volgens mij werd ze zenuwachtig op het moment dat haar vriend overduidelijk belachelijk slecht begon te zingen. En toen ging het bij haar ook mis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze had alleen veel meer kans gemaakt.
nee joh... dan nog was ze niet door... ze zong slecht en onzekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze had alleen veel meer kans gemaakt.
Sowieso moet je natuurlijk behoorlijk vaag zijn om als 21-jarige met een kind van 15 aan te knopen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
Ik snap dan echt niet wat zo'n gast in z'n hoofd haalt daar te gaan staan.
Lijkt heel gewoon te zijn tegenwoordig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Sowieso moet je natuurlijk behoorlijk vaag zijn om als 21-jarige met een kind van 15 aan te knopen.
Nee, omdat het liedje geen geluid en zang heeft?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het nogal een zeiknummer is?
Is dat zo? Dat is wel jammer jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het jammer dat de uitslagshow voortan op zondag is.
dat is kut.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het jammer dat de uitslagshow voortan op zondag is.
geen idee..... ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
Wat voor uitzending is er vandaag?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
Wat voor uitzending is er vandaag?
jah laat he.... maar goed ik moet toch lang wachten op noppen en naaldhakken, komt mooi uit dusquote:
En Bonesquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met Peking Express..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |