de overredingskracht van zijn vriendin denk ikquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
Ik snap dan echt niet wat zo'n gast in z'n hoofd haalt daar te gaan staan.
Ze had alleen veel meer kans gemaaktquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:55 schreef BVO het volgende:
Van zo'n jong meisje snap ik het nog, maar zo'n volwassen gast die 0 talent heeft, dan daar een beetje als een zoutzak staat te mormelen, treurig die jury aankijkt en klungelig haar handje probeert te pakken. Vervolgens loopt 'ie weg weer vol bravoure. Ga daar dan niet staan.
Het vooruitzicht op een leuk nachtje?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:55 schreef roque79 het volgende:
[..]
de overredingskracht van zijn vriendin denk ik
Zal een leuke nacht geworden zijn. Een jankend kind naast je de rest van de nacht die als ie pech heeft door heeft gehad dat het zijn schuld is dat ze niet door zijn. Misschien zijn ze nu wel uit elkaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:19 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het vooruitzicht op een leuk nachtje?
Hoezo? Omdat het nogal een zeiknummer isquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:43 schreef pberends het volgende:
Heeft iemand in Idols al het liedje "Sound of Silence" gedaan? Dat lijkt me humor.
volgens mij werd ze zenuwachtig op het moment dat haar vriend overduidelijk belachelijk slecht begon te zingen. En toen ging het bij haar ook mis.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze had alleen veel meer kans gemaakt.
nee joh... dan nog was ze niet door... ze zong slecht en onzekerquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ze had alleen veel meer kans gemaakt.
Sowieso moet je natuurlijk behoorlijk vaag zijn om als 21-jarige met een kind van 15 aan te knopen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:52 schreef BVO het volgende:
Ik snap dan echt niet wat zo'n gast in z'n hoofd haalt daar te gaan staan.
Lijkt heel gewoon te zijn tegenwoordig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Sowieso moet je natuurlijk behoorlijk vaag zijn om als 21-jarige met een kind van 15 aan te knopen.
Nee, omdat het liedje geen geluid en zang heeft?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat het nogal een zeiknummer is?
Is dat zo? Dat is wel jammer jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het jammer dat de uitslagshow voortan op zondag is.
dat is kut.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:10 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het jammer dat de uitslagshow voortan op zondag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |