quote:Op maandag 6 november 2006 21:28 schreef octopussy het volgende:
[..]
Madison Avenue - don't call me baby (uit het jaar 2000)
"Dont' call me baby
You got some nerve, and baby that'll never do
You know I don't belong t o you
It's time you knew I'm not your baby
I belong to me, so
Don't call me baby"
nog maar een keer dan...quote:Op zondag 5 november 2006 21:02 schreef donroyco het volgende:
Een dancenummer waarin 50 Cent - Candy shop (versneld) in gebruikt wordt...![]()
OKay duidelijker: Het nummer dat ik zoek begint met 'Peter en de Wolf' van Prokofiev.quote:Op maandag 6 november 2006 21:06 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
En eerste was het nog iets van Beethoven![]()
Dank u welquote:
Shaggy - Boom Shakalakaquote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef s00z het volgende:
[..]
OKay duidelijker: Het nummer dat ik zoek begint met 'Peter en de Wolf' van Prokofiev.
Coldcut heeft het aan het eind gemixt in dit nummer: "More Beats + Pieces"
Maar is niet het nummer dat ik zoek.
Voor de duidelijkheid: Ik zoek iets van vóór 1995.
Het nummer is een soort hiphop/rap nummer en gaat van Peter en de Wolf over naar een zware beat. Langzaamaan wordt het dus een rap nummer. Er zou ook iets van 'boom shakalaka boom' in voor moeten komen.
Anybody!?![]()
Far from, dit is hem dus ook nietquote:
Bronski Beat ft. Smalltown Boy.quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Avenger84 het volgende:
Ik luister nu naar Supermode - Tell me why
Weet iemand van wie het orgineel is? En hoe die heet?
Misschien Bronski Beat? (Why)quote:Op maandag 6 november 2006 23:23 schreef Avenger84 het volgende:
Ik luister nu naar Supermode - Tell me why
Weet iemand van wie het orgineel is? En hoe die heet?
http://www.dearbornband.com/music.phpquote:Op dinsdag 7 november 2006 01:43 schreef twiFight het volgende:
Ik heb een nummer gehoord in een serie. Ik (her)ken de band niet, kan niks vinden via google en ook vrienden kennen het nummer niet.
Het komt uit de serie Kidnapped, episode 2.
Ik heb het betreffende stukje eruit geknipt, je hoort er gelul doorheen maar dat komt dus door de serie..
linkje (700 kb)
[edit] het is een beetje relaxte rock, mocht dat helpen ..
Het LaLa lied van One Two Trioquote:Op maandag 6 november 2006 19:38 schreef Koepert het volgende:
Ok k heb ook weer n vraagje.
Ik wil n kameraad van me ff een ettercadeautje geven. Dus wil ik hem n cd volbranden met 1 nummer. Maar nu weet ik niet meer hoe dat nummer heet
t gaat zo:
Geef me n L . Geef me n A
LALALALA etc.![]()
Ik denk dat ik em heb (na wat uitgebreide google research)quote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef s00z het volgende:
[..]
OKay duidelijker: Het nummer dat ik zoek begint met 'Peter en de Wolf' van Prokofiev.
Coldcut heeft het aan het eind gemixt in dit nummer: "More Beats + Pieces"
Maar is niet het nummer dat ik zoek.
Voor de duidelijkheid: Ik zoek iets van vóór 1995.
Het nummer is een soort hiphop/rap nummer en gaat van Peter en de Wolf over naar een zware beat. Langzaamaan wordt het dus een rap nummer. Er zou ook iets van 'boom shakalaka boom' in voor moeten komen.
Anybody!?![]()
quote:About the Album
This is a Hyper CD, which contains regular audio tracks and also provides a link to the artist's website with the help of a web browser.
Despite using a surname of the prophet Muhammed as a moniker, Quarashi hails from the land of Sigur Ros as opposed to Saudi Arabia. Closer in sound to the Beastie Boys than Bjork, these Reykjavik natives are a hard-hitting, sample-happy rap-rock outfit whose lead voice Hossi Olaffson bears an uncanny vocal resemblance to former Rage Against The Machine firebrand Zack de la Rocha. Thankfully, Quarashi avoids getting stuck in a rut of unimaginative pounding guitar and screaming vocals. Instead they maintain a smooth yet aggressive flow that ranges from the righteous bounce of "Weirdo" and its snatching of lyrics from Shaggy's "Boombastic" to the surprisingly coherent contrast of Bizkit-sized bombast and a sample of Prokofiev's "Peter & The Wolf."
The epic "Xeneizes" vibes along nicely to a soulful Friends Of Distinction sample and heavy fuzz guitar while the ethereal "Dive In" shelves the testosterone for a more ambient approach. Other notable cuts include the funk-heavy "Tarfur" (supposedly the first rap joint written and recorded in Icelandic) and the infectious, over-the-top breakout single "Stick 'Em Up." JINX proves to be as exotic an outing as the land from which Quarashi hails.
Wow, snelle reactie en idd de goede plaat. SUPER!quote:Op dinsdag 7 november 2006 04:57 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
http://www.dearbornband.com/music.php
Dearborn - Spread it out
Inderdaad lekker nummer!
Thx dit is hem idd!quote:Op maandag 6 november 2006 23:26 schreef DaFan het volgende:
[..]
Bronski Beat ft. Smalltown Boy.
Google is je vriend
iemand?quote:Op zondag 5 november 2006 12:37 schreef Driber het volgende:
hallo ik ben op zoek naar de naam van een song die een paar maanden geleden vrij vaak op MTV werd gespeeld
in de clip zie je een vrouw die aan een tafeltje zit met een man zonder gezicht en handen
je ziet haar ook piano spelen en aan 't einde van de clip gooien die twee droge verfstof naar elkaar en de man wordt levend en heeft opeens een gezicht
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:43 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik zoek dat nr. in het slot scene van de film Traffic slot scene is waar de kinderen baseball spelen.. muziek wat er wordt gedraaid op de achtergrond is beetje droefig maar erg mooi.. weet iemand van wie dat is?? thnx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |