Jij neemt het letterlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Haha, meen je dit serieus?
Jij denkt dat Koeman een vriend is van de hele selectie van PSV? Jij denkt dat Koeman in zijn vrije tijd gezellilg over de vloer komt bij Koné of Alex?
Naief mannetje ben jij.![]()
Hé SCHquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Emanuelson gaat bij alles liggen. Echt absurd. Dat Johansson geel kreeg, was echt schandalig. Sorry hoor, je kon heel goed zien dat het nergens op sloeg twi. Net als bij die zogenaamde pingel. Ik kan me echt rot ergeren aan dit soort spelers die er niet voor durven of kunnen gaan en zich dan maar laten vallen. Hij had gewoon op de been moeten blijven en schieten, als je op die manier valt, dan hoor je niet in zo'n wedstrijd thuis.
Het was noch een keiharde tackle van achteren, noch een licht duwtje in de zij.. Hoogstens kwam de linkerhand van Johansen even tegen die van Emanuelson aan.. Maar niet eens met de intentie om vast te houden of wat dan ook.. Nee, ik vond dit gewoon echt een hele lage actie om je zo te laten vallen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Als jij in volle sprint bent en je wordt uit balans gebracht dan val je ook op je muil. Of het nu een keiharde tackle van achteren is, of een licht duwtje in de zij, het komt op exact hetzelfde neer: je ontneemt de tegenstander een kans vrij voor de goal en verdient dus gewoon rood. Als hij fluit en het als overtreding beschouwd, dan is het rood en valt daar he-le-maal niks op af te dingen.
Strikt volgens de regels had 'ie dan inderdaad Maduro geel moeten geven.. Maar er waren wel meer spelers van Ajax die een gele kaart verdienden.. Hoe zit het ook alweer met een bal wegtrappen/-gooien nádat er gefloten is door de scheidsrechter?? Dat heeft SC Heerenveen dit seizoen al een paar keer aan den lijve ondervonden.. (bijv. 2x tegen FC Groningen). Wat raar dat 'de grote clubs' (dus ook PSV) niet/nauwelijks daarvoor kaarten gepresenteerd krijgen.. En zo zijn er nog talloze voorbeelden te noemen.. (niet alleen in deze wedstrijd, ook over de gehele linie)quote:[..]
Het is vrij simpel: de bal was weg, dus Vandenbussche kan de bal nooit gespeeld hebben. Meestal is het in zo'n situatie 50/50, maar nu was de beslissing van Blom helemaal niks. Geeft hij geen penalty, moet hij Maduro geel geven. Geeft hij Maduro geen geel, is het een penalty.
Zie bovenstaande... Ik denk niet dat Ajax te klagen had over de scheidsrechter..quote:[..]
Dat de scheids een drama was ben ik met je eens, maar Heerenveen kon blijer met hem zijn dan Ajax. Maar Blom wist helemaal niet meer waar 'ie mee bezig was geloof ik.
Jezus ben jij het lampenbroertje van Dirk-Kuijt ofzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:43 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Jij neemt het letterlijk.![]()
De uitspraak is een negatieve. Dat zegt al genoeg.
Ach man, wat zeik je nou. Echt schandalig. Hij had absoluut geel moeten hebben voor die schwalbe. Wat een kllote matennaaier, geen knip voor de neus waard dat ventje. En dan nog zeiken ook. Echt schandalig, wat een amateur. Zo ga je niet met je collega's om en dat jou jij ook moeten vinden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ga na deze zin al niet meer verder lezen, SCH, want het is pure onzin. Als er iemand is die altijd doorgaat ook al wordt 'ie uit balans gebracht, dan is dat Emanuelson. Ga verder maar gewoon slapen en morgen een bandje van de wedstrijd lenen van iemand, dan mag je meepraten
Uit wat voor ei kom jij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:43 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Jij neemt het letterlijk.![]()
De uitspraak is een negatieve. Dat zegt al genoeg.
Omgquote:
Gelukkig blijven ze met beide beentjes op de grond in Heerenveen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omg
Wel leuk dat je er bent SCH![]()
Ja, je hebt gelijk SCH. Het was geel en geen penalty, en Emanuelson werd niet uit balans gebracht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:45 schreef SCH het volgende:
Ach man, wat zeik je nou. Echt schandalig. Hij had absoluut geel moeten hebben voor die schwalbe. Wat een kllote matennaaier, geen knip voor de neus waard dat ventje. En dan nog zeiken ook. Echt schandalig, wat een amateur. Zo ga je niet met je collega's om en dat jou jij ook moeten vinden.
Uit balans brengen![]()
![]()
Gewoon een ontiegelijke matennaai streek, tot 3 x toe, je had je dood geergerd als het een speler van de tegenpartij was. Jammer dat je nu zo hypocriet doet en weer niet objectief durft te kijken en kritiek op je eigen spelers kan hebben.
Vond jij van niet dan? Het was het ook bijna geweest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Omg
Wel leuk dat je er bent SCH![]()
Waar zie je mij arrogant doen danquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Vond jij van niet dan? Het was het ook bijna geweest.
Wel leuk dat jullie meteen weer op dat arrogante niveau zitten als het even wat beter gaat.
Maar leuk dat jullie weer eens gewonnen hebben in Heerenveen hoor, zat jullie wel hoog natuurlijk
Ach, hij moet gewoon even briesen. Iedereen raakt de woede van een terecht verlies op een andere manier kwijt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waar zie je mij arrogant doen danIk ben het hele seizoen kritisch en realistisch. Daarnaast vond ik het een dikverdiende zege en is het idd wel weer eens fijn om in een competitiewedstrijd uit bij Heerenveen te winnen.
Het is gewoon raar om het dik verdiend te noemen als je zag hoe moeilijk jullie het hadden in de 2e helft. Je had niet kunnen mopperen als het 1-1 was geworden, dat moet je gewoon toe geven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Waar zie je mij arrogant doen danIk ben het hele seizoen kritisch en realistisch. Daarnaast vond ik het een dikverdiende zege en is het idd wel weer eens fijn om in een competitiewedstrijd uit bij Heerenveen te winnen.
Het thialf publiek heeft nou eenmaal weinig liedjesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
En het publiek maar zingen dat Blom een vriend van de joden is
Ik ben niet woedend. Ik had eerlijk gezegd iets van 0-3 of 1-3 verwacht en een veel slapper Heerenveen. We zitten niet goed in ons vel dus het viel me niet eens tegen. Vandaar dat ik baal van die schwalbes van Emanuelson, daar heb ik nou een maal een gruwelijke hekel aan. Zeker dat gematennaai daarna - dat wordt volgens mij ook gevoed door Ten Cate, die er erg aan meedoet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:54 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, hij moet gewoon even briesen. Iedereen raakt de woede van een terecht verlies op een andere manier kwijt.
Klopt maar dat zou dan enkel en alleen aan Ajax hebben gelegen, omdat ze het weer eens vertikte om het snel te beslissen. Sorry maar ik vond Heerenveen veels te slap vanavond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is gewoon raar om het dik verdiend te noemen als je zag hoe moeilijk jullie het hadden in de 2e helft. Je had niet kunnen mopperen als het 1-1 was geworden, dat moet je gewoon toe geven.
Ik vind dat je erg overdrijft. Je doet net alsof Urby een Robben de 2e is ofzo. Emanuelson is helemaal het type dat uit is op een schwalbe, ik heb hem er nog nooit op kunnen betrappen. Dat moment waaruit de vrije trap van Sneijder voortkwam was volgens mij een overtreding, maar ik zou het nog een keer terug willen zien. Maduro was al helemaal geen schwalbe.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben niet woedend. Ik had eerlijk gezegd iets van 0-3 of 1-3 verwacht en een veel slapper Heerenveen. We zitten niet goed in ons vel dus het viel me niet eens tegen. Vandaar dat ik baal van die schwalbes van Emanuelson, daar heb ik nou een maal een gruwelijke hekel aan. Zeker dat gematennaai daarna - dat wordt volgens mij ook gevoed door Ten Cate, die er erg aan meedoet.
Waarom val je Urby daar nou wel op aan, en vorig seizoen Boukhari (bijvoorbeeld tegen Feyenoord) niet? Van hetzelfde laken een pak hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Emanuelson gaat bij alles liggen. Echt absurd.
Foutje, je snapt het toch hoop ik wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen?
Ajax speelde 4-4-2
Dan had er wel gemopperd moeten worden. Voor rust had het namelijk al lang 0-2 moeten staan omdat Heerenveen via de linkerflank totaal, maar dan ook totaal, overlopen werd. Dan was het Emanuelson, dan Huntelaar, dan Sneijder. Bij Ajax is afwerken alleen al zo'n 3 a 4 wedstrijden een probleem, wat Heerenveen in de wedstrijd hieid. Als er dan zo'n oppertunistisch balletje in had gevlogen, had dat geheel aan onszelf gelegen aangezien Heerenveen geen enkele uitgespeelde kans heeft gehad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is gewoon raar om het dik verdiend te noemen als je zag hoe moeilijk jullie het hadden in de 2e helft. Je had niet kunnen mopperen als het 1-1 was geworden, dat moet je gewoon toe geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |