Wat hij zegt. Ik ga voor CDA+VVD.quote:
Yep, ik zie ook graag CDA+VVDquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:22 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Ik ga voor CDA+VVD.
De 1ste, de 2de, de 3de of de 4de klus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
CDA + VVD laat ze de klus maar afmaken
wat valt er nog af te maken? Ik krijg niet echt de indruk dat we middenin allemaal hervormingen zitten ofzo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
Nee dat komt omdat het nu verkiezingstijd is. Ik neem aan dat hij bedoelt dat nu de economie weer aantrekt, hetzelfde kabinet aan de macht moet blijven...quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wat valt er nog af te maken? Ik krijg niet echt de indruk dat we middenin allemaal hervormingen zitten ofzo.
Idd dat bedoel ik een door dit tussen kabinet kunnen ze geen vuist maken omdat ze voor een meerderheid ook van andere partijen afhankelijk zijn. Als ze straks een meerderheid hebben dan hoeft dat niet meer en kunnen ze weer vol gas gaanquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee dat komt omdat het nu verkiezingstijd is. Ik neem aan dat hij bedoelt dat nu de economie weer aantrekt, hetzelfde kabinet aan de macht moet blijven...
De ontslagbescherming, WW en bijstand moeten nog even afgeschaft worden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:13 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wat valt er nog af te maken? Ik krijg niet echt de indruk dat we middenin allemaal hervormingen zitten ofzo.
Het CDA wil alledrie behoudenquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
De ontslagbescherming, WW en bijstand moeten nog even afgeschaft worden.
CDA wil ontslagbescherming afschaffen. (zie DvhN van gister)quote:
Enkel de toekomst van de bejaarden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:07 schreef Charliban het volgende:
Ik hoop ook CDA VVD
Na mijn idee het beste gericht op de toekomst van Nederland
OMG; lees je dat linkse roddelblad?quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
CDA wil ontslagbescherming afschaffen. (zie DvhN van gister)
Van alle linkse partijen is de SP het meest conservatief, en van alle conservatieve partijen is de CU het meest links. Zou dus in theorie bij elkaar moeten passen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:47 schreef problematiQue het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk, CU en SP samen.
in theorie ja...quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:48 schreef FonsvdB het volgende:
[..]
Van alle linkse partijen is de SP het meest conservatief, en van alle conservatieve partijen is de CU het meest links. Zou dus in theorie bij elkaar moeten passen.
De klus van de afbraak van de sociale zekerheid zekerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:50 schreef Martijn_77 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |