Ik vond het wel een vette site hoor, en hij wordt goed geupdate! Je kan trouwens via de hyves en myspace van hen ook makkelijk aan alle info komen!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:44 schreef nietzman het volgende:
For fucks sake, wat hebben die jongens eigenlijk een vertyft irritante kutsite.
Flash..
Het is dat ze spelen kunnen....
Interactie met de gebruikerquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:53 schreef Evil_Koekje het volgende:
Tevens niet eensch met kutsite.
quote:This is the final episode! We’ve played all the shows, we’ve seen all the cities, time to wrap it up. We’re not going home yet; there’s 2 more weeks for us to chill out, enjoy the weather and make new music. You’ll hear about that later...
Pfff, één keer is leuk hoor. Maar als standaard site gaat 't echt nergens over. "Doe mee met de speurtocht!". En ondertussen 9 van de 10 bezoekers wegjagen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 02:00 schreef donroyco het volgende:
[..]
Interactie met de gebruikerEn daarbij Flash
Ik heb hemquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:02 schreef Stofje het volgende:
Heeft iemand hier trouwens de dvd van de heren? Ik zie 'm af en toe liggen en twijfel elke keer weer om 'm te kopen. Ik heb hier nog 90 euro aan Iris-cheques liggen () dus dit lijkt me daar dan wel een goede aankoop voor. Is het de moeite? Kan iemand het een klein beetje beschrijven?
Ja, dat hoorde ik ook van een vriend van me. Ik heb die eigenlijk nog niet bekeken, moet ik eerlijk bekennen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:10 schreef Stofje het volgende:
Dan gok ik erop, ik had gelezen dat die docu die erbij zit ook erg leuk is.
Ah, Wildfire, tof.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:40 schreef Molluck het volgende:
Een vriendin van mij heeft de laatste tijd een aantal keren in een dronken bui met Jori staan ouwehoeren, USA tour was vet en goed ontvangen en ondertussen hebben ze (net als de vorige keer in hun tocht door Marokko) aan het nieuwe album gewerkt.
Nieuwe clip wordt Wildfire, check www.herozero.nl voor foto's vanaf lokatie (herozero is een weblog van een groep Utrechtenaren, waaronder een aantal die ook actief zijn in de Utrechtse muziekscene)
En, hoe bevalt 'ie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:10 schreef Stofje het volgende:
Dan gok ik erop, ik had gelezen dat die docu die erbij zit ook erg leuk is.
Hm, wel leuk als tussendoortje. Niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:26 schreef Jayroen het volgende:
Hey check hun nieuwe clip hier!
Hij is pas echt NET geupload echt een strak nummer met Wouter Hamel
quote:Hi Everyone,
The new C-Mon & Kypski album ‘The Rock Compilation’ will be in stores the 1st of December.
Click on the link below to watch some unique footage of the band working in the studio on this album.
Enjoy!
Had hem een tijdje over het hoofd gezien, maar ik vind We Are Square heel aardig!!! Maar goed, niet zo goed als de voorgangers...Maar wel erg lekkerquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:22 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vind 't nieuwe album na een paar keer luisteren al geweldigChina, Revenge of the Piñatas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |