Riiight.. en ik heb 3 tepelsquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is niet nep hoor, dat heb ik ook![]()
.
Anders valt 'ie om/flauw/neerquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
Die is al heel oud, en hartstikke nep, waarom denk je dat hij z'n ding de hele tijd vasthoud...
hey hij heeft er 2quote:
Fakequote:Op zondag 29 oktober 2006 11:39 schreef DBBknown het volgende:
mwah, heb wel eens een echt filmpje gezien van een neger die dus werkelijk 54 cm had, en hij viel dus gewoon om waneer dat ding hard werd! SICK
Inderdaad ook fake. Vrijdagavond was op RTL 5 een docu over de grootste ter wereld: 34 cm. (en het was een blanke)quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:39 schreef DBBknown het volgende:
mwah, heb wel eens een echt filmpje gezien van een neger die dus werkelijk 54 cm had, en hij viel dus gewoon om waneer dat ding hard werd! SICK
gelijk KOquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:18 schreef Wunk het volgende:
Kun je wel leuk mee swaffelen..
*ZWAAAAAAAI**KLETS*
OK, misschien had je geen zin om ál die pagina's van dit topic door te spitten, maar die foto staat dus echt maar een paar posts boven je...quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan het niet meer vinden, maar ik heb recent al eens een foto gezien waarbij zijn echte pikkie er onder hing. 2 inches :")
Ik wil hem liever ook niet in mijn gaatje hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
Al was die echt - ik zou er niet echt opgewonden van worden....eerste gedachten zijn dan toch "auw auw"![]()
je ziet niks, behalve een paar gasten met een gigantische rubberen knuppelquote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef dj_ko het volgende:
iets zegt me dat ik dat filmpje niet wil zien.
Neeee !quote:
Je hebt ze liever wat kleiner?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil hem liever ook niet in mijn gaatje hebben
Ik heb ze liever niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je hebt ze liever wat kleiner?
Óók 1 van normale grootte?? Kleintje is hetquote:Op donderdag 2 november 2006 11:18 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Neeee !
Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld !
Sommige mannen hebbeneen wurmpie van 4cm,
en deze kerel heeft niet alleen een lul van 50cm,
maar ook nog eentje van normale grootte !!!
Pffff, 2 lullen hebben
ik zou een geheel eigen topic openen met de titel "ik ben plaatjesblind"quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan het niet meer vinden, maar ik heb recent al eens een foto gezien waarbij zijn echte pikkie er onder hing. 2 inches :")
Het plaatje staat op een trage host.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou een geheel eigen topic openen met de titel "ik ben plaatjesblind"
niet echt hoor, maar maakt niet uitquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het plaatje staat op een trage host.
idd, duidelijk nepquote:Op woensdag 22 november 2006 23:41 schreef P8 het volgende:
je ziet gewoon de plastic aders op de lul links als je goed kijkt
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:41 schreef P8 het volgende:
je ziet gewoon de plastic aders op de lul links als je goed kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |