Best wel link heur, op je 80e nog een kind!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Joohanna het volgende:
[..]
DUH!
We hebben het alweer overleefd en ook in de liefde gaat het lekker, we denken zelfs aan nog een nieuwe inwoner van AJAXstad!
Ik ben nu na 3 dagen al weer toe aan een leuke uitbreiding......... doe mij eens een adviesje?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja de systeemeisen zijn vrij hoog, maar dan heb je ook watIk speelde vooral vaak de originele Sims en later toen ik een nieuwe PC had kocht ik gelijk deel 2
NEEquote:
Je bedoelt dat je aan het bruine streepje in je ondergoed kunt zien dat je moet douchen???quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef Joohanna het volgende:
Een strak rood-wit trainingspakje. Maar verheug je maar niet teveel, ik zie aan mijn streepie dat ik zo ff moet douchen en ook m'n energiebalkje is aardig in de min gezakt.
Tuurlijk gooi het maar weer op mijn rug!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:53 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja gek he met zo'n voorbeeld als jij
Zal je oma over mee kunnen praten!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Best wel link heur, op je 80e nog een kind!
het lukt alleen niet zo hequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:51 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ik ben vandaag aardig voor Limburgers!!!
Ik speelde alleen het originele spel, heb nooit echt met uitbreidingen gewerkt dus ik denk dat ik je helaas daarmee niet kan helpen, mss staat er wel wat info op http://games.fok.nl ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ben nu na 3 dagen al weer toe aan een leuke uitbreiding......... doe mij eens een adviesje?
Gelukkig maakt het voor jou geen reet uit he? Zolang het onder je bureau zit klaag je niet!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:52 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Ach, welk pakje zit joe niet strak?
Was dat nu nodigquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
needieverneukikpasalsikechtheelveelkaraktersachterelkaargazettenenhet duseenwaanzinnigelijstvankarakterszonder
spatieworenhetforumhetdusnietkanafbrekenen zodelayoutfinaalnaardeklotengaatmaardatbenik
vandaagechtnietvanplanhoorschat!
Kom eens onder mijn Buro!quote:
moet ik mezelf de schuld gaan geven dan ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk gooi het maar weer op mijn rug!
okequote:
Nee schat, bij MIJ is douchen een automatisme. Zou jij ook eens moeten aanleren ipv dat onderbroeken gestaar!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef chas het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je aan het bruine streepje in je ondergoed kunt zien dat je moet douchen???
![]()
Beetje respect, ik had je vader kunnen wezenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:55 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Zal je oma over mee kunnen praten!
Ik ken ze wel maar weet niet welke leuk zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik speelde alleen het originele spel, heb nooit echt met uitbreidingen gewerkt dus ik denk dat ik je helaas daarmee niet kan helpen, mss staat er wel wat info op http://games.fok.nl ?
Wheheh Eat that, Ice!quote:
Nope, heb joe toch!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Gelukkig maakt het voor jou geen reet uit he? Zolang het onder je bureau zit klaag je niet!
Wel eens aan de aanschaf van een hond gedacht? Een pitbull?
tegen Ice wel jaquote:
leer lezen scheel kalfquote:
Viespeuk! Jij staat kennelijk zelf zo graag naar onderbroeken anders begin je daar niet over, ransje!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:57 schreef Joohanna het volgende:
Nee schat, bij MIJ is douchen een automatisme. Zou jij ook eens moeten aanleren ipv dat onderbroeken gestaar!
Mooi lekker scrollen tot de rsi tot in je kraag zitquote:
heej kribbiequote:
Jij mijn vader? Dat maakt mij dan al snel 18 jaar jonger!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje respect, ik had je vader kunnen wezenHeb vroeger in een dronken bui namelijk wel eens een schaap genomen, vieze schapenkop!
![]()
ik zeg toch HAD????quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:01 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Jij mijn vader? Dat maakt mij dan al snel 18 jaar jonger!
DANK DANK, grote mohamedaanse God!![]()
![]()
![]()
![]()
Iki keil mijn ondergoed gewoon dagelijks in de wasmachine. JIJ bent degene die hier over remsporen begint, korsakov!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:00 schreef chas het volgende:
[..]
Viespeuk! Jij staat kennelijk zelf zo graag naar onderbroeken anders begin je daar niet over, ransje!
mwah ze komt me redelijk monogaam overquote:
Je bent gewoon een goede vlijtige huismoeder!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:02 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Iki keil mijn ondergoed gewoon dagelijks in de wasmachine. JIJ bent degene die hier over remsporen begint, korsakov!![]()
Mijn sofinummer 1 maakt jou tot een onuitgegroeide eicel in de baarmoeder van je betbetbetbetbetovergrootmoeder, wannabe embryootje!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zeg toch HAD????
Jij bent zo oud dat je sofinummer 1 is!
Komop vriend Ice, beter met verliezen omgaan, je kunt het bestquote:
hoezo ? wil chas niet ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef Ice_rulez het volgende:
Ben zo geil als een aap, Gladys neuken?
Heerlijk!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef Ice_rulez het volgende:
Ben zo geil als een aap, Gladys neuken?
Toch triest, één dag ouder en ze had geen belasting hoeven betalen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zeg toch HAD????
Jij bent zo oud dat je sofinummer 1 is!
Het was maar een grapje, lieve Joo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:04 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Mijn sofinummer 1 maakt jou tot een onuitgegroeide eicel in de baarmoeder van je betbetbetbetbetovergrootmoeder, wannabe embryootje!![]()
Huhquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je bent gewoon een goede vlijtige huismoeder!
Mag ik nu weer een kotsbakje?!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
Het was maar een grapje, lieve Joo!
Wil ook wel eens wat anders!quote:
ja maar ik ben lui vandaag (als het nog niet had gehoordquote:
quote:
Nee hoor, ik vind dat we gewoon in een betere harmonie met elkaar om moeten gaan hier op de sc!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:06 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Huh![]()
Last van een overwerkt weekendgevoel![]()
Troeteljoodje van me, geloof dat misbaksel niet!!!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was maar een grapje, lieve Joo!
waarom zou ik je dan gaan uitscheldenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:06 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Wil ook wel eens wat anders!
Wil je me in het Limburgs horen uitschelden als je klaarkomt.
Heb het al in mijn kniequote:Op zondag 29 oktober 2006 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooi lekker scrollen tot de rsi tot in je kraag zit![]()
Niet zo naar chas, diep in je hart wil je ook niet steeds Joo beschadigen!quote:
Nog 1x danquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
needieverneukikpasalsikechtheelveelkaraktersachterelkaargazetten
enhetduseenwaanzinnigelijstvankarakterszonderspatieworenhetforumhetdusnietkan
afbrekenenzodelayoutfinaalnaardeklotengaatmaardatbenikvandaagechtnietvanplanhoorschat!
Ik ben echt vreselijk ontdaan. Mijn volgende SIMSgezin gaat Versa en Joohanna heten!quote:
Erg lief van je, lieve Joo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:08 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ik ben echt vreselijk ontdaan. Mijn volgende SIMSgezin gaat Versa en Joohanna heten!
ps........... ik zet er GEEN bureau in!
quote:
Scrol met een rietje wat verbonden is met mijn mond dus zou het niet wetenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:01 schreef chas het volgende:
[..]
Dat houdt je vingers lekker los, toch?!
Hihihii
De harmonie in je leven kun je missen als haar rond je navelstreek!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind dat we gewoon in een betere harmonie met elkaar om moeten gaan hier op de sc!
Hey bommie diequote:Op zondag 29 oktober 2006 01:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het was maar een glapje, lieve Joo!
Heb ik niet nodig, 1 blik op je foto en mijn eten ligt al op de grondquote:
Blazen, vooral blijven blazen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
Scrol met een rietje wat verbonden is met mijn mond dus zou het niet weten![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:10 schreef Joohanna het volgende:
[..]
En onze eerste zoon zal Wesley heten!![]()
Denk dat ik die post elke dag ga plaatsenquote:
quote:
thnx!quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:10 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Hey bommie die vuileviezestinkendechineseammerdamsetyfusteringkwartjeskankerhoer geloof je echt niet!!!
Ik ben altijd lief voor diegene die ook lief voor mij zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:12 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat ik die post elke dag ga plaatsen![]()
Dank jequote:
is een hele slechte inside joke! Hij is al weggehaald....quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Als je het niet kunt winnen hoef je deze woorden toch niet te gebruiken
![]()
Dit zijn normale woorden tegen Joodhanna, copyright Ice_rulez!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
is het neucken al afgelopen ?quote:
wat ?quote:
Ik schijn elke dag wel een keer lief te zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:15 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief voor diegene die ook lief voor mij zijn![]()
Niet kunt winnen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Nare man, die Icequote:Op zondag 29 oktober 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
is een hele slechte inside joke! Hij is al weggehaald....
vermaak mij dan ook ffquote:
Ja he ?quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:17 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Niet kunt winnen?![]()
![]()
Was een onderonsje
![]()
![]()
![]()
zie je: lief doen = saai!quote:
Zag het te laat dat het al was verwijderd maar het zal waarschijnlijk altijd een rode lap voor me zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
is een hele slechte inside joke! Hij is al weggehaald....
Uhm , ik voel me goed, ben niet kapotquote:
quote:
okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |