Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Thats all?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:03 schreef Acryl het volgende:
[..]
![]()
kom je me zo nog instoppen en een nachtzoen/knuffel geven?![]()
Slaap lekker AEquote:
Niks een man een man, een woord een woordquote:
and whatever you like, ofcoursequote:
Kroelen lijkt me nu wel watquote:
ik was ff een deel 2 van morwen openenquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:10 schreef Mauro het volgende:
was het toen stil?
Rustig iigquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:10 schreef Mauro het volgende:
was het toen stil?
Nou nou nou....quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik was ff een deel 2 van morwen openen
Ieks... je hebt het downsyndroom?quote:
hun. nee, hoezoquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ieks... je hebt het downsyndroom?
Daar mag je niet mee spotten PS!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ieks... je hebt het downsyndroom?
Heb je die OP gezien?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:14 schreef Sebasser het volgende:
[..]
wie zegt dat dat snel moet, langzaam is ook lekker![]()
Je tong hing buiten je mondquote:
Waarom dwing je me nu me tot de volgende vraagquote:
Hm? waar hebben we het eig overquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:14 schreef Mauro het volgende:
[..]
Heb je die OP gezien?
Oh ja...
Zelf gemaakt
Ik deed toch geschokt enzoquote:
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:07 schreef Sebasser het volgende:
Het begon allemaal met de vraag of morwen mij even in slaap kon krijgen.
[..]
En toen liep het uit tot een bescheiden fan topic, met een gezellige (slow)chat.
iedereen vrolijk, Een soort van utopia dus
Awel, hier een deel 2.
Have fun!
Waar?quote:
welke vraag?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom dwing je me nu me tot de volgende vraag
En nu ga ik echt rokenquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
hihih, nu zie je je voeten.
Buurmeisje heeft het ook... ik ben echt stapelgek op dat kindquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
t dochtertje van SOL heeft wel het down syndroom.
Das wel kleinquote:
Of we samen gaan kooien?quote:
38quote:
Betraptquote:
Thats it?quote:
ik ga op vakantie en ik neem mee;quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:21 schreef Sebasser het volgende:
ik ga op vakantie en ik neem mee;
een tandenborstel.
ik ga op vakantie en ik neem mee;quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
een tandenborstel en een waxinelichtje.
* PrintScreen afdruipen doet en maar gaat slapen.quote:
Ik ben niet thuis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kon je allang doen, jij kan immers bij de computer roken
oh ja, fuck iddquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben niet thuis.
Kijk maar eens naar de TT
ik ga op vakantie en ik neem mee;quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een tandenborstel en een waxinelichtje en een camera.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen afdruipen doet en maar gaat slapen.
Trusten allemaal
Vauteaus gemaakt!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
oh ja, fuck idd
Wat doe je daar eig?
ik ga op vakantie en ik neem mee;quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
een tandenborstel en een waxinelichtje en een camera en een pakje condooms
ik ga op vakantie en ik neem mee;quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een tandenborstel en een waxinelichtje en een camera.
Te laatquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
een tandenborstel en een waxinelichtje en een camera en een slof sigaretten.
Dan heb je helegaar geen condooms nodig!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
een tandenborstel en een waxinelichtje en een camera en een pakje condooms en een opblaaspop.
waxine lichtjequote:Op zondag 29 oktober 2006 03:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
een tandenborstel en een waxinelichtje en een camera en een slof sigaretten.
Lulhannesquote:
Wel als je hem als versiering meeneemtquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:27 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dan heb je helegaar geen condooms nodig!
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wel als je hem als versiering meeneemt
Gelukkig niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zit je in het leger of zo.
Is goed
Ja, dan kan je zeggen als je thuiskomt, nou mams, ik heb elke dag een trio gehad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:29 schreef Mauro het volgende:
[..]
![]()
Alsof ik dat moet geloven
versiering
Gebruiken ze die termen niet bij de CIA?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:29 schreef Sebasser het volgende:
[..]
zit je in het leger of zo.
Is goed
Gelukkig niet?quote:
Met je opblaaspoppenquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:30 schreef Sebasser het volgende:
Ja, dan kan je zeggen als je thuiskomt, nou mams, ik heb elke dag een trio gehad.
Mits je elke avond neukt eh
Zoals jij. geile rakker.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dan kan je zeggen als je thuiskomt, nou mams, ik heb elke dag een trio gehad.
Mits je elke avond neukt eh
Neem je hem mee?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Gelukkig niet?
Ach, best tof anders.
Ik heb een paintbal marker, dat is best tof..
Wel eens mee geschoten?
C&A?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:30 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Gebruiken ze die termen niet bij de CIA?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
Iemand bereid om mijn hond uit te rennen?
Ik heb zo'n vermoeden dat je dat helemaal zelf moet doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:30 schreef PrintScreen het volgende:
Iemand bereid om mijn hond uit te rennen?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Met je opblaaspoppen
1 in de Ken-uitvoering zeker?
Jah... ik wil niet maar kan het het beestje niet aandoen om het niet te doenquote:
Tot zo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jah... ik wil niet maar kan het het beestje niet aandoen om het niet te doen
heb je al in marit gezeten?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
In Diana Jones and the Temple of Poon![]()
Ach, ik kom wel eens binnenvallen als ze aanwezig isquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:34 schreef Mauro het volgende:
Daar ga ik eens niks over vertellen....
Ghehehehhehhehhehheheehhehehehehhehehhehequote:Op zondag 29 oktober 2006 03:35 schreef Sebasser het volgende:
En als stap ik in de auto, En dan ga ik posten voor je huis
Wat?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:36 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ghehehehhehhehhehheheehhehehehehhehehhehe
Dan kijk ik wel gouden kooi of zoquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:38 schreef Mauro het volgende:
Oh, het gaat hier opeens allemaal pitten.....
Nu wordt ik weer verbannen....
Wacht!
Dames gaan strippen!
Webcam aanzetten?
jawel, je hebt het lijstje ergens in FOT gepostquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:40 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jij weet niet wat voor lekkere dames hier zijn!![]()
Damn.... Sssssttt!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
jawel, je hebt het lijstje ergens in FOT gepost
oh ja, misschien ben ik zo moe dat ik er doorheen slaap.quote:
Ik doe zo gaan maffenquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien ben ik straks terug, en misschien ook niet :")
Soms zit het mee, soms zit het tegenquote:
Klopt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:53 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Soms zit het mee, soms zit het tegen
Je doet het eromquote:
iet meer, iedereen gaat nu weg/slapen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:53 schreef remlof het volgende:
is het nog wat dat NB?
ik doe wat erom?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je doet het erom
Ik ben zo weg btw
Nope... kwartetten lukt niet en het is eng rustigquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:53 schreef remlof het volgende:
is het nog wat dat NB?
pfff stelletje watjesquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
iet meer, iedereen gaat nu weg/slapen.
Mijn kwartet om zeep helpen ;')quote:
Ik dacht dat ook maar durfde het niet te postenquote:
hey PS!quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nope... kwartetten lukt niet en het is eng rustig
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mijn kwartet om zeep helpen ;')
Zou je denken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
hey PS!
meestal lukt kwartetten erg goed als het rustig is!
Heej remlofquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:56 schreef remlof het volgende:
[..]
hey PS!
meestal lukt kwartetten erg goed als het rustig is!
Wie?quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:57 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej remlof
Weet ik... maar die sebagger hé?
quote:
Wedden van niet?quote:
Hijquote:
Dag Swiebertjequote:
Ik denk er echt serieus over om met je mee te gaanquote:
Lekkerquote:
quote:
jamaar ik ga niet slapen, ik kom zo weer terugquote:Op zondag 29 oktober 2006 04:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik denk er echt serieus over om met je mee te gaan
quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:02 schreef PrintScreen het volgende:
Okay... dit is geen uitdaging meer
* PrintScreen slapen doet![]()
Daar kom je een beetje laat meequote:Op zondag 29 oktober 2006 04:05 schreef remlof het volgende:
kwartetten is dus niet de bedoeling hier he?
tuurlijk heb ik die!quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:06 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar kom je een beetje laat mee
Heb jij voor mij de appel van Sneeuwitje?
Wat bied je?quote:
oh kut.quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:05 schreef remlof het volgende:
kwartetten is dus niet de bedoeling hier he?
Assepoester?quote:
spacequote:Op zondag 29 oktober 2006 04:21 schreef Sebasser het volgende:
back
Kloonquote:Op zondag 29 oktober 2006 04:22 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
space
Had zo maar mijn nick kunnen zijn
Ik weet dat je me liev vindquote:
PS is al een kloonquote:
Ik stikken en jij neuken zeker?quote:
Ik heb deze kloon overgenomen van -SL- en ben een totaal eigen leven gaan leidenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb deze kloon overgenomen van -SL- en ben een totaal eigen leven gaan leiden
Kap daar eens meequote:Op zondag 29 oktober 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
Veel bullshit
Das algemeen bekend hoorquote:
Het kwam nooit verder dan een zooi onzin?quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb nooit veel bullshit gepost.
psiesquote:Op zondag 29 oktober 2006 04:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het kwam nooit verder dan een zooi onzin?
jij wou die appel!quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik stikken en jij neuken zeker?
Je ging iets te makkelijk akkoord
Owjaquote:
Steeds ontopicquote:
Ja... en er staan er 4quote:
Dank je dooiequote:Op zondag 29 oktober 2006 04:38 schreef opgebaarde het volgende:
Snurkse PS
Ff rukken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
brb
GA JE OPBAREN!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:52 schreef PrintScreen het volgende:
Kan iemand me ff zeggen dat ik nu echt moet gaan kooien?
Jij dus nietquote:
hey PS, eigenlijk he... nou ja ik bedoel, je was best al wel vroeg wakker vandaag en je hebt veel gedaan dus misschien he, mischien wordt het eens tijd om err ach je weet tog?quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:52 schreef PrintScreen het volgende:
Kan iemand me ff zeggen dat ik nu echt moet gaan kooien?
Dat is net het duwtje wat ik nodig hebquote:Op zondag 29 oktober 2006 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
hey PS, eigenlijk he... nou ja ik bedoel, je was best al wel vroeg wakker vandaag en je hebt veel gedaan dus misschien he, mischien wordt het eens tijd om err ach je weet tog?
Kunnen we misschien biertje iets vroeger doen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:53 schreef Mauro het volgende:
Tvp
Nee. dan ben ik nog niet thuisquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kunnen we misschien biertje iets vroeger doen?
Niet precies om negentienhonderd uur. Ik zal wel sms-en.quote:
Pleeg maar meteen zelfmoord, zonder K750i is het leven niks waardquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet precies om negentienhonderd uur. Ik zal wel sms-en.
(als ik weet hoe dat moet met die foon die ik nu heb omdat mijn fijne K750i ernstig is overleden gisteren)
Wacht, laat me even een paar sms'jes sturen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:58 schreef Mauro het volgende:
Zo, ff MP afstruinen naar een leuke foon
Heb je hem nog?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:01 schreef Mauro het volgende:
Mijn K750i (R.I.P.) deed opeens niet meer iets doen met de cijfertjes 1, 2 en 3 en de dzjojstik-indrukfunctie deed het opeenen ook nie meer![]()
Kheb hem nog.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je hem nog?
Zo ja, mag ik hem morgen eens openhalen?
Misschien helpt wikken en wegen
Pwndquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kheb hem nog.
Wikken en wegen weet ik niet of dat werkt.
Maar:hard slaan op buro; torderen; batterij erin en eruit; harder slaan op buro; kwaad worden en zelfs deuken in het buro slaan
Werken allemaal niet![]()
whehehe... slechtemorgenquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:06 schreef boem-dikkie het volgende:
whehehe goedemorgen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |