Ik hoop dat het boxen is en geen hockeyquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee want ik wil mijn tanden niet aan elkaar kitten. Wel handig voor training trouwens, hoef ik geen bitje in te doen![]()
maar mijn tandarts is vrouwelijk, dan is ze teleurgesteld in mequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeg dat je om die tijd een andere afspraak hebt met een wat meer erotische tint. zet er ook bij dat als hij suggesties heeft je nog van mening kan veranderen.
yea mang, disse ze die posse dan moete ze voele, jeweet haten is verlaten ouwequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Helemaal spang weetje. Ik zag die bana en ik dacht ik split 'm. Jeweet. Die boelers moeten me posse niet dissen.
quote:
teh pwnendste modquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:12 schreef oshiro het volgende:
[..]hij is nog intact
Remlof is best een toffe mod, op zich.
Mits bier.
remlof zit in me avatar..quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Remlof is een mod opzich.
Dat meauge duideleijck zeijn.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Remlof is een mod opzich.
Ja, Snakey ook en ik denk telkens dat ik Snakey voorbij zie komen als ik jouw avatar ziequote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Hoiik heet pietjanwillenvandeoranjenasaupoepiej
Ik geloof je nietquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:13 schreef TwyLight het volgende:
Hoiik heet pietjanwillenvandeoranjenasaupoepiej
ik toen ik F5 drukte dat NJ postequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, Snakey ook en ik denk telkens dat ik Snakey voorbij zie komen als ik jouw avatar zie
Peter Tarantino and the Tokyo Buckaroosquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef TwyLight het volgende:
Je eikel wassen in een verlaten steegje met 5 prullenbakken.
goed he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:14 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ja, Snakey ook en ik denk telkens dat ik Snakey voorbij zie komen als ik jouw avatar zie
Dat moet je toch ook niet echt doen, oetlul.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
nee want ik wil mijn tanden niet aan elkaar kitten. Wel handig voor training trouwens, hoef ik geen bitje in te doen![]()
bij mij ook een sint, en een kerstman en alle onz-mods...quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:17 schreef boem-dikkie het volgende:
er zit bij mij een aikido uitvindende nep sinterklaas in mijn avatar
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat moet je toch ook niet echt doen, oetlul.Jij gaat toch ook niet echt de kastanjes uit het vuur halen als je dat zegt.
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]als ik dat zeg moet ik dat doen ?
Geef eens een fatsoenlijke Nederlandse zin met het woord twigje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:19 schreef boem-dikkie het volgende:
wie gebruikt er wel eens het woord: twigje![]()
ik gooi een twigje op het vuurquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Geef eens een fatsoenlijke Nederlandse zin met het woord twigje.![]()
Twijgje.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
ik gooi een twigje op het vuur![]()
twigje heet dat tochzo'n baby tak ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |