Het duurde effe voor ik de titel weer wist, maar bij deze:quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:33 schreef Syndicate het volgende:
Zat laatst in de auto.. en hoorde een tof nummer op de radio..
Heb t maar ff opgenomen met de filmfunctie van mn telefoon..
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Ohja: af te spelen met quicktime..
Frank van Etten.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:17 schreef PAA-053 het volgende:
En van wie is "Leef als een zigeuner"?
'n Vriend van Andre Hazesquote:Op woensdag 1 november 2006 11:17 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet dat nummer van Andre Hazes waarbij iedereen in de kroeg altijd meeblert: "In de goot .... HOER"? Lekker nummer
En van wie is "Leef als een zigeuner"?
Thanks! Zeer geweldige plaatquote:Op woensdag 1 november 2006 10:26 schreef MarBu het volgende:
[..]
Het duurde effe voor ik de titel weer wist, maar bij deze:
Oxia met Domino
Geweldige plaat![]()
Klinkt als Milky - Just The Way You Are, maar dat is niet echt een nieuw nummer (2002/2003 ongeveer)quote:Op woensdag 1 november 2006 17:49 schreef rew- het volgende:
Ik zoek een nummer, best nieuw en volgens mij best top40 materiaal, een vrouw in het liedje zingt steeds dingen als: "The way you (...), the way you do your (...) now" en volgens mij is telkens aan het eind van een stuk "I like you just the way you are". Dan begint het refrein, wat misschien het herkenbaarst is, "Du-du-duuuuu-du-du-du-du-duu". Het is wel een redelijk snel nummer, maar valt denk ik het best in de catagorie pop.
Kan iemand me helpen? Ik weet zeker dat iemand weet wat ik bedoel, maar google-en met deze lyrics heeft weinig zin.
Ik ken het nummer al een tijdje, maar hoorde het toevallig laatst weer.quote:Op woensdag 1 november 2006 04:02 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Altijd leuk dat een nummer van van het voorjaar nu bekend wordt op de radio en in de cafe's he :-)
lees dit topic weleens door en volgens mij is de ramirez rmx van yeah yeah al 20 keer geIDt. en dat terwijl het om een nummer gaat van meer dan een half jaar oud..
Voordat iedereen gaat vragen hoe dit heet:
Plump DJs - "Electric Disco" (D Ramirez remix)
quote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef sioux_ het volgende:
ik zoek het nummer dat nu draait op Fresh FM
www.fresh.fm voor de snelle reaguurder
EDIT: nu niet meer
het is een leuk caribisch-achtig muziekje met leuke beat. er zit geen tekst in ofzo, het is alleen muziek. een beetje steelband achtig.
Oei, zit ik dus net NIET te luisterenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:21 schreef sioux_ het volgende:
ik zoek het nummer dat nu draait op Fresh FM
www.fresh.fm voor de snelle reaguurder
EDIT: nu niet meer
het is een leuk caribisch-achtig muziekje met leuke beat. er zit geen tekst in ofzo, het is alleen muziek. een beetje steelband achtig.
Asia - Heat of the moment?quote:Op woensdag 1 november 2006 22:54 schreef VivOo. het volgende:
ik zoek een liedje, en dat gaat als volgt(stukje): its the heat of the moment
van wie is dat liedje? ik heb het liedje, maar volgens mij is het niet de goede, dit liedje wat ik hier heb is van pit bailey deze is een b eetje trance achtig, klopt dat gewoon?
is dat liedje eigenlijk niet heel langzaam? dacht ik eigenlijk ik hoorde het cartman zingen in de southpark serie toen kenny ging overleiden(doet ie altijd wel, maar nu was het serieus)quote:
Dion - Abraham, Martin And Johnquote:Op donderdag 2 november 2006 00:08 schreef DoorBell het volgende:
Ik zoek een nummer dat schijnbaar gaat over amerikaanse president(en) en waarin ook gesproken wordt als ware het een nieuwsuitzending. Als ik me niet vergis is het zelfs een nummer over Kennedy. Het nummer is niet mooi maar eerder apart.
Het leuke aan google video is dat je reacties kan geven. En soms vraagt iemand: hoe heet dit nummer? En dan zegt iemand anders: zo heet het! En dat kan je dan zien en dan weet je hoe het nummer heet.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:01 schreef SpyEye het volgende:
Hoi iedereen, ik ben op zoek naar het nummer uit
>Dit Filmpje<
en het nummer uit Dit filmpje (op 1:45)
Thx alvast![]()
![]()
![]()
![]()
greetz, SpyEye
quote:Op donderdag 2 november 2006 13:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
En die 2e is 10CC - Dreadlock Holiday
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |