Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
bronquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef NordicBlue het volgende:
En ik zoek het liedje uit die SIRE reclame
van wie houd uw kind in de gaten op internet
(Meisje dat zegt: En morgen slaan we je helemaal kapot)
Van Don Williams?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef NordicBlue het volgende:
Listen to the radio van robbie williams?
Misschien heb je hier iets aan...quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef SuperRogier het volgende:
"Owh tell me that you love me .. Like the way I do .. baby tell me that you love me" ofzo(vrouwenstem)
Heel duidelijk ik weet het, maartoch, ik hoorde een remixje ervan met een vrij stevige beat en de tekst was vrij lastig te verstaan. Iemand een idee?
The Riddle van Nik Kershaw?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:22 schreef SuperFruitig het volgende:
nogmaals:
KLIKKKKKK
Gigi Dagostino heeft deze ooit ( heel slecht weliswaar ) gecovered, mijn vraag: hoe heet t? ( het is niet silence ( wat ik eerst dacht ))
nopequote:
Melissa Etheridge - Like the way I do lijkt me het origineel iigquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:19 schreef SuperRogier het volgende:
"Owh tell me that you love me .. Like the way I do .. baby tell me that you love me" ofzo(vrouwenstem)
Heel duidelijk ik weet het, maartoch, ik hoorde een remixje ervan met een vrij stevige beat en de tekst was vrij lastig te verstaan. Iemand een idee?
Begin 's bij Once upon a Time in the Westquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:46 schreef adnansupernew het volgende:
Ik ben al een tijdje opzoek naar een nummer die je wel vaak hoort bij commercials en gewoon tv shows enz. Er zit geen zang bij. Het melodietje is een beetje western, maar dan creepy. Kent iemand deze?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:44 schreef Borkydude het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik in een cafe hoorde, een vriend zei dat het iets van Franz Ferdinand was...
Ging zo iets van: " Heard it on the radio-o-o" of " Listen to the radio-o-o" met zo'n gitaarlijntje erachteraan.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:56 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Begin 's bij Once upon a Time in the West
Dit zal hem sws niet zijn omdat het niet op franz ferdinant lijkt maartoch, een pogingquote:
Starkoo - Wat zullen we drinkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:37 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik zoek... het nummer Zeven Dagen Lang, maar dan niet de akoestische versie van Bots, maar de kroegenversie, je weet wel, die stampversie. Wie kan mij de uitvoerende van dit nummer vertellen?
Wat zullen we drinken, zeven dagen lang
Wat zullen we drinken, wat een dorst
etc.
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |