abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43172524
quote:
Op donderdag 2 november 2006 14:53 schreef Renesite het volgende:

[..]

Dat is ongeveer een maandloon
Een badjas? Whaha, ik ben toch blijer met een kerstpakket met die o zo 'handige' dingen die je toch nooit koopt. Ik hoop dat de winstuitkering dit jaar weer goed meevalt, ik neem aan van wel...
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 15:28:32 #152
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43172948
quote:
Op donderdag 2 november 2006 15:16 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Een badjas? Whaha, ik ben toch blijer met een kerstpakket met die o zo 'handige' dingen die je toch nooit koopt. Ik hoop dat de winstuitkering dit jaar weer goed meevalt, ik neem aan van wel...
Ik bedoel een winstuitkering
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_43174579
Een vrouwelijke collega die bij de Konmar Bonuskaarten uitdeelt:

donderdag 2 november 2006 @ 16:29:51 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_43174852
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:21 schreef waterreus23 het volgende:
Een vrouwelijke collega die bij de Konmar Bonuskaarten uitdeelt:

[afbeelding]
Apart! Wel leuk om te zien
Bij ons werken ook ineens een aantal mensen af en toe bij de Konmar.
pi_43175617
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:29 schreef GotC het volgende:

[..]

Apart! Wel leuk om te zien
Bij ons werken ook ineens een aantal mensen af en toe bij de Konmar.
Zij werkt niet bij de konmar, maar gewoon bij AH in een konmar.
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 19:45:06 #156
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43181602
Zondag werken hoeft opeens niet meer de handel komt dan niet ofzo
pi_43182371
quote:
Op donderdag 2 november 2006 16:50 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Zij werkt niet bij de konmar, maar gewoon bij AH in een konmar.
Ging een cassiere van mijn groep ook doen, ziet er trouwens erg goed uit een AH vlag in een Konmar filiaal

Vraagje trouwens, zijn er in jullie filialen ook AH liederen? Geinspireerd op SM's, assortimentsgroepen weet ik veel wat allemaal?
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  donderdag 2 november 2006 @ 20:43:18 #158
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_43183885
hehe grappig.
Volgende week zit er ook zo iemand in ons filiaal, bonuskaarten en info uit te delen.

Ik heb eindelijk te horen gekregen waar ik ga werken, wordt AH XL te Rijswijk.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  donderdag 2 november 2006 @ 21:46:52 #159
16149 -Sum-
opsodeflikkermietertieven!!
pi_43186667
quote:
Op donderdag 2 november 2006 20:05 schreef febster het volgende:

[..]

Ging een cassiere van mijn groep ook doen, ziet er trouwens erg goed uit een AH vlag in een Konmar filiaal

Vraagje trouwens, zijn er in jullie filialen ook AH liederen? Geinspireerd op SM's, assortimentsgroepen weet ik veel wat allemaal?
Wij hebben alleen de AH house merken mix
pi_43188023
Tegenwoordig is er een colloverschuiving in kortvers voor het weekend. Dat betekend dat er op donderdagavond of vrijdagochtend een stuk meer binnenkomt.

Ik heb het al gemerkt. Morgen maarliefst 311 colli maaltijden 256. Alsof het niks is. 927 colli agf-vlees morgenvroeg. Dat wordt een feest met 6 mensen van 7.30 - 8.15
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  donderdag 2 november 2006 @ 22:18:51 #161
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_43188050
Wij hebben de AH dans Is nog van de oude garde houdbaar, iedereen kon m..helaas is nu 3/4e weg
pi_43188599
Mijn vm gaat ons ook verlaten
pi_43189347
Ik ga in het grootste AH noodfiliaal werken! 1800m2! opening over 1,5 week!
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_43190010
Onze VM gaat pleites, word overgeplaats naar een ander filiaal.
Meer info heb ik nog niet helaas.
pi_43190916
quote:
Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef GotC het volgende:
Wij hebben de AH dans Is nog van de oude garde houdbaar, iedereen kon m..helaas is nu 3/4e weg
Bij ons had je zwarte shirtjes met Houdbaar Hooligans en dan met bijnamen en nr's erop

Maar in die tijd had iedereen een bijnaam en werd in de stamkroeg in Eindhoven als een runnin gag omgeroepen dat de heer *insert achternaam SM* 57 jaar was geworden Ik kan ondertussen een boek schrijven over al die onzin denk ik..
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  vrijdag 3 november 2006 @ 09:06:18 #166
137628 Tellorian
Niet zo'n beetje mezelf!
pi_43196710
Zo! Ik dus invallen voor wat zieke collega's en moest samen met de SM (bij ons heet dat winkelmanager) nog bijna alles wat overdag was binnen gekomen in de schappen krijgen. En nou hing d'r in de kantine een mededeling dat we bij de kassa weer strippenkaarten mogen verkopen!
pi_43198698
De Nederlandse Moslim Raad (NMR) zegt dat het halal-vlees dat Albert Heijn verkoopt niet halal genoeg is. De Raad raadt moslims dan ook af het vlees te kopen.

Albert Heijn introduceerde het halal-vlees vorige maand in zijn schappen. Al snel ontstond ophef over het onverdoofd slachten nadat het televisieprogramma Radar daar aandacht aan besteedde. Hierna ontving Albert Heijn duizenden protesten. Daarop stopte de supermarktketen met de verkoop van onverdoofd geslacht vlees.

Albert Heijn ging wel door met de verkoop van halal-vlees. Leveranciers en instellingen die halal-certificaties afgeven, zouden de supermarkt hebben verzekerd dat bedwelmd geslacht vlees ook aan halal-eisen kan voldoen. De NMR oordeelt nu dat dit niet het geval is. Volgens de raad is de manier van slachten zoals dat nu plaatsvindt niet religieus geldig en dus ongeschikt voor moslims.

Voor halal geslacht vlees moet het dier bij bewustzijn zijn als de slagaders worden doorgesneden en de slachter moet zelf een moslim zijn en bij het slachten de spreuk bismillah Allahu akbar ('in naam van Allah, de allergrootste') uitspreken

bron:Fok.nl
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:13:49 #168
111612 blrrrt
Het Grote Voordeel Van FOK!
pi_43199350
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:48 schreef lenin het volgende:
De Nederlandse Moslim Raad (NMR) zegt dat het halal-vlees dat Albert Heijn verkoopt niet halal genoeg is. De Raad raadt moslims dan ook af het vlees te kopen.

Albert Heijn introduceerde het halal-vlees vorige maand in zijn schappen. Al snel ontstond ophef over het onverdoofd slachten nadat het televisieprogramma Radar daar aandacht aan besteedde. Hierna ontving Albert Heijn duizenden protesten. Daarop stopte de supermarktketen met de verkoop van onverdoofd geslacht vlees.

Albert Heijn ging wel door met de verkoop van halal-vlees. Leveranciers en instellingen die halal-certificaties afgeven, zouden de supermarkt hebben verzekerd dat bedwelmd geslacht vlees ook aan halal-eisen kan voldoen. De NMR oordeelt nu dat dit niet het geval is. Volgens de raad is de manier van slachten zoals dat nu plaatsvindt niet religieus geldig en dus ongeschikt voor moslims.

Voor halal geslacht vlees moet het dier bij bewustzijn zijn als de slagaders worden doorgesneden en de slachter moet zelf een moslim zijn en bij het slachten de spreuk bismillah Allahu akbar ('in naam van Allah, de allergrootste') uitspreken

bron:Fok.nl
Ik las het net ja, leuk..

Misschien dat de regering toch is na moet gaan denken over een wetswijziging.
Het leven is geen krentenbol.
pi_43201466
Gister naar Ajax-Austria Wien, staat op eens een oud VM voor mn neus

Ja, natuurlijk John S.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:03:40 #170
111612 blrrrt
pi_43204305
Iemand die weet of dit de standaard actie wordt bij de opening van de oude Konmarwinkels?

http://www.ah.nl/boodschappen/
pi_43205242
Distrifood meld nog meer nieuws:

Omzet Albert Heijn explodeert
ZAANDAM - Albert Heijn beleeft momenteel een omzetexplosie in zijn winkels. De marktleider noteerde in het afgelopen derde kwartaal een omzet die maar liefst 10,6 procent hoger ligt dan in 2005.
Het is voor het eerst in jaren dat Albert Heijn een dubbelcijferige omzetgroei realiseert. De totale omzet in het derde kwartaal kwam uit op 1,5 miljard euro. De identieke omzetgroei bleef met 9,2 procent net onder de 10 procent.

Dubbelcijferig
Albert Heijn is zeer content met de omzetcijfers. 'We kunnen niet meer dan tevreden zijn met een dergelijke groei. Het is lang geleden dat Albert Heijn een kwartaalgroei heeft laten zien die dubbelcijferig is', reageert woordvoerder Jan Christiaan Hellendoorn van Albert Heijn tegenover Distrifood.nl.

Structureel
De AH-woordvoerder wijst op de structurele basis waarop de groei gebaseerd is. 'Voor de maanden augustus en september gelden geen buitengewone omstandigheden die de omzet een tijdelijke stimulans hebben gegeven. Voor juli is dat wel het geval. In de eerste maand van het derde kwartaal was het de gehele maand uitzonderlijk mooi zomerweer. Bovendien werd de WK-finale in juli gespeeld, waarvan Albert Heijn onder meer heeft kunnen meeprofiteren middels de succesvolle Wuppie-actie.'

AH Arena
Hellendoorn wil geen exact cijfer geven van de omzetgroei van Albert Heijn in 2006 over de eerste drie kwartalen. De Albert Heijn Arena - dus inclusief Gall & Gall en Etos - zagen de winkelverkopen in de eerste drie kwartalen met 7,5 procent oplopen. De omzetgroei van de supermarkten liggen hierbij in de buurt.
  Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 16:36:04 #172
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43208596
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:03 schreef blrrrt het volgende:
Iemand die weet of dit de standaard actie wordt bij de opening van de oude Konmarwinkels?

http://www.ah.nl/boodschappen/
Er zijn mensen bij ons die het prestreren 200euro+ in 1 kar te krijgen, en nee, niet extreem kleine dingne, maar echt alllllles
pi_43209688
Voor in de OP: Arnout. Filiaal 8615. Naam Bennekom. Plaats ook;) Doe VVV (is dat ZAV?), AGF en VL.

Werk 4 maanden nu. bevalt wel
"...longing for every weekend..."
  Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 17:50:37 #174
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43210586

Hmmm, word nog leuk
Waarom uit winschoten?
Zit in onze winkelgroep, net als hogezand e.d.
pi_43211044
Vanaf maandag gaan de voorbereidingen op de opening van de XL in sneltrein vaart

Zaterdag 4 November:
- Om 17:00 sluit het Konmar filiaal definitief zijn deuren

Zondag 5 November:
- De Bouwploeg begint zijn werkzaamheden

Maandag 6 November:
- Vanaf 07:00 komen ruim 15 Konmar medewerkers stage bij ons lopen. Ik moet 7 daarvan wegwijs brengen in voorraadbeheer, restanten lopen, worpen en mutaties.

Dinsdag 7 November:
- Al het Konmar en Albert Heijn personeel komt bijeen om te laten zien hoe het 22 November allemaal gaat (22 november gaat de XL open)

Vrijdag 17 November:
- Houdbaar wordt in het huidige filiaal voor het laatst bevoorraad

Zaterdag 18 november:
- Groente en de andere versafdelingen worden voor het laatst bevoorraad

Zondag 19 November:
- De eerste colli's worden gevuld in de XL

Maandag 20 November
- Het huidige AH filiaal is voor het laatste open van 08:00 - 18:00. Een grote groep medewerkers vult de XL al vol

Dinsdag 21 November:
- De laatste puntjes worden op de i gezet in de XL

Woendag 22 November:
- De XL opent om 08:00 haar deuren.

Zodra ik meer weet, zal ik het posten
  Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 18:18:21 #176
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43211189
Hmmm, opzich jammer dat het bij ons niet zo gaat, dit levert zoveeel uren op.
pi_43211255
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:18 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, opzich jammer dat het bij ons niet zo gaat, dit levert zoveeel uren op.
Dat kan ik me voorstellen, maar verwacht wordt dat wij de aankomende 2 weken 'kerstomzet' gaan draaien.
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:23:39 #178
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43211298
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:12 schreef waterreus23 het volgende:
-knip-
Duurt nog best lang dan voordat die XL klaar is.
...the Fifth of November, The Gunpowder Treason and Plot...
I know of no reason, why the Gunpowder Treason should ever be forgot...
pi_43211397
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:23 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Duurt nog best lang dan voordat die XL klaar is.
19 daagjes
  vrijdag 3 november 2006 @ 18:38:55 #180
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43211632
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:28 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

19 daagjes
Toen mijn oude filiaal ging verbouwen naar een XL was het in een weekje gebeurd. Maar toen ging de winkel dus 6dagen dicht, nu kunnen jullie openblijven en is de druk minder.
  Moderator vrijdag 3 november 2006 @ 18:40:11 #181
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43211656
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:38 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Toen mijn oude filiaal ging verbouwen naar een XL was het in een weekje gebeurd. Maar toen ging de winkel dus 6dagen dicht, nu kunnen jullie openblijven en is de druk minder.
Wel moet je 2 filialen draaiende houden
pi_43211662
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:38 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Precies, wij mogen niet dicht. De consument zit dus welgeteldt 1 dag zonder AH
pi_43211798
Ben ik weer binnekort de konmar in de elandstraat verbouwen , wat ik trouwens begreep van mijn huidge SM.. is dat ze echte waadderlijke winkels nabouwen voor een verbouwing in een loods, is dat echt zo ? kan iemand hier misschien wat licht over schijnen ?
pi_43212103
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef SG1-freak het volgende:
Ben ik weer binnekort de konmar in de elandstraat verbouwen , wat ik trouwens begreep van mijn huidge SM.. is dat ze echte waadderlijke winkels nabouwen voor een verbouwing in een loods, is dat echt zo ? kan iemand hier misschien wat licht over schijnen ?
geen flauw idee, zou wel raar zijn
  vrijdag 3 november 2006 @ 19:10:36 #185
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43212441
quote:
Kan best kloppen, zo kunnen ze wel goed krijgen hoe alles staat enzo. Mischien dat het tegenwoordig meer met de computer gebeurd, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.
pi_43213440
Mja ik vond het ook al vreemd omdat ze tegenwoordig dmv de computer al hele moolie 3d modellen van een gebouw kunnen maken... Mijn nieuwe filiaal (nummerloos nog ) wordt een ah xl in de elandstraat.. waar de konmar zat.. we beginnen op 1 december met vullen.. da's op een vrijdag.. en op zondag 3 december gaan we geloof ik vers vullen.. om dan op maandag 4 december open te gaan... Ze gaan trouwens volgende week ergens beginnen dacht ik met verbouwen...
pi_43216494
Altijd heerlijk die C1000 speculazen !
Weer is voor de zoveelst ekeer dat we C1000 spullen binnen krijgen, ze hebben het maaruitgedeeld
  vrijdag 3 november 2006 @ 21:47:04 #188
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43216775
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Altijd heerlijk die C1000 speculazen !
Weer is voor de zoveelst ekeer dat we C1000 spullen binnen krijgen, ze hebben het maaruitgedeeld
Hahaha Nog nooit meegemaakt, of van gehoord.
pi_43217798
Nog evne een belangrijke vraag: ik heb nu 29 uur bij vakantierechten staan.
Neem ik dit mee naar volgend jaar of niet ?
Zo niet kan ik het dan laten uitbetalen ?
En hou ik me gekweekte voor volgend jaar dan nog wel ?
pi_43220073
Wij zijn zondag 24 december geopend van 8.00 - 17.00 en mijn winkel staat echt midden in een dorp van 5000 inwoners, waar nooit een winkel op zondag open is en het mooie ik mag dan werken 200%
  vrijdag 3 november 2006 @ 23:35:35 #191
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_43220681
Wij hebben dus blijkbaar de laatste Konmar in Nederland overgenomen . Het vreemde is, er mag geen andere formule in behalve AH (woordvoerder AH), maar er moet wel een andere supermarkt in, en geen AH (gemeente+contract De Tuinen Winkelcentrum) Wtf ook echt..

Vandaag 2200 colli (ipv 1700/1800..) met 7 man erin gestampt, gewoon 10 uur klaar
pi_43222670
Wat ik van de panklaar worp weet is dat ze die in het echt nabouwen, alle metrages om te zorgen voor een optimale presentatie . Ik kan me foto's herinneren van dat soort worpen (ja idd in een loods) en het zou me niet verbazen als het gewoon voor de gehele winkel verschijnt .

Nog een dikke week en dan hebben we een nieuwe SM, moet ik alleen nog wel mijn POP bijwerken, en mijn SMART doelen koppelen aan mijn competenties en die dan weer weergeven in mijn TIM zodat ze helemaal blij met me is
pi_43226201
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef Webgangster het volgende:
Nog evne een belangrijke vraag: ik heb nu 29 uur bij vakantierechten staan.
Neem ik dit mee naar volgend jaar of niet ?
Zo niet kan ik het dan laten uitbetalen ?
En hou ik me gekweekte voor volgend jaar dan nog wel ?
de vakantierechten kun je niet zomaar kwijtraken. Daar geldt een verjaringstermijn van 5 jaar voor.

Wat betreft uitbetaling: Alle rechten meer dan het aantal uren wat je in 4 weken werkt kun je laten uitbetalen. (stel je werkt 40 uur in 4 weken, en hebt in 2006 50 uur gekregen, dan zijn 10 daarvan uit te keren in geld, de eerste 40 niet)
Dit geldt alleen niet bij het beeindigen van je contract, dat is het enige moment waarop je volledig uitbetaald kunt worden

Volgend jaar krijg je je nieuwe rechten voor 2007 gewoon bovenop de 29 uren welke nog open staan (of het restant nadat je hebt laten uitbetalen)
  Moderator zaterdag 4 november 2006 @ 10:18:06 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43227167
"Met René"
"Ja hoi met A. kan je komen werken? Het liefst zo vroeg mogelijk tot een uur of vijf?"
"Erm..."
"Dat zou heel fijn zijn."
"........ 11 tot 16? Zal dat helpen?"
"Ja Dat helpt!"
"Okay"
"Bedankt!!!"
pi_43227812
12 tot 20.
Heb er weer zin in, al zie ik op tegen een collega.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_43230289
quote:
Toen mijn filiaal vorig jaar opnieuw werd ingericht werden de stellingen kant-en-klaar naar binnen gereden...
pi_43231485
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 11:04 schreef SHERMAN het volgende:
12 tot 20.
Heb er weer zin in, al zie ik op tegen een collega.
Praat het uit, desnoods samen met een VM . Er wordt zoveel niet uitgesproken tussen collega's en das zelden goed voor de sfeer.
pi_43239418
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef o-fiel het volgende:

[..]

Toen mijn filiaal vorig jaar opnieuw werd ingericht werden de stellingen kant-en-klaar naar binnen gereden...
Mja dat is tegenwoordig bij alle verbouwingen zo ja.. opt Saf (1113) hebben ze bij de laatste kleine verbouwing 3 weken geleden ook alle stellingen kant en klaar naar binnen gereden
pi_43239447
Sta je met 6 man in het magazijn te wachten op een vrachtwagen, wordt je als enige de winkel in gestuurd om te gaan spiegelen.
  Moderator zaterdag 4 november 2006 @ 19:03:05 #200
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43239484
Waaarom hebben wij zo'n tiefus opleiding hok!
Daar hadden 4 kassa's kunenn staan
pi_43239628
Iemand enig idee hier wanneer de Konmar Zoetermeer omgezet word naar AH?

Schijnt dat de AH in de dorpsstraat dicht gaat ierdoor.
pi_43239656
Albert Heijn
Jumbo
pi_43239915
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_43240830
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:09 schreef Knoekie het volgende:
Albert Heijn
Jumbo
pi_43241390
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
Waaarom hebben wij zo'n tiefus opleiding hok!
Daar hadden 4 kassa's kunenn staan
Opleidinghok? als in regioruimte? passen daar maar 4 kassa's in ?
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:08:07 #206
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43241573
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar bij voorstellen?
pi_43241771
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wat je je moet voorstellen bij een regioruimte? Ik weet overigens niet of dat de officiele benoeming is hoor.. maar da's gewoon voor sommige filialen binnen een winkelgroep die ruimte over hebben.. in mijn huidige filiaal hebben we boven de kantine nog een hele grote vergaderzaal die gebruikt kan worden voor HOMAG en of FHV opleidingen.. of SM vergaderingen en natuurlijk voor de nodige personeelsfeestjes en dergelijke.. we hebben geloof ik ook 1 keer per maand de winkeliersvereniging zitten boven .
Beneden op kantine niveau hebben we nog 3 ruimtes voor ook diezelfde doeleinden en 1 kantoor dat de OM of RM gebruikt voor resultaatgesprekken
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:24:10 #208
111612 blrrrt
pi_43242204
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:09 schreef Knoekie het volgende:
Albert Heijn
Jumbo
Goed onderbouwd!
  zaterdag 4 november 2006 @ 20:44:59 #209
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43242903
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

Wat je je moet voorstellen bij een regioruimte? Ik weet overigens niet of dat de officiele benoeming is hoor.. maar da's gewoon voor sommige filialen binnen een winkelgroep die ruimte over hebben.. in mijn huidige filiaal hebben we boven de kantine nog een hele grote vergaderzaal die gebruikt kan worden voor HOMAG en of FHV opleidingen.. of SM vergaderingen en natuurlijk voor de nodige personeelsfeestjes en dergelijke.. we hebben geloof ik ook 1 keer per maand de winkeliersvereniging zitten boven .
Beneden op kantine niveau hebben we nog 3 ruimtes voor ook diezelfde doeleinden en 1 kantoor dat de OM of RM gebruikt voor resultaatgesprekken
Ah ok duidelijk. Het filiaal waar ik nu werk is daar iig véél te klein voor.
pi_43244602
Lekker drukke dag gehad vandaag

15 november FHV in Lorenzplein. Toevallig nog iemand dan?
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_43244708
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:24 schreef blrrrt het volgende:

[..]

Goed onderbouwd!
Ik heb 2 jaar bij Albert Heijn gewerkt
pi_43244732
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:44 schreef SilverBullet het volgende:

[..]

Ah ok duidelijk. Het filiaal waar ik nu werk is daar iig véél te klein voor.
Ja hier ook. Onze kantine is 4x5 meter voor 200 medewerkers...
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_43245024
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef febster het volgende:

[..]

Praat het uit, desnoods samen met een VM . Er wordt zoveel niet uitgesproken tussen collega's en das zelden goed voor de sfeer.
Meerdere keren gedaan,helpt niks.
pi_43245042
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:01 schreef Justinn het volgende:
Sta je met 6 man in het magazijn te wachten op een vrachtwagen, wordt je als enige de winkel in gestuurd om te gaan spiegelen.
Wie zei dat?
pi_43245154

[ Bericht 100% gewijzigd door dommelsch-vrouw op 04-11-2006 21:52:13 ]
waarom moet je een afspraak maken bij een waarzegster?
pi_43245193
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik heb 2 jaar bij Albert Heijn gewerkt
ja?en?
toen ben je naar een slechtere winkel gegaan........maar wat kunnen wij daar nou aan doen?
waarom moet je een afspraak maken bij een waarzegster?
  zaterdag 4 november 2006 @ 21:57:33 #217
120925 SilverBullet
Remember, remember...
pi_43245329
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef highway101 het volgende:

[..]

Ik werkte hiervoor in een XL(in Purmerend), heel ruim magazijn, ruime paden, heel grote winkel enzo. En nu werk ik een in kleine AH in t centrum van Enschede. Het magazijn van die XL is nog bijna groter dat deze winkel.

Wel vreemd trouwens dat de AH-site een winkelgrootte 4 aangeeft, want dat is het volgens mij niet.
pi_43245611
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef highway101 het volgende:

[..]

En al die 200 medwerkers zitten tegerlijk in die kantine ?
pi_43246078
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 21:53 schreef dommelsch-vrouw het volgende:

[..]

ja?en?
toen ben je naar een slechtere winkel gegaan........maar wat kunnen wij daar nou aan doen?
Neu veel beter
pi_43247068
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 22:07 schreef Webgangster het volgende:

[..]

En al die 200 medwerkers zitten tegerlijk in die kantine ?
Dat zou een feest zijn!
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 01:13:20 #221
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43250147
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

5 dan Maar dan is 1 pad vlak aan de uitgang, lijkt me niet heel veilig
pi_43252656
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef SG1-freak het volgende:

[..]

Ik zou bijna denken dat je in het filiaal van Beek zit

Plan is opgevat door mij en een aantal collega's om morgen het kader een paar borrels tequila voor te zetten tijdens hun afscheid, vermoed dat het nog erg gezellig gaat worden morgen
  zondag 5 november 2006 @ 14:51:46 #223
111612 blrrrt
pi_43259547
Lekker bezig geweest vanmorgen met de huishoudworpen

Eerste foto's staan online:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3F4PIM8P
  zondag 5 november 2006 @ 15:00:28 #224
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_43259772
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef Kanjer het volgende:
Iemand enig idee hier wanneer de Konmar Zoetermeer omgezet word naar AH?

Schijnt dat de AH in de dorpsstraat dicht gaat ierdoor.
Zaterdag week 45 gaat ie dicht.
en gaat ongeveer 4 weken duren.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  Moderator zondag 5 november 2006 @ 15:14:05 #225
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43260146
quote:
Op zondag 5 november 2006 15:00 schreef superhaagie het volgende:

[..]

Zaterdag week 45 gaat ie dicht.
en gaat ongeveer 4 weken duren.
???????????? en kerst dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo