Stel je eens voor dat een speler een paar wedstrijden niet scoort. Ik denk dat ze bij Chelsea inmiddels ook wel balen dat ze ooit Shevshenko hebben gekochtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:24 schreef Steve_I. het volgende:
nou wil ik niet al te lullig gaan lopen trollen, maar je hoort overal gejank dat 'ze allemaal' huntelaar binnen willen halen, maar dat hij toch nog minstens dit seizoen wel blijft ofzo....
wat heeft die jongen dit jaar in vredesnaam laten zien![]()
hij zal er best wel komen, daar niet van, maar sinds de zomer heeft hij pas in 3 wedstrijden weten te scoren voor zover ik voor me kan halen (feyenoord, vitesse, ik start) en dat waren gewoon wedstrijden die je 8-0 kan winnen, niet erg moeilijk om ze er dan na 10 missers ook eens in te leggen... ik heb het idee dat ie hopeloos uit vorm is.
Ja, het zal wel reclame geweest zijn toen je poste.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:18 schreef Adidah het volgende:
De Wedstrijden begint toch altijd om 22.00 uur.
Waarom zou Emanuelson een schwalbe maken? Hij gaat alleen op de goal af, nota bene als linksbenige speler vanaf rechts en dus een ideale kans op de 0-2. De overtreding was erg licht, maar hij werd ten val gebracht. En dan ontkomt Heerenveen gewoon aan rood, zoals het ook al aan een penalty ontkomt in de eerste helft. En het publiek maar zingen dat Blom een vriend van de joden isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:18 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Tsjongejonge, wat een verhalen weer...
De eerste Ajax-goal kwam uit de lucht vallen.. SC Heerenveen opende sterk, had een paar (hele) kleine kansjes en Ajax had eerste minuten weinig te vertellen. Nouja, vanaf de 0-1 (slechte dekking) kreeg Ajax de overhand. Veel kansjes en kansen, meeste zagen er gevaarlijker uit dan ze waren, maar Heerenveen kon er bar weinig tegenover zetten.. op wat afstandschoten en halve voorzetten na.. Vervolgens krijg je de schwalbe van Emanuelson (hoe makkelijk wil je vallen, kom op zeg...) en schiet Sneijder de vrije trap goed binnen, 0-2. Ajax speelt het prima uit, wat dat betreft is de ploeg gegroeid.
Toch denk ik dat PSV nog een maatje te groot is, maar dat zien we over een paar weken wel.
Goeiemorgen, lekker geslapen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoezo is Perez nou boos? Logisch dat hij niet in een 4-3-3 meespeelt.
Hoe durf je te zeggen dat hij 'ten val werd gebracht'??? Kom op zeg, als je daar al voor gaat liggen, waar zijn we dan mee bezig?? BAH!! En rood zou helemaal schandalig zijn geweest!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou Emanuelson een schwalbe maken? Hij gaat alleen op de goal af. De overtreding was erg licht, maar hij werd ten val gebracht. En dan ontkomt Heerenveen gewoon aan rood, zoals het ook al aan een penalty ontkomt in de eerste helft. En het publiek maar zingen dat Blom een vriend van de joden is
Als jij in volle sprint bent en je wordt uit balans gebracht dan val je ook op je muil. Of het nu een keiharde tackle van achteren is, of een licht duwtje in de zij, het komt op exact hetzelfde neer: je ontneemt de tegenstander een kans vrij voor de goal en verdient dus gewoon rood. Als hij fluit en het als overtreding beschouwd, dan is het rood en valt daar he-le-maal niks op af te dingen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:27 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hoe durf je te zeggen dat hij 'ten val werd gebracht'??? Kom op zeg, als je daar al voor gaat liggen, waar zijn we dan mee bezig?? BAH!! En rood zou helemaal schandalig zijn geweest!
Het is vrij simpel: de bal was weg, dus Vandenbussche kan de bal nooit gespeeld hebben. Meestal is het in zo'n situatie 50/50, maar nu was de beslissing van Blom helemaal niks. Geeft hij geen penalty, moet hij Maduro geel geven. Geeft hij Maduro geen geel, is het een penalty.quote:Penalty eerste helft heb ik m'n twijfels bij, Vandenbussche kwam niet slim uit, maar Maduro zocht 'm ook wel weer op. Je kunt 'm geven, maar ik heb liever sportief spel. En dat 'vallen' en 'opzoeken' vind ik weinig sportief, maar afijn, ik zal wel weer te idealistisch zijn.
Dat de scheids een drama was ben ik met je eens, maar Heerenveen kon blijer met hem zijn dan Ajax. Maar Blom wist helemaal niet meer waar 'ie mee bezig was geloof ik.quote:Samenvattend, (toch wel) een verdiende overwinning voor Ajax, een sterk keepende Stekelenburg en een dramatische scheidsrechter.
wou net zeggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:27 schreef twi het volgende:
[..]
Goeiemorgen, lekker geslapen?
Ajax speelde 4-4-2
Nee vandaar dat Ajax voor Huntelaar zijn komst niet onderdeed voor Feyenoord dit jaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof Ajax Sneijder is. Nee sorry, wij zijn niet zo afhankelijk van 1 speler zoals PSV dat is.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:38 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd hoor maar Ajacieden die ooit nog zeiken over Arjen Robben die wijs ik voortaan fijntjes op Emanuelson. Wat een vallende zwaan zegEn die penalty claimen is echt absurd, maar tegenwoordig heb je die mongolen van Talpa altijd direct op je hand
En Ten Cate moet verder vooral zijn bek houwe, wat een zielig ventje is dat toch.
1-1 was verdiend geweest natuurlijk.
Emanuelson gaat bij alles liggen. Echt absurd. Dat Johansson geel kreeg, was echt schandalig. Sorry hoor, je kon heel goed zien dat het nergens op sloeg twi. Net als bij die zogenaamde pingel. Ik kan me echt rot ergeren aan dit soort spelers die er niet voor durven of kunnen gaan en zich dan maar laten vallen. Hij had gewoon op de been moeten blijven en schieten, als je op die manier valt, dan hoor je niet in zo'n wedstrijd thuis.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom zou Emanuelson een schwalbe maken? Hij gaat alleen op de goal af, nota bene als linksbenige speler vanaf rechts en dus een ideale kans op de 0-2. De overtreding was erg licht, maar hij werd ten val gebracht. En dan ontkomt Heerenveen gewoon aan rood, zoals het ook al aan een penalty ontkomt in de eerste helft. En het publiek maar zingen dat Blom een vriend van de joden is
Ik ga na deze zin al niet meer verder lezen, SCH, want het is pure onzin. Als er iemand is die altijd doorgaat ook al wordt 'ie uit balans gebracht, dan is dat Emanuelson. Ga verder maar gewoon slapen en morgen een bandje van de wedstrijd lenen van iemand, dan mag je meepratenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef Steinberger het volgende:
Ten Cate en Perez zijn geen vrienden.
Goede sfeer daar bij Ajax.
Haha, meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:41 schreef Steinberger het volgende:
Ten Cate en Perez zijn geen vrienden.
Goede sfeer daar bij Ajax.
Als PSV weer eens met 0-2 is het degelijk, als Ajax hetzelfde doet had het beter gekund.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:07 schreef Jasza het volgende:
Heerlijke overwinning, 0-2 is gewoon goed niet zeiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |