Welke ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Net een stoommaaltijd van de AH naar binnen geschoven
Zo'n lekkere appel die jij in je iconplaatje hebt heb ik ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 12:41 schreef Razztwizzle het volgende:
Een bolletje met geitenkaas en appel en honing
patat met kroketjes/frikandelletjes is nog niet eens zo`n gek ideequote:Op woensdag 1 november 2006 15:06 schreef Raissa het volgende:
Ik twijfel of we vanavond spaghetti gaan eten of de frituurpan aanzetten en lekker wat kroketjes/frikandelletjes met patat gaan eten....
Golfer, eet eens gewoon een keer gekookte aardappels, bloemkool en een sudderlapje.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef golfer het volgende:
Basmatirijst, thaise wokgroentes en (van de visboer) voorgemarineerde Oosterse reuzengarnalen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:24 schreef BrauN het volgende:
Golfer, eet eens gewoon een keer gekookte aardappels, bloemkool en een sudderlapje.
Dit gaat te ver telkens hoor!![]()
Wat zijn krotenquote:Op woensdag 1 november 2006 18:16 schreef Curiosity het volgende:
Kroten, gekookte aardappels, uitje en een gemarineerd speklapje gegeten.
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:24 schreef BrauN het volgende:
Golfer, eet eens gewoon een keer gekookte aardappels, bloemkool en een sudderlapje.
Dit gaat te ver telkens hoor!![]()
De zogenaamde reuzengarnalen bleken te bestaan uit surimi-vlees in garnaalvorm geperst. Niet lekker dus.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:17 schreef golfer het volgende:
Basmatirijst, thaise wokgroentes en (van de visboer) voorgemarineerde Oosterse reuzengarnalen.
Dezelfde visboer als wij hebben?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:56 schreef golfer het volgende:
De zogenaamde reuzengarnalen bleken te bestaan uit surimi-vlees in garnaalvorm geperst. Niet lekker dus.
Rest was prima te eten.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 1 november 2006 19:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde het nog vragen toen ik zag wat je ging eten, maar ik dacht: nah, dat zien Golfer en Bluezz wel.
Dat vroeg ik me dus ook meteen afquote:Op woensdag 1 november 2006 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan van mezelf nog herinneren dat ik tegen de verkoopster iets zei als 'oh lekker, die garnalen zien er lekker uit! Doe die maar'. En ze heeft me niet verteld dat het surimi was. Ik vond dat nogal kwalijk.
Bij ons stond het er trouwens niet bij.
Wij wel, maar ze zijn té gekruid. golfer heeft er 3 naar binnen geworsteld, onder het mom van 'zonde' ik nam 1 hap, schrok me dood gewoonquote:Op woensdag 1 november 2006 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Ja, kan me niemand voorstellen die die dingen -die op de foto zien er exact zo uit als die wij hadden- lekker vindt. Het was gewoon smerig en ik heb er dus een hap van gehad en de rest weggegooid. Helaas hebben we geen kat.
Ik kon een kotssmilie nog maar nét onderdrukkenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:42 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeg het niet snel van eten, maar: vies hè
Met friet is het veel lekkerder.quote:Op woensdag 1 november 2006 22:06 schreef Matness het volgende:
zo, ik had spare ribs met patatjes en knoflooksaus
als je ernaar keek, viel het vlees al van het bot
en vriendlief een schnitzelis 'ie zo gek op.
vooraf stokbrood met kruidenboter, en gegratineerde champignons. heerlijk gegeten
zo met een lekker wijntje op de bank zitten.
Ik heb gister aan de XO-versie gezetenquote:
Haha, precies hetzelfde hierquote:Op donderdag 2 november 2006 12:39 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Vanavond: pasta, italiaanse roerbakgroenten, zongedroogde tomaatjes en de tomaat-mascarponesaus van Grand'Italia..![]()
En chocoladevla van De Zuivelhoeve toe..quote:Op donderdag 2 november 2006 12:39 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Zodadelijk 2 volkorenboterhammen: 1 met kaas en 1 met hagelslag..
Vanavond: pasta, italiaanse roerbakgroenten, zongedroogde tomaatjes en de tomaat-mascarponesaus van Grand'Italia..![]()
Oh ja, vla... Ik heb nog een pak aardbei-vanillevla staan, daar moet ik dadelijk ook maar weer eens een schaaltje van pakken, anders kan ik het ook weggooien....quote:Op donderdag 2 november 2006 18:06 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
En chocoladevla van De Zuivelhoeve toe..![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:05 schreef Underdoggy het volgende:
Vanavond wordt het tagliatella met varkenshaasmedaillons in een roomsaus met kastanje champignons met vooraf een focaccia met roomboter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |