Inderdaad, ik vond dat ze (de jury dus) tegen haar nog best aardig waren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:12 schreef csmoo het volgende:
Ik snap niet waarom ze zo boos deed. De jury was hardstikke positief alleen vonden ze het nog niet goed genoeg toch. Als je na 1 auditie al helemaal in de put zit kan je volgens mij beter een andere hobby zoeken maargoed
Indd mensen die helemaal werden afgezeken reargeerde niet eens zo erg beetje overdrevenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond dat ze (de jury dus) tegen haar nog best aardig waren.
Stomme huillie dus.
Open je eigen topicquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:24 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom kijken mensen zulke programma's nog steeds? Zo verdwijnt het nooit.
Anti-X-Factor-Clubquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:24 schreef ivosnivo het volgende:
Waarom kijken mensen zulke programma's nog steeds? Zo verdwijnt het nooit.
Nee, dat is er alquote:
Nouja, daar geef ik haar dan wel weer gelijk in. Het was een domme vraag van de cameraman.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:44 schreef csmoo het volgende:
''Ben je zo dom dat je het antwoord op die vraag niet eens kan raden''
Maar wel vermakelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nouja, daar geef ik haar dan wel weer gelijk in. Het was een domme vraag van de cameraman.
Inderdaadquote:
Heb het er even bijgezet i/d TT. Dankjewel!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
Marinde heet ze trouwens.
Filmpje van haar kun je hier bekijken: http://www.rtl.nl/(/shows(...)/auditie_marinde.xml
Argh, kutsite houdt niet van hotlinking.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef Fir3fly het volgende:
Plaatjes werken niet.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:16 schreef BVO het volgende:
Ik zie ze gewoo. Ze staat er wel eenzijdig op he.
oh mijn god ik heb me echt compleet naar de klere gelachen met die montage met die ONGELOVELIJK VALS zingende borsato gast, geweldig!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:12 schreef Stansfield het volgende:
Toen ik haar gisteren op tv zag, wist ik al bijna zeker dat ze iets van een sugababes pagina moest hebben.
Goede montage trouwens, ook bij dat andere mokkel dat naar haar vader rende terwijl je in de helft van het beeld zo'n gozer een liedje van marco borsato hoorde schreeuwen.
Dat welquote:Op woensdag 1 november 2006 21:37 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Wat een heerlijke tieten heb die meid.
Dan heb jij waarschijnlijk iets anders gezien dan ik.quote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ze is wel dik
Ze heeft dikke tieten jaquote:Op donderdag 2 november 2006 23:34 schreef BaajGuardian het volgende:
ze is wel dik
Het programma heet niet de Cup X Factorquote:Ze heeft dikke tieten ja
quote:Hoi,
Ik zou graag in contact met je willen komen...! Je optreden bij X-factor was echt super.
Heb je zin om modellenwerk te doen?
Mijn email is linovb@yahoo.com
Gr. Lino
Modellenwerk? Heeft ze wel de arrogantie voorquote:
ze is niet ehct lelijk vind ik.... hoewel ze er tijdens de auditie niet uitzagquote:Op zondag 5 november 2006 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Modellenwerk? Heeft ze wel de arrogantie voor.
geen model nee...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |