The Roots - The Seed 2.0quote:Op donderdag 2 november 2006 18:30 schreef waynie het volgende:
Ik zoek een redelijk nieuw nummer, waarin rap en zang in voorkomen. Een zin is ong; I am gonna make her rock and roll
bvd
quote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
New Order -- Confusion (Pump Panel Reconstruction Mix)
hardstikke goed! dat is hem!quote:Op woensdag 1 november 2006 20:54 schreef MarBu het volgende:
[..]
Oei, zit ik dus net NIET te luisteren![]()
Maar gezien de stijl van Fresh denk ik dat ik een goede gok kan doen:
Luke Howard - Hi Life
HIER kun je een sampletje horen
Ik krijg dit gegoogled, maar is een nieuwe zangeres:quote:Op maandag 6 november 2006 00:34 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek wederom een of ander nummer uit de jaren 70 of 80, en heb weer niet meer dan een flard tekst van het refrein:
"sweet taste in my mouth, bitter whisper out loud"
Google op alle mogelijke combinaties levert weer niets op...
U2 - Running to stand still?quote:Op maandag 6 november 2006 00:34 schreef StefanP het volgende:
Ik zoek wederom een of ander nummer uit de jaren 70 of 80, en heb weer niet meer dan een flard tekst van het refrein:
"sweet taste in my mouth, bitter whisper out loud"
Google op alle mogelijke combinaties levert weer niets op...
Gracias!quote:Op zondag 5 november 2006 12:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Pet Shop Boys - Se a Vida é
Charles Aznavour - She
The Rapsody Overture - Prince Igorquote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef s00z het volgende:
Ben op zoek naar een hiphop/rap nummer van vóór 1995 schat ik.
Het begint met een viool, en ontwikkelt langzaam aan in een hiphop beat.
Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
Anyone?
Dat zou hem best weleens heel erg goed kunnen zijn, meteen in de d-load om te checken!quote:Op maandag 6 november 2006 13:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
The Rapsody Overture - Prince Igor
Kan eventueel ook te vinden zijn als Warren G - Prince Igor.
Hijs uit 98quote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef s00z het volgende:
[..]
Dat zou hem best weleens heel erg goed kunnen zijn, meteen in de d-load om te checken!
thx(mijn pa is er al... 10 jaar naar op zoek)
Maar het is hem toch nietquote:Op maandag 6 november 2006 13:41 schreef s00z het volgende:
[..]
Dat zou hem best weleens heel erg goed kunnen zijn, meteen in de d-load om te checken!
thx(mijn pa is er al... 10 jaar naar op zoek)
A+ -- Enjoy yourselfquote:Op maandag 6 november 2006 13:49 schreef s00z het volgende:
[..]
Maar het is hem toch niet
Dat nummer is van na '95..
(en geen viool hehehe)
Dus wederom:
Ben op zoek naar een hiphop/rap nummer van vóór 1995 schat ik.
Het begint met een viool, en ontwikkelt langzaam aan in een hiphop beat.
Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
Super! Bedankt!quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar hier kun je 'm vinden: http://www.vodafonemayfly.co.uk/
Edit: K-Os - Love Song
George Clinton -- Atomic Dogquote:Op maandag 6 november 2006 17:33 schreef MrSASO het volgende:
Muziek van de film Menace to society, en dan het nummertje wanneer ze binnen gaan in dat huis waar een feest word gegeven.
Wie weet van wie dat nummertje is?
Die zijn ook te nieuw, en helaas nee, geen hitquote:Op maandag 6 november 2006 13:51 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
A+ -- Enjoy yourself
Xzibit -- Paparazzi
Dit is 'm zeker ook niet?quote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef s00z het volgende:
Die zijn ook te nieuw, en helaas nee, geen hit
Het nummer begint met peter and the wolf (prokofiev)![]()
En eerste was het nog iets van Beethovenquote:Op maandag 6 november 2006 19:02 schreef s00z het volgende:
[..]
Die zijn ook te nieuw, en helaas nee, geen hit
Het nummer begint met peter and the wolf (prokofiev)![]()
Atomic Kitten - Don't call me babyquote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoorde daarnet weer zo een oud liedje en ik wil echt graag weten hoe hij heet. Stukje van de tekst:
"Don't call me baby
another nanananana
you know I don't belong to you"
Wie weet hoe hij heet? Het is een heel vrolijk liedje en ik denk uit eind jaren negentig?
Madison Avenue - don't call me baby (uit het jaar 2000)quote:Op maandag 6 november 2006 21:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoorde daarnet weer zo een oud liedje en ik wil echt graag weten hoe hij heet. Stukje van de tekst:
"Don't call me baby
another nanananana
you know I don't belong to you"
Wie weet hoe hij heet? Het is een heel vrolijk liedje en ik denk uit eind jaren negentig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |