En zondag dan?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:05 schreef kmaestro het volgende:
morgen 7-16, vrijdag 13-22, zaterdag 8-17
Wordt weer keihard bikkelen
Nee Hoor zo heet dat bij ons ook. Iemand die zit is staat op TUS en iemand die ontslagen wordt is reden 1quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef febster het volgende:
Ja sorry, zo noemen ze dat bij ons, ik weet niet of dat een Brabants/mijn filiaal dingetje is
Oja, en zondagquote:
Hoezo, lekker toch? of staat me er wat te verwachtenquote:
Lekker verbouwen met 12 man.quote:
In mijn filiaal in het een underrated dag, waardoor ik nogal eens hard moet werken. Maar dan nog, respect voor zondagswerkers mag er sowieso wel zijn...quote:Op woensdag 1 november 2006 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoezo, lekker toch? of staat me er wat te verwachten
Jawel, bij ons is het een dag waar de echte baas vind dat het een rustdag moet zijn, geitenwollen enzo. Misschien. Maar iig, ik vind het relaxt, dan maar niet uitslapen, dat is voor watjesquote:Op woensdag 1 november 2006 16:21 schreef o-fiel het volgende:
[..]
In mijn filiaal in het een underrated dag, waardoor ik nogal eens hard moet werken. Maar dan nog, respect voor zondagswerkers mag er sowieso wel zijn...
Geloof me, Febster wil je niet met een kater om 9 uur in je AH hebben hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 16:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, bij ons is het een dag waar de echte baas vind dat het een rustdag moet zijn, geitenwollen enzo. Misschien. Maar iig, ik vind het relaxt, dan maar niet uitslapen, dat is voor watjes
René heeft maandags om 9 uur meteen een tentamen waar je U tegen zegt.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:28 schreef febster het volgende:
[..]
Geloof me, Febster wil je niet met een kater om 9 uur in je AH hebben hoor. Paar keer in benevelde toestand gewerkt, niet echt fijn
Good point.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Mip1988 het volgende:
krijg je eigenlijk bij filialen die standaard op zondag open zijn ook 200%?
Ja, dat is gewoon in de CAO vastgelegd die voor ons allemaal werkt. Wel zo eerlijk.quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Mip1988 het volgende:
Is geen Branbant iets hoor. Het is een welbekend begrip. Als het om een move gaat met diverse vm's etc, heeft men het ook over een "mutatieronde"quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:20 schreef febster het volgende:
Ja sorry, zo noemen ze dat bij ons, ik weet niet of dat een Brabants/mijn filiaal dingetje is
Alle filialen op zondag krijgen een 100% toeslag, ik weet alleen niet of dat ook voor To Go's geldt, deze zijn namelijk ook 's avonds open waarvoor normale winkels een toeslag zouden krijgen...quote:Op woensdag 1 november 2006 18:04 schreef Mip1988 het volgende:
Zekers te weten!quote:Op woensdag 1 november 2006 19:39 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Alle filialen op zondag krijgen een 100% toeslag, ik weet alleen niet of dat ook voor To Go's geldt, deze zijn namelijk ook 's avonds open waarvoor normale winkels een toeslag zouden krijgen...
Welke AH werk jij? In Groningen zijn, behalve de koopzondagen, toch nooit AH's op zondag open? (Behalve die in het ziekenhuis dan..)quote:Op woensdag 1 november 2006 16:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jawel, bij ons is het een dag waar de echte baas vind dat het een rustdag moet zijn, geitenwollen enzo. Misschien. Maar iig, ik vind het relaxt, dan maar niet uitslapen, dat is voor watjes
Ja ik werd zo in de zeik genomen dat ik me opeens bedacht dat het wellicht een soort dialect kon zijnquote:Op woensdag 1 november 2006 18:25 schreef CryptoKnight het volgende:
[..]
Is geen Branbant iets hoor. Het is een welbekend begrip. Als het om een move gaat met diverse vm's etc, heeft men het ook over een "mutatieronde"
Wij moeten de boel verbouwenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:28 schreef heinl het volgende:
[..]
Welke AH werk jij? In Groningen zijn, behalve de koopzondagen, toch nooit AH's op zondag open? (Behalve die in het ziekenhuis dan..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |