Kap daar eens meequote:Op zondag 29 oktober 2006 04:25 schreef Sebasser het volgende:
Veel bullshit
Das algemeen bekend hoorquote:
Het kwam nooit verder dan een zooi onzin?quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb nooit veel bullshit gepost.
psiesquote:Op zondag 29 oktober 2006 04:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het kwam nooit verder dan een zooi onzin?
jij wou die appel!quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik stikken en jij neuken zeker?
Je ging iets te makkelijk akkoord
Owjaquote:
Steeds ontopicquote:
Ja... en er staan er 4quote:
Dank je dooiequote:Op zondag 29 oktober 2006 04:38 schreef opgebaarde het volgende:
Snurkse PS
Ff rukken?quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:39 schreef Sebasser het volgende:
brb
sebagger?quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:38 schreef Sebasser het volgende:
Relmof?
GA JE OPBAREN!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:52 schreef PrintScreen het volgende:
Kan iemand me ff zeggen dat ik nu echt moet gaan kooien?
Jij dus nietquote:
hey PS, eigenlijk he... nou ja ik bedoel, je was best al wel vroeg wakker vandaag en je hebt veel gedaan dus misschien he, mischien wordt het eens tijd om err ach je weet tog?quote:Op zondag 29 oktober 2006 04:52 schreef PrintScreen het volgende:
Kan iemand me ff zeggen dat ik nu echt moet gaan kooien?
Dat is net het duwtje wat ik nodig hebquote:Op zondag 29 oktober 2006 04:56 schreef remlof het volgende:
[..]
hey PS, eigenlijk he... nou ja ik bedoel, je was best al wel vroeg wakker vandaag en je hebt veel gedaan dus misschien he, mischien wordt het eens tijd om err ach je weet tog?
Kunnen we misschien biertje iets vroeger doen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:53 schreef Mauro het volgende:
Tvp
Nee. dan ben ik nog niet thuisquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kunnen we misschien biertje iets vroeger doen?
Niet precies om negentienhonderd uur. Ik zal wel sms-en.quote:
Pleeg maar meteen zelfmoord, zonder K750i is het leven niks waardquote:Op zondag 29 oktober 2006 09:57 schreef Mauro het volgende:
[..]
Niet precies om negentienhonderd uur. Ik zal wel sms-en.
(als ik weet hoe dat moet met die foon die ik nu heb omdat mijn fijne K750i ernstig is overleden gisteren)
Wacht, laat me even een paar sms'jes sturen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:58 schreef Mauro het volgende:
Zo, ff MP afstruinen naar een leuke foon
Heb je hem nog?quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:01 schreef Mauro het volgende:
Mijn K750i (R.I.P.) deed opeens niet meer iets doen met de cijfertjes 1, 2 en 3 en de dzjojstik-indrukfunctie deed het opeenen ook nie meer![]()
Kheb hem nog.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heb je hem nog?
Zo ja, mag ik hem morgen eens openhalen?
Misschien helpt wikken en wegen
Pwndquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
Kheb hem nog.
Wikken en wegen weet ik niet of dat werkt.
Maar:hard slaan op buro; torderen; batterij erin en eruit; harder slaan op buro; kwaad worden en zelfs deuken in het buro slaan
Werken allemaal niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |