OK, misschien had je geen zin om ál die pagina's van dit topic door te spitten, maar die foto staat dus echt maar een paar posts boven je...quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan het niet meer vinden, maar ik heb recent al eens een foto gezien waarbij zijn echte pikkie er onder hing. 2 inches :")
Ik wil hem liever ook niet in mijn gaatje hebbenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:59 schreef crazy_but_liking_it het volgende:
Al was die echt - ik zou er niet echt opgewonden van worden....eerste gedachten zijn dan toch "auw auw"![]()
je ziet niks, behalve een paar gasten met een gigantische rubberen knuppelquote:Op woensdag 1 november 2006 16:39 schreef dj_ko het volgende:
iets zegt me dat ik dat filmpje niet wil zien.
Neeee !quote:
Je hebt ze liever wat kleiner?quote:Op woensdag 1 november 2006 00:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik wil hem liever ook niet in mijn gaatje hebben
Ik heb ze liever niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:38 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Je hebt ze liever wat kleiner?
Óók 1 van normale grootte?? Kleintje is hetquote:Op donderdag 2 november 2006 11:18 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Neeee !
Wat is het toch oneerlijk verdeeld in de wereld !
Sommige mannen hebbeneen wurmpie van 4cm,
en deze kerel heeft niet alleen een lul van 50cm,
maar ook nog eentje van normale grootte !!!
Pffff, 2 lullen hebben
ik zou een geheel eigen topic openen met de titel "ik ben plaatjesblind"quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:37 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan het niet meer vinden, maar ik heb recent al eens een foto gezien waarbij zijn echte pikkie er onder hing. 2 inches :")
Het plaatje staat op een trage host.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik zou een geheel eigen topic openen met de titel "ik ben plaatjesblind"
niet echt hoor, maar maakt niet uitquote:Op donderdag 2 november 2006 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het plaatje staat op een trage host.
idd, duidelijk nepquote:Op woensdag 22 november 2006 23:41 schreef P8 het volgende:
je ziet gewoon de plastic aders op de lul links als je goed kijkt
quote:Op woensdag 22 november 2006 23:41 schreef P8 het volgende:
je ziet gewoon de plastic aders op de lul links als je goed kijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |