quote:
Gaan in de week voro kerst open, 13 of 14 dec.quote:
Jullie hebben ook niet al te brede paden...quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef blrrrt het volgende:
Lekker bezig geweest vanmorgen met de huishoudworpen
Eerste foto's staan online:
http://www.mijnalbum.nl/Album=3F4PIM8P
Goed bezig bart! check trouwens de weblog weer eens, ik maak m weer eens actiefquote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef blrrrt het volgende:
Vier weken?quote:Op zondag 5 november 2006 15:00 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Zaterdag week 45 gaat ie dicht.
en gaat ongeveer 4 weken duren.
ja ongeveer, weet niet precies, maar dat is wat ik gehoord hebquote:Op zondag 5 november 2006 15:32 schreef NJ het volgende:
[..]
Vier weken?
De AH in Alexandrium (Rotterdam) gaat na drie weken al weer open.
Bier/fris worp ?quote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef blrrrt het volgende:
Klot het dat er gisteren een be eenkomst was van het Konmar filiaal ofzo ?quote:Op vrijdag 3 november 2006 18:12 schreef waterreus23 het volgende:
Vanaf maandag gaan de voorbereidingen op de opening van de XL in sneltrein vaart
Zaterdag 4 November:
- Om 17:00 sluit het Konmar filiaal definitief zijn deuren![]()
Zondag 5 November:
- De Bouwploeg begint zijn werkzaamheden![]()
Maandag 6 November:
- Vanaf 07:00 komen ruim 15 Konmar medewerkers stage bij ons lopen. Ik moet 7 daarvan wegwijs brengen in voorraadbeheer, restanten lopen, worpen en mutaties.![]()
Dinsdag 7 November:
- Al het Konmar en Albert Heijn personeel komt bijeen om te laten zien hoe het 22 November allemaal gaat (22 november gaat de XL open)![]()
Vrijdag 17 November:
- Houdbaar wordt in het huidige filiaal voor het laatst bevoorraad![]()
Zaterdag 18 november:
- Groente en de andere versafdelingen worden voor het laatst bevoorraad![]()
![]()
Zondag 19 November:
- De eerste colli's worden gevuld in de XL![]()
![]()
![]()
![]()
Maandag 20 November
- Het huidige AH filiaal is voor het laatste open van 08:00 - 18:00. Een grote groep medewerkers vult de XL al vol![]()
![]()
![]()
![]()
Dinsdag 21 November:
- De laatste puntjes worden op de i gezet in de XL![]()
![]()
![]()
![]()
Woendag 22 November:
- De XL opent om 08:00 haar deuren.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zodra ik meer weet, zal ik het posten
En waarom zou je dat denken ?quote:Op zondag 5 november 2006 05:38 schreef febster het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je in het filiaal van Beek zit
Plan is opgevat door mij en een aantal collega's om morgen het kader een paar borrels tequila voor te zetten tijdens hun afscheid, vermoed dat het nog erg gezellig gaat worden morgen
ik ookquote:Op zondag 5 november 2006 14:51 schreef blrrrt het volgende:
4 weken???quote:Op zondag 5 november 2006 15:00 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Zaterdag week 45 gaat ie dicht.
en gaat ongeveer 4 weken duren.
hahaquote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
4 weken???![]()
Ik had gehoopt en gedacht een weekendje ofzo.
Gewoon een kwestie van Konmar zooi eruit en AH zooi erin toch?
quote:Op zondag 5 november 2006 22:00 schreef Kanjer het volgende:
[..]
4 weken???![]()
Ik had gehoopt en gedacht een weekendje ofzo.
Gewoon een kwestie van Konmar zooi eruit en AH zooi erin toch?
Inderdaad heb ik geen verstand van dit soort klussen, dus vandaar.quote:Op zondag 5 november 2006 23:02 schreef highway101 het volgende:
Ja, wat te denken van alle worpen alleen al.
Nieuw inventaris, nieuwe koelingen wellicht, nieuwe vloer, nieuwe leidingen, nieuwe kassa's, duizenden colli's nieuwe vulling, de winkel moet totaal opnieuw gevuld worden, want AH gaat natuurlijk geen superunie producten verkopen
'Worp' is een Albert Heijn term voor schappenplan.quote:Op zondag 5 november 2006 23:05 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Inderdaad heb ik geen verstand van dit soort klussen, dus vandaar.
Maar ik woon er schuin tegenover en zal het toch 4 weken missen, maar ja, so be it.
Kan iemand mij uitleggen wat "worpen"is?
Bij ons hangen er twee bouwtekeningen in het filiaal. Ziet er goed uit, Albert Heijn heeft echt z'n best gedaan met de indeling.quote:Op zondag 5 november 2006 22:25 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Weet niet heel veel, heb geen tekeningen of iets gezien.
Zijn ze goed inquote:Op zondag 5 november 2006 23:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij ons hangen er twee bouwtekeningen in het filiaal. Ziet er goed uit, Albert Heijn heeft echt z'n best gedaan met de indeling.
Er komt een supergrote frishoek met daarnaast een bijna net zo grote wijnhoek..
Duidelijk een XL inderdaad.quote:Op zondag 5 november 2006 23:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij ons hangen er twee bouwtekeningen in het filiaal. Ziet er goed uit, Albert Heijn heeft echt z'n best gedaan met de indeling.
Ben ik alleen even de volledige titel kwijt, weet iemand die nog? De afkorting van worp?quote:Op zondag 5 november 2006 23:17 schreef blrrrt het volgende:
[..]
'Worp' is een Albert Heijn term voor schappenplan.
Dat is dus een tekening waarop staat hoe hoog alle planken moeten hangen en waar welke product in het schap gezet moet worden.
Winst door Optimale Ruimtebeheersing en Productiviteitquote:Op zondag 5 november 2006 23:26 schreef o-fiel het volgende:
[..]
Ben ik alleen even de volledige titel kwijt, weet iemand die nog? De afkorting van worp?
Ook vreemd dan dat er bij ons zo geheimzinnig over wordt gedaan.quote:Op zondag 5 november 2006 23:20 schreef NJ het volgende:
[..]
Bij ons heet dat UAP.quote:Op zondag 5 november 2006 23:29 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Winst door Optimale Ruimtebeheersing en Productiviteit
Ghehehe, dat was dus duidelijk goed geluktquote:Op zondag 5 november 2006 05:38 schreef febster het volgende:
[..]
Plan is opgevat door mij en een aantal collega's om morgen het kader een paar borrels tequila voor te zetten tijdens hun afscheid, vermoed dat het nog erg gezellig gaat worden morgen
Ik ben alweer klaarquote:Op maandag 6 november 2006 06:49 schreef SilverBullet het volgende:
Zo maar weer eens aan t werk.
We hebben juist wel aardig brede paden...quote:Op zondag 5 november 2006 15:25 schreef highway101 het volgende:
[..]
Jullie hebben ook niet al te brede paden...
De frisworp is gespiegeld omdat dat beter uitkomt op de kopstelling.quote:Op zondag 5 november 2006 16:31 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Bier/fris worp ?
Hadden wij niet
En ik neem aan dat de bleek enz nog niet is gedaan op http://www.mijnalbum.nl/Foto=LY74YNAS he ?
Want dna snapt iemand de worp niet, aangezien ik dit deel o.a heb gedaan in mijn filiaal en daar zag het r 300 keer anders uit
Doet et nietquote:Op maandag 6 november 2006 10:08 schreef blrrrt het volgende:
Nieuwe commercial is wel weer leuk:
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/0645krant.mpg
Maar Rachid is eruit!![]()
onder de spanningen en druk bij jullie?quote:Op maandag 6 november 2006 11:35 schreef SHERMAN het volgende:
Net gehoord dat mijn VM weg gaat..
In verschillende metrages kunnen de indelingen behoorlijk verschillen.quote:Op maandag 6 november 2006 11:29 schreef Webgangster het volgende:
De worpen van de winkelz zijn toch allgemaal gelijk ?
Als bij ons de bleek/soda onderaan staat staat hij toch bij jullie ook onderaan ?
Of hoebedoel je andere indeling ?
Ik weet de details niet, collega belde me net om het te zeggen. Hij gaat naar een ander filiaal in de buurt. In dat filiaal gaat de vm houdbaar weg, die heeft grote plannen was eerst in ons filiaal vm houdbaar.. Maar mijn vm heeft volgens mij weinig ervaring met hb..quote:Op maandag 6 november 2006 11:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
onder de spanningen en druk bij jullie?
Wij krijgen binnenkort een VM erbij, die is nu nog io
Was alles nou zo'n beetje af dan?quote:Op maandag 6 november 2006 13:32 schreef Rudy-F1 het volgende:
Was erg gezellig gisteren, de mini verbouwing. Maar waarom is het toch altijd meer werk dan dat je vantevoren denkt.... Van 9 tot 21 in ah geweest, althans tot ff na 18 uur gewerkt, daarna bier. En drank. En eten. En rotgeintjes uithalen met collega's.............![]()
Waarom bestaat er toch niet een VS Basis non food; na 3 keer dat worpen had ik die opleiding zeker cum laude gehaald.
Hoeveel meters moest hij doen en hoeveel paden werden er omgegooid?quote:Op maandag 6 november 2006 13:45 schreef o-fiel het volgende:
Onze VM heeft de hele ombouw in z'n eentje in 3 dagen gedaan![]()
Jup. Is standaard bij het inrichten van een winkel.quote:Op maandag 6 november 2006 16:05 schreef Brammie1 het volgende:
geworpt=al ingedeelt met schapkaartjes en verdelers enzo?
Ik nu ook.quote:
Nee, ik hoorde zelfs dat het vandaag zelfs een pestbende is in winkel...quote:
Zolang jij ja telkens blijft zeggen dan blijven ze je vragenquote:Op maandag 6 november 2006 18:57 schreef Renesite het volgende:
Hey René!
Ik kijk om, en zie onze Kassahoofd.
"Kan je gelijk blijven tot 6?"!
Kan er wel om lachen, me ma zo van, ik haal je om 6 uur weer opquote:Op maandag 6 november 2006 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Zolang jij ja telkens blijft zeggen dan blijven ze je vragen.
Daar hebben ze 800 Polen voor opgeleid!quote:Op maandag 6 november 2006 16:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Jup. Is standaard bij het inrichten van een winkel.
Inderdaad.quote:Op maandag 6 november 2006 19:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Zolang jij ja telkens blijft zeggen dan blijven ze je vragen.
Heb ik wat gemist?quote:Op maandag 6 november 2006 18:56 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Nee, ik hoorde zelfs dat het vandaag zelfs een pestbende is in winkel...
Morgen maar even de nieuwe VS in mijn team gedag zeggen![]()
Ik zei vroeger ook altijd ja (kan maar moeilijk nee zeggen), totdat m'n VM en VS zeiden dat ik ook een keer nee moest zeggen, ben nog jong, moet niet alleen maar werken etcquote:Op maandag 6 november 2006 20:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
Inderdaad.
En als je dan een keer bij uitzondering nee zegt, dan wordt je raar aangekeken. Zo gaat dat hier tenminste altijd. Mijn ervaring is, dat de flexibiliteit van het kassa team altijd erg laag is. Altijd weer dezelfden die moeten komen opdraven.
Maar bij ons hadden ze een achterstand en was de hele winkel ingedeeld met worpen van 3 weken oud...handig, kan je meteen je stellingen weer verbouwen ...quote:Op maandag 6 november 2006 16:05 schreef Brammie1 het volgende:
geworpt=al ingedeelt met schapkaartjes en verdelers enzo?
Overvecht krijgt een leuke VM.quote:Op dinsdag 7 november 2006 06:10 schreef waterreus23 het volgende:
Gisteren moesten we massaal de mensen van Konmar Overvecht (Utrecht) opleiden. Waren zeer enthiouaiste mensen
Ook maar eens even bij het konmar filiaal gekeken, en daar was de bouwploeg er druk bezig om er zo snel mogelijk een XL van te maken
Vanavond een teamavond, en dan krijgen we eindelijk ook de plattegrond te zien:
dus nog 15 daagjes
Ja, ik heb vanaf deze week twee full-timers erbij, waarvan 1 VS. Er gaan er natuurlijk twee bij ons weg hequote:
Wie gaan er weg dan?quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:36 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Ja, ik heb vanaf deze week twee full-timers erbij, waarvan 1 VS. Er gaan er natuurlijk twee bij ons weg he
Die VS komt trouwens uit de Amsterdamse straat, Jelmer kent r ook wel van toen hij daar werkte
Er komen er inderdaad twee uit 1 filiaal, Tiel, weet niet of het de SM is die mee gaat, maar die vm is tof.quote:
Riet en Wil de G. gaan wegquote:Op dinsdag 7 november 2006 10:26 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Wie gaan er weg dan?
En zeg je nou dat het een zij is?
SM komt iid uit tiel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 11:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er komen er inderdaad twee uit 1 filiaal, Tiel, weet niet of het de SM is die mee gaat, maar die vm is tof.
Frits van Zanten.quote:
Ik neem aan dat je Frits bedoeld? Zo ja ... Leuke spontane vriendelijke man. Ik en mijn Houdbaar collega's verheugen al om onder hem te werken.quote:
Vincent ken ik niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Frits bedoeld? Zo ja ... Leuke spontane vriendelijke man. Ik en mijn Houdbaar collega's verheugen al om onder hem te werken.
De mensen van Vers ZB hebben een hard hoofd in die andere VM Vincent![]()
![]()
dacht dat we gingen stoppen over Vincent?quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:34 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Frits bedoeld? Zo ja ... Leuke spontane vriendelijke man. Ik en mijn Houdbaar collega's verheugen al om onder hem te werken.
De mensen van Vers ZB hebben een hard hoofd in die andere VM Vincent![]()
![]()
99% zeker dat wij Klaas krijgen..quote:
Heb jij ze ook van de to go's?quote:Op woensdag 8 november 2006 09:02 schreef AH-Hamster het volgende:
De nieuwe tussenstanden van de AH WK zijn bekend!!!
Ja, wij hebben toch onze eigen Winkelwedstrijd? Daar bedoelde ik de uitslagen van, misschien dat die wedstrijd via Servex loopt... Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:07 schreef AH-Hamster het volgende:
Ja, die kan ik wel zien, maar 5806 doet niet mee aan de AH WK.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |