Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef csmoo het volgende:
Whaha mijn auditie was volgens mij niet echt geweldig maar zal het melden als ie erop staat. Het was echt zo'n aparte dag die auditie's. Maar wel leuk om mee te maken hoor! En opzich geen kritiek maar tips. Ze zeiden dat ik binnendsmonds zing en dat ik daardoor soms onverstaanbaar ben. En dat heeft m'n zangdocent ookal tegen me gezegt. En dat is af te leren met een paar zanglessen die ik binnenkort krijg. Dus als ik een jaar of 18 ben probeer ik het gewoon nog een keer.
staat je auditie er al opquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:49 schreef csmoo het volgende:
Ik ben 16
Nee, dat was vorig jaar met Idolsquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Blinky heeft ook meegedaan toch?
Dat dusquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:09 schreef Dichterbijer het volgende:
Iedereen die heeft meegedaan even jullie nummer neer kalken
Volgens mij heb je een verkeerd beeld van de gemiddelde fokkerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:06 schreef edejong het volgende:
ik snap eigenlijk überhaupt niet waarom iemand mee zou doen, als je hier op fok zit met je toch wel beter weten niet ?
Ze heet Christa,Zong "leaving on a jetplane" van John denver, Nummer was 02712 en die staat er nog niet opquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
Hoe heet ze? Of wat zong ze of wat was haar nummer?
Verveelde je je? Oude topics ophoog kickenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:56 schreef Woelli het volgende:
Wij moeten ons volgend jaar maar met zijn allen opgeven![]()
Misschien komt er 1 van ons nog wel ver![]()
Hmm jaquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verveelde je je? Oude topics ophoog kicken![]()
Ik zie ons al in de liveshows staanquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat wel![]()
ik ga wel mee... maar doe niet mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |