Een badjas? Whaha, ik ben toch blijer met een kerstpakket met die o zo 'handige' dingen die je toch nooit koopt. Ik hoop dat de winstuitkering dit jaar weer goed meevalt, ik neem aan van wel...quote:
Ik bedoel een winstuitkeringquote:Op donderdag 2 november 2006 15:16 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Een badjas? Whaha, ik ben toch blijer met een kerstpakket met die o zo 'handige' dingen die je toch nooit koopt. Ik hoop dat de winstuitkering dit jaar weer goed meevalt, ik neem aan van wel...
Apart! Wel leuk om te zienquote:Op donderdag 2 november 2006 16:21 schreef waterreus23 het volgende:
Een vrouwelijke collega die bij de Konmar Bonuskaarten uitdeelt:
[afbeelding]
Zij werkt niet bij de konmar, maar gewoon bij AH in een konmar.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Apart! Wel leuk om te zien
Bij ons werken ook ineens een aantal mensen af en toe bij de Konmar.
Ging een cassiere van mijn groep ook doen, ziet er trouwens erg goed uit een AH vlag in een Konmar filiaalquote:Op donderdag 2 november 2006 16:50 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Zij werkt niet bij de konmar, maar gewoon bij AH in een konmar.![]()
Wij hebben alleen de AH house merken mixquote:Op donderdag 2 november 2006 20:05 schreef febster het volgende:
[..]
Ging een cassiere van mijn groep ook doen, ziet er trouwens erg goed uit een AH vlag in een Konmar filiaal
Vraagje trouwens, zijn er in jullie filialen ook AH liederen? Geinspireerd op SM's, assortimentsgroepen weet ik veel wat allemaal?
Bij ons had je zwarte shirtjes met Houdbaar Hooligans en dan met bijnamen en nr's eropquote:Op donderdag 2 november 2006 22:18 schreef GotC het volgende:
Wij hebben de AH dansIs nog van de oude garde houdbaar, iedereen kon m..helaas is nu 3/4e weg
Ik las het net ja, leuk..quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:48 schreef lenin het volgende:
De Nederlandse Moslim Raad (NMR) zegt dat het halal-vlees dat Albert Heijn verkoopt niet halal genoeg is. De Raad raadt moslims dan ook af het vlees te kopen.
Albert Heijn introduceerde het halal-vlees vorige maand in zijn schappen. Al snel ontstond ophef over het onverdoofd slachten nadat het televisieprogramma Radar daar aandacht aan besteedde. Hierna ontving Albert Heijn duizenden protesten. Daarop stopte de supermarktketen met de verkoop van onverdoofd geslacht vlees.
Albert Heijn ging wel door met de verkoop van halal-vlees. Leveranciers en instellingen die halal-certificaties afgeven, zouden de supermarkt hebben verzekerd dat bedwelmd geslacht vlees ook aan halal-eisen kan voldoen. De NMR oordeelt nu dat dit niet het geval is. Volgens de raad is de manier van slachten zoals dat nu plaatsvindt niet religieus geldig en dus ongeschikt voor moslims.
Voor halal geslacht vlees moet het dier bij bewustzijn zijn als de slagaders worden doorgesneden en de slachter moet zelf een moslim zijn en bij het slachten de spreuk bismillah Allahu akbar ('in naam van Allah, de allergrootste') uitspreken
bron:Fok.nl
Er zijn mensen bij ons die het prestreren 200euro+ in 1 kar te krijgen, en nee, niet extreem kleine dingne, maar echt allllllesquote:Op vrijdag 3 november 2006 14:03 schreef blrrrt het volgende:
Iemand die weet of dit de standaard actie wordt bij de opening van de oude Konmarwinkels?
http://www.ah.nl/boodschappen/
Dat kan ik me voorstellen, maar verwacht wordt dat wij de aankomende 2 weken 'kerstomzet' gaan draaien.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:18 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, opzich jammer dat het bij ons niet zo gaat, dit levert zoveeel uren op.
Duurt nog best lang dan voordat die XL klaar is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:12 schreef waterreus23 het volgende:
-knip-
19 daagjesquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:23 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Duurt nog best lang dan voordat die XL klaar is.
Toen mijn oude filiaal ging verbouwen naar een XL was het in een weekje gebeurd. Maar toen ging de winkel dus 6dagen dicht, nu kunnen jullie openblijven en is de druk minder.quote:
Wel moet je 2 filialen draaiende houdenquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:38 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Toen mijn oude filiaal ging verbouwen naar een XL was het in een weekje gebeurd. Maar toen ging de winkel dus 6dagen dicht, nu kunnen jullie openblijven en is de druk minder.
Precies, wij mogen niet dicht. De consument zit dus welgeteldt 1 dag zonder AHquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:38 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Toen mijn oude filiaal ging verbouwen naar een XL was het in een weekje gebeurd. Maar toen ging de winkel dus 6dagen dicht, nu kunnen jullie openblijven en is de druk minder.
geen flauw idee, zou wel raar zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef SG1-freak het volgende:
Ben ik weerbinnekort de konmar in de elandstraat verbouwen
, wat ik trouwens begreep van mijn huidge SM.. is dat ze echte waadderlijke winkels nabouwen voor een verbouwing in een loods, is dat echt zo ?
kan iemand hier misschien wat licht over schijnen ?
![]()
Kan best kloppen, zo kunnen ze wel goed krijgen hoe alles staat enzo. Mischien dat het tegenwoordig meer met de computer gebeurd, maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef SG1-freak het volgende:
, wat ik trouwens begreep van mijn huidge SM.. is dat ze echte waadderlijke winkels nabouwen voor een verbouwing in een loods, is dat echt zo ?
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 3 november 2006 21:36 schreef Webgangster het volgende:
Altijd heerlijk die C1000 speculazen !
Weer is voor de zoveelst ekeer dat we C1000 spullen binnen krijgen, ze hebben het maaruitgedeeld
de vakantierechten kun je niet zomaar kwijtraken. Daar geldt een verjaringstermijn van 5 jaar voor.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:18 schreef Webgangster het volgende:
Nog evne een belangrijke vraag: ik heb nu 29 uur bij vakantierechten staan.
Neem ik dit mee naar volgend jaar of niet ?
Zo niet kan ik het dan laten uitbetalen ?
En hou ik me gekweekte voor volgend jaar dan nog wel ?
Toen mijn filiaal vorig jaar opnieuw werd ingericht werden de stellingen kant-en-klaar naar binnen gereden...quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:46 schreef SG1-freak het volgende:
![]()
Praat het uit, desnoods samen met een VMquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:04 schreef SHERMAN het volgende:
12 tot 20.
Heb er weer zin in, al zie ik op tegen een collega.
Mja dat is tegenwoordig bij alle verbouwingen zo ja.. opt Saf (1113) hebben ze bij de laatste kleine verbouwing 3 weken geleden ook alle stellingen kant en klaar naar binnen geredenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:59 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Toen mijn filiaal vorig jaar opnieuw werd ingericht werden de stellingen kant-en-klaar naar binnen gereden...
Opleidinghok? als in regioruimte? passen daar maar 4 kassa's in ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:03 schreef Renesite het volgende:
Waaarom hebben wij zo'n tiefus opleiding hok!
Daar hadden 4 kassa's kunenn staan![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Opleidinghok? als in regioruimte? passen daar maar 4 kassa's in ?![]()
Wat je je moet voorstellen bij een regioruimte? Ik weet overigens niet of dat de officiele benoeming is hoor.. maar da's gewoon voor sommige filialen binnen een winkelgroep die ruimte over hebben.. in mijn huidige filiaal hebben we boven de kantine nog een hele grote vergaderzaal die gebruikt kan worden voor HOMAG en of FHV opleidingen.. of SM vergaderingen en natuurlijk voor de nodige personeelsfeestjesquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:08 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ah ok duidelijk. Het filiaal waar ik nu werk is daar iig véél te klein voor.quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Wat je je moet voorstellen bij een regioruimte? Ik weet overigens niet of dat de officiele benoeming is hoor.. maar da's gewoon voor sommige filialen binnen een winkelgroep die ruimte over hebben.. in mijn huidige filiaal hebben we boven de kantine nog een hele grote vergaderzaal die gebruikt kan worden voor HOMAG en of FHV opleidingen.. of SM vergaderingen en natuurlijk voor de nodige personeelsfeestjes![]()
en dergelijke.. we hebben geloof ik ook 1 keer per maand de winkeliersvereniging zitten boven
.
Beneden op kantine niveau hebben we nog 3 ruimtes voor ook diezelfde doeleinden en 1 kantoor dat de OM of RM gebruikt voor resultaatgesprekken![]()
Ja hier ook. Onze kantine is 4x5 meter voor 200 medewerkers...quote:Op zaterdag 4 november 2006 20:44 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Ah ok duidelijk. Het filiaal waar ik nu werk is daar iig véél te klein voor.
Meerdere keren gedaan,helpt niks.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:47 schreef febster het volgende:
[..]
Praat het uit, desnoods samen met een VM. Er wordt zoveel niet uitgesproken tussen collega's en das zelden goed voor de sfeer.
Wie zei dat?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:01 schreef Justinn het volgende:
Sta je met 6 man in het magazijn te wachten op een vrachtwagen, wordt je als enige de winkel in gestuurd om te gaan spiegelen.![]()
ja?en?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar bij Albert Heijn gewerkt![]()
Ik werkte hiervoor in een XL(in Purmerend), heel ruim magazijn, ruime paden, heel grote winkel enzo. En nu werk ik een in kleine AH in t centrum van Enschede. Het magazijn van die XL is nog bijna groter dat deze winkel.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja hier ook. Onze kantine is 4x5 meter voor 200 medewerkers...
En al die 200 medwerkers zitten tegerlijk in die kantine ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ja hier ook. Onze kantine is 4x5 meter voor 200 medewerkers...
Neu veel beterquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:53 schreef dommelsch-vrouw het volgende:
[..]
ja?en?
toen ben je naar een slechtere winkel gegaan........maar wat kunnen wij daar nou aan doen?
Dat zou een feest zijn!quote:Op zaterdag 4 november 2006 22:07 schreef Webgangster het volgende:
[..]
En al die 200 medwerkers zitten tegerlijk in die kantine ?
5 danquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:03 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Opleidinghok? als in regioruimte? passen daar maar 4 kassa's in ?![]()
Ik zou bijna denken dat je in het filiaal van Beek zitquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:13 schreef SG1-freak het volgende:
[..]
Wat je je moet voorstellen bij een regioruimte? Ik weet overigens niet of dat de officiele benoeming is hoor.. maar da's gewoon voor sommige filialen binnen een winkelgroep die ruimte over hebben.. in mijn huidige filiaal hebben we boven de kantine nog een hele grote vergaderzaal die gebruikt kan worden voor HOMAG en of FHV opleidingen.. of SM vergaderingen en natuurlijk voor de nodige personeelsfeestjes![]()
en dergelijke.. we hebben geloof ik ook 1 keer per maand de winkeliersvereniging zitten boven
.
Beneden op kantine niveau hebben we nog 3 ruimtes voor ook diezelfde doeleinden en 1 kantoor dat de OM of RM gebruikt voor resultaatgesprekken![]()
Zaterdag week 45 gaat ie dicht.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:08 schreef Kanjer het volgende:
Iemand enig idee hier wanneer de Konmar Zoetermeer omgezet word naar AH?
Schijnt dat de AH in de dorpsstraat dicht gaat ierdoor.
???????????? en kerst dan?quote:Op zondag 5 november 2006 15:00 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Zaterdag week 45 gaat ie dicht.
en gaat ongeveer 4 weken duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |