Dat weet geen mensquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:13 schreef Burbo het volgende:
Waarom wordt hij eigenlijk Harry genoemd?
Ik hoop Feyenoord.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef BigFire het volgende:
Roda pakt de winst nog wel straks
jij hebt een ajax avatar dus neem aan dat je voor ajax bent.. zag jou gister ook al voor psv rooten.. wtf man wrom ?:D feyenoord moet verliezen!!quote:
Omdat Duitsers geen CH kunnen zeggen, en 'ie bij Werder dus Harry werd genoemd. En dat is overgenomenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:13 schreef Burbo het volgende:
Waarom wordt hij eigenlijk Harry genoemd?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
jij hebt een ajax avatar dus neem aan dat je voor ajax bent.. zag jou gister ook al voor psv rooten.. wtf man wrom ?:D feyenoord moet verliezen!!
1-0 door schaarsquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:15 schreef Burbo het volgende:
Maar hoe gaat het nu met AZ?
En ook al voor AZ, ik begrijp er geen kloot vanquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
jij hebt een ajax avatar dus neem aan dat je voor ajax bent.. zag jou gister ook al voor psv rooten.. wtf man wrom ?:D feyenoord moet verliezen!!
Ja zag ik net ook alquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:16 schreef twi het volgende:
[..]
En ook al voor AZ, ik begrijp er geen kloot van
Er is toch niets leuker dan een team dat thuis op voorsprong komt en dan wordt afgeslacht?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon Charisteas met een zachte g denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
Niet op de Nederlandse (en ook Griekse?) manier, slimmerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |