quote:
Volgens mij moet jij de bedrading in je hoofd even uit de knoop halenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Er is toch niets leuker dan een team dat thuis op voorsprong komt en dan wordt afgeslacht?![]()
Wtfquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef Burbo het volgende:
[..]
Er is toch niets leuker dan een team dat thuis op voorsprong komt en dan wordt afgeslacht?![]()
Schreeuw dat maar eens in het veld zonder dat het klinkt alsof je doofstom bentquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Charisteas met een zachte g denk ik.![]()
Ch schrijf je in het Grieks met een H, maar je krijgt de klank van een Ch/ zachte G. Net als in het Russisch waarvan de letters afgeleidt zijn van het Griekse alfabet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niet op de Nederlandse (en ook Griekse?) manier, slimmerd
harry scoort 1 keer en de kakkies zijn alweer helemaal blij hoorquote:
weet niet zn naam.. blanke kale gast van feyenoord schoot op de lat. best mooi schot. zat gelukkig er niet inquote:
Eensquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
harry scoort 1 keer en de kakkies zijn alweer helemaal blij hoor.
ik denk dat je toch beter KJH had kunnen hebben hoor.
en Harry heeft al eens wat toto rijtjes verneukt voor me door niet te scoren,ga et nou nie andersom doen he Harry!
Note the PI.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
en Harry heeft al eens wat toto rijtjes verneukt voor me door niet te scoren,ga et nou nie andersom doen he Harry!
Dat moet onze Arische Huysegems dan zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
weet niet zn naam.. blanke kale gast van feyenoord schoot op de lat. best mooi schot. zat gelukkig er niet in
Van den Herikquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
weet niet zn naam.. blanke kale gast van feyenoord schoot op de lat. best mooi schot. zat gelukkig er niet in
Huysegems. over kale Feyenoorders gesproken,jammer dat Aerts niet meer onder de lat staatquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:22 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
Je spreekt het gewoon als een G uit. (semi zacht)quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:22 schreef -Flow- het volgende:
[..]
Ch schrijf je in het Grieks met een H, maar je krijgt de klank van een Ch/ zachte G. Net als in het Russisch waarvan de letters afgeleidt zijn van het Griekse alfabet..
Aγγελος Χαριστέας
H dus.
wtf, Johnnie Metgod is terug!quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Waarvan hij er 4 geblesseerd is geweestquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:29 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
En dat na elf wedstrijden in de eredivisie![]()
Je bent stiekum wel blijquote:
Voor Feijenoord ben ik altijd blij, wanneer er gescoord wordt.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Kolkka
Vincken speelde goeeeeeeeeeeeeeeeeed
Feyenoord is iets beter, maar de gelijke stand is terecht. Roda heeft een paar 100% kansen gehad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef Burbo het volgende:
Speelt Feyenoord nu beter dan Roda?
Mjah, daar kan ik wel inkomen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:35 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Voor Feijenoord ben ik altijd blij, wanneer er gescoord wordt.![]()
Alleen jammer dat degene die scoorde charidinges heet.
hij waait met alle winden meequote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je geld op ze ingezet ofzo, of ben je echt niet lekker?
Negeer joh...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef twi het volgende:
[..]
Dat eerste. Mocht het 2-0 / 3-0 worden dan ben ik binnen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:40 schreef twi het volgende:
[..]
Doubtful...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:44 schreef twi het volgende:
Feyenoord wordt een penalty onthouden na handsbal van De Fauw.
Deja-vu, zoiets zag ik gister ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef Damzkieee het volgende:
Tsjongejonge wat een kansen voor Feyenoord...
Hehe, ook al is AZ een concurrent. Nu hoop ik met je mee dat ze gewoon met 4-0 winnen. Of Utrecht maakt de 3-1 dat mag ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef Corksterr het volgende:
Burbo, ik denk dat ik wel even moet glimlachen als AZ zometeen de 4e scoort.
Ik denk dat ik zelfs ga schuddebuiken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef Corksterr het volgende:
Ik hoop van niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:46 schreef Corksterr het volgende:
1-3quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:49 schreef Burbo het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.
Ik heb ook nog Roda - Fey. 1-3 staan, dus hopen dat Feyenoord nog scoort.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |