rolling on the floor laughing-squote:Op maandag 30 oktober 2006 00:21 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat betekend dat eiglijk ? wel lief bedoeld neem ik aan ?![]()
dieper twigje, dieperquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geef eens een fatsoenlijke Nederlandse zin met het woord twigje.![]()
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]owjaaa. Ik vond het al zo raar klinken
![]()
Owkeejj ! en dan nog één: pwnd ! dan weet ik dat ook gelijk !quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
rolling on the floor laughing-s!
gewoon noob woord voor ownedquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Owkeejj ! en dan nog één: pwnd ! dan weet ik dat ook gelijk !![]()
jammerquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef murp het volgende:
ik heb ee twigje rectaal in me zitten...
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
geeft niet hoor,hij heeft alle ruimtequote:
heeft ik alle ruimte?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef murp het volgende:
[..]
geeft niet hoor, jij heeft alle ruimte
Een corruptie van het woord "Bezat". Dit bracht in een online spel riep Warcraft voort, waar een kaart ontwerper misschreef "bezat". Wanneer de computer een speler slaat, werd het aangenomen te zeggen, "die en die is bezeten worden".quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik begreep de strekking wel alleen de afkorting niet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
gewoon noob woord voor ownedbetekent dat je bent ingemaakt oid.
oke.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik begreep de strekking wel alleen de afkorting niet.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:24 schreef murp het volgende:
[..]
geeft niet hoor,hij heeft alle ruimte
verbeterd..quote:
nee je spreekt het uit als noe - b. (n00b)quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oke.
moet ik je username uitspreken als biedie of beedee
't laatste...zijn gewoon m'n initialen....origineel hè !quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
oke.
moet ik je username uitspreken als biedie of beedee
ik zag het! maar ik was lekker sneller, nananananananananaquote:
Hé, hé, hé, heeejjjjjj !!!!!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
nee je spreekt het uit als noe - b. (n00b)
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik zag het! maar ik was lekker sneller, nanananananananana!
foeemp, foeeemp, foip, foip
quote:
Kijk....dat is nog duidelijkerquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:25 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
Een corruptie van het woord "Bezat". Dit bracht in een online spel riep Warcraft voort, waar een kaart ontwerper misschreef "bezat". Wanneer de computer een speler slaat, werd het aangenomen te zeggen, "die en die is bezeten worden".
In plaats van, zei het, die en die "is pwned worden".
Het betekent eigenlijk "te bezitten" of door een tegenstander of toestand gedomineerd te worden, voornamelijk door sommige goddelijke of computer achtige machten.
Straight from da vertaalmachine & http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pwned
Is dat nou Dribbel ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:33 schreef boem-dikkie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3TzDtCmLZqQ&mode=related&search=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |