL geweest.![]()
Ik heb een 21 inch scherm.quote:Op zondag 3 december 2006 05:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is altijd al Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwin ipv Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing geweest?
Dat de g er bij mij wel op past.quote:Op zondag 3 december 2006 06:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik een 19" scherm en een 7" piemel. Wat heeft dat ermee te maken?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |