Nou, vertel dan.quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef dominique.90 het volgende:
echt als er nog iets dommers bestaat, vertel het me
het was heel zielig daar.
het was heel dom
oo geloof me dat wil je nietquote:Op zondag 5 november 2006 16:40 schreef charmed_angel het volgende:
jah nu willen we wel je auditie bekijken natuurlijk
wat is je nummer van de auditie?
Dus het was niet slecht.quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef dominique.90 het volgende:
Ik ging zingen en ze vonden dat ik heel goed zong, en dat ik een leuke uitstraling had, en er een leuke draai aan had gegeven en dat ik er leuk uitzag maar me stem was niet uitzonderlijk genoegmaakte me niet zo heel veel uit vond het wel grappig om een x te proberen, maar echt..
Je zegt drie keer dat het dom en zielig was, vertel dan ook waarom hequote:
Voor hetzelfde was het zeer goed en had je een mooie toekomst voor je liggen.quote:Op zondag 5 november 2006 16:42 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
mm nee, maar wel iets minder dan normaal iig
haha oke..quote:Op zondag 5 november 2006 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zegt drie keer dat het dom en zielig was, vertel dan ook waarom he.
Echt heel slecht is het niet nee.
mja, maar een vriendin had me ook opgegeven, dus van mij was het niet noodzakelijk om te doen..quote:Op zondag 5 november 2006 16:43 schreef john6 het volgende:
[..]
Voor hetzelfde was het zeer goed en had je een mooie toekomst voor je liggen.
De jury met Henkjan is de dag erna, op zondag. Daar ga je heen als je zaterdag doorgaat.quote:Op zondag 5 november 2006 16:45 schreef dominique.90 het volgende:
4. ik zat niet eens voor de echte jury, 2 domme producenten, 1 zo'n gassie die de hele tijd zo zaten dan zo'n andere dr naast van ja je stem is net niet uitzonderlijk
ahuh idd, heb je een puntquote:Op zondag 5 november 2006 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
Was niet super slecht. Maar als je een ander nummer had gekozen.... wat rustiger... Dit was zo gehaast.
dat had ik gemerkt de dag ernaquote:Op zondag 5 november 2006 16:48 schreef BVO het volgende:
[..]
De jury met Henkjan is de dag erna, op zondag. Daar ga je heen als je zaterdag doorgaat.
Ja, als ik het op tv zie dan zie je genoeg weirdo's lopen, lijkt me geweldig die figuren eens te zien. Vijf uur wachten vind ik ook wel erg lang.
oke dank je voor de tip !quote:Op zondag 5 november 2006 16:52 schreef PeRi het volgende:
Klinkt niet bijzonder, maar zeker niet verkeerd. Jammer van je liedkeus en dat je wat gehaast zong. Anders had je denk ik wel kans gemaakt om door te gaan.
Zeker interessant inderdaadquote:Op zondag 5 november 2006 16:58 schreef Fir3fly het volgende:
In ieder geval leuk om eens van 'binnenuit' te kijken hoe zo'n auditie gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |