Opleidinghok? als in regioruimte? passen daar maar 4 kassa's in ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
Waaarom hebben wij zo'n tiefus opleiding hok!
Daar hadden 4 kassa's kunenn staan![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Opleidinghok? als in regioruimte? passen daar maar 4 kassa's in ?![]()
Wat je je moet voorstellen bij een regioruimte? Ik weet overigens niet of dat de officiele benoeming is hoor.. maar da's gewoon voor sommige filialen binnen een winkelgroep die ruimte over hebben.. in mijn huidige filiaal hebben we boven de kantine nog een hele grote vergaderzaal die gebruikt kan worden voor HOMAG en of FHV opleidingen.. of SM vergaderingen en natuurlijk voor de nodige personeelsfeestjesquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ah ok duidelijk. Het filiaal waar ik nu werk is daar iig véél te klein voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Wat je je moet voorstellen bij een regioruimte? Ik weet overigens niet of dat de officiele benoeming is hoor.. maar da's gewoon voor sommige filialen binnen een winkelgroep die ruimte over hebben.. in mijn huidige filiaal hebben we boven de kantine nog een hele grote vergaderzaal die gebruikt kan worden voor HOMAG en of FHV opleidingen.. of SM vergaderingen en natuurlijk voor de nodige personeelsfeestjes![]()
en dergelijke.. we hebben geloof ik ook 1 keer per maand de winkeliersvereniging zitten boven
.
Beneden op kantine niveau hebben we nog 3 ruimtes voor ook diezelfde doeleinden en 1 kantoor dat de OM of RM gebruikt voor resultaatgesprekken![]()
Ja hier ook. Onze kantine is 4x5 meter voor 200 medewerkers...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:44 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ah ok duidelijk. Het filiaal waar ik nu werk is daar iig véél te klein voor.
Meerdere keren gedaan,helpt niks.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef febster het volgende:
[..]
Praat het uit, desnoods samen met een VM. Er wordt zoveel niet uitgesproken tussen collega's en das zelden goed voor de sfeer.
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:01 schreef Justinn het volgende:
Sta je met 6 man in het magazijn te wachten op een vrachtwagen, wordt je als enige de winkel in gestuurd om te gaan spiegelen.![]()
ja?en?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar bij Albert Heijn gewerkt![]()
Ik werkte hiervoor in een XL(in Purmerend), heel ruim magazijn, ruime paden, heel grote winkel enzo. En nu werk ik een in kleine AH in t centrum van Enschede. Het magazijn van die XL is nog bijna groter dat deze winkel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja hier ook. Onze kantine is 4x5 meter voor 200 medewerkers...
En al die 200 medwerkers zitten tegerlijk in die kantine ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja hier ook. Onze kantine is 4x5 meter voor 200 medewerkers...
Neu veel beterquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:53 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
ja?en?
toen ben je naar een slechtere winkel gegaan........maar wat kunnen wij daar nou aan doen?
Dat zou een feest zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:07 schreef Webgangster het volgende:
[..]
En al die 200 medwerkers zitten tegerlijk in die kantine ?
5 danquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Opleidinghok? als in regioruimte? passen daar maar 4 kassa's in ?![]()
Ik zou bijna denken dat je in het filiaal van Beek zitquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Wat je je moet voorstellen bij een regioruimte? Ik weet overigens niet of dat de officiele benoeming is hoor.. maar da's gewoon voor sommige filialen binnen een winkelgroep die ruimte over hebben.. in mijn huidige filiaal hebben we boven de kantine nog een hele grote vergaderzaal die gebruikt kan worden voor HOMAG en of FHV opleidingen.. of SM vergaderingen en natuurlijk voor de nodige personeelsfeestjes![]()
en dergelijke.. we hebben geloof ik ook 1 keer per maand de winkeliersvereniging zitten boven
.
Beneden op kantine niveau hebben we nog 3 ruimtes voor ook diezelfde doeleinden en 1 kantoor dat de OM of RM gebruikt voor resultaatgesprekken![]()
Zaterdag week 45 gaat ie dicht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef Kanjer het volgende:
Iemand enig idee hier wanneer de Konmar Zoetermeer omgezet word naar AH?
Schijnt dat de AH in de dorpsstraat dicht gaat ierdoor.
???????????? en kerst dan?quote:Op zondag 5 november 2006 15:00 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Zaterdag week 45 gaat ie dicht.
en gaat ongeveer 4 weken duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |