Daar zit de fout.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:39 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax dit jaar nog kampioen wordt. Wordt gewoon lekker oud vertrouwt PSV.
Gelukkig stond het (jullie) uitvak gedurende de hele wedstrijd te zingen en te springenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het thialf publiek heeft nou eenmaal weinig liedjes
Dat is tenminst eerlijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:05 schreef Radegast het volgende:
Het was natuurlijk een schwalbe van hier tot tokio, lullig voor H'veen dat Ajax uit die vrij trap scoort.
Deze onthou ik.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:11 schreef Californication het volgende:
Donderdag Wien oprollen, vervolgens Heracles en nog een keer ADO kloppen en dan de boeren vernederen.
Alves wordt ook teveel gehyped, hij heeft zijn momenten en bevliegingen maar is nog lang geen speler die continu de kar trekt en er altijd is. Die hebben we eigenlijk niet momenteel, Bosvelt en Hansson natuurlijk maar dat zegt qua leeftijd genoeg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:15 schreef Silenus het volgende:
Ook weer terug uit het verre Heerenveen. Al met al een makkelijke overwinning. Heerenveen viel me wat tegen, had meer van die Afonso Alves verwacht. (Om maar een speler te noemen)
Gezien jou eerdere reacties kan ik me niet voorstellen dat jij daar de hersencapaciteit voor hebt.quote:
Grappig dat zelfs de trainer van Heerenveen je daarin nog tegenspreekt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:38 schreef SCH het volgende:
1-1 was verdiend geweest natuurlijk.
quote:29/10/2006 - Selectie krijgt twee dagen vrijaf
(Gepost door RvN)
Henk ten Cate heeft de selectie twee dagen vrijaf gekregen om tot rust te komen en zich rustig voor te bereiden op de drukke weken die komen gaan. Dinsdag komt de selectie weer bijeen. Dan zal de voorbereiding beginnen op het UEFA Cup duel van donderdag tegen Austria Wien.
Verbeek doet dat altijd heel bewust, vind ik wel klasse. Maar daarom hoef ik dat nog neit te doen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:24 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Grappig dat zelfs de trainer van Heerenveen je daarin nog tegenspreekt.
Twee dagen vrij? Komt me bekend voor.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:26 schreef Black-Death het volgende:
Vrij vanwege goede resultaten en drukte:
[..]
Poeh als er iemand ook speelde als een natte krant was het Bosvelt wel. Terechte wissel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Die hebben we eigenlijk niet momenteel, Bosvelt en Hansson natuurlijk maar dat zegt qua leeftijd genoeg.
Gelukkig heb ik wel de hersencapaciteit om jou te verbeteren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:18 schreef Californication het volgende:
[..]
Gezien jou eerdere reacties kan ik me niet voorstellen dat jij daar de hersencapaciteit voor hebt.
Ik doelde meer op het beeld van alle wedstrijden dit seizoen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Poeh als er iemand ook speelde als een natte krant was het Bosvelt wel. Terechte wissel.
dat snap ik. Maar ik ging even op Bosvelt vandaag in.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het beeld van alle wedstrijden dit seizoen.
Mwah, Maduro loopt er wel heel erg tegenaan.. Verder een prima potquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef F1Bas het volgende:
Ik kijk de samenvatting nog even terug. Die actie op Maduro, als dat geen penalty meer is![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:50 schreef F1Bas het volgende:
Ik kijk de samenvatting nog even terug. Die actie op Maduro, als dat geen penalty meer is![]()
Als ik het allemaal zo teruglees ben je een slechte verliezer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |