Huh dat snap ik niet helemaal :pquote:Op zondag 18 februari 2007 13:59 schreef Emmety het volgende:
[..]
Dan voel je lullig, Danniele-reactie ook? -->
![]()
Had ook een rotavond, vergat haar tekst en begon te huilenquote:Op zondag 18 februari 2007 14:23 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Huh dat snap ik niet helemaal :p
Viel wel mee hoorquote:Op zondag 18 februari 2007 14:31 schreef Emmety het volgende:
[..]
Had ook een rotavond, vergat haar tekst en begon te huilen![]()
Ja idd, die opmerking van die schaatsen ook weerquote:Op zondag 18 februari 2007 22:59 schreef --Globe-- het volgende:
Henk was dit weekend echt tof. Dat onafhankelijke siert 'm wel.
Da's het risico van het spel, kan altijd gebeuren.quote:Op zondag 18 februari 2007 23:03 schreef Woelli het volgende:
Marianne had wel gelijk over het feit dat er 3 soorten categoriën zijn en dat de finale bestaat uit 2 acts uit hetzelfde categorie
Die was ook geweldig jaquote:Op zondag 18 februari 2007 23:04 schreef Svensational het volgende:
"Ik wil wel bij Moszkowicz gaan zitten hoor"
Nadat de bakvissen hun bakkes niet konden houden!
Dat is waar, maar daar word het spel niet spannender opquote:Op zondag 18 februari 2007 23:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Da's het risico van het spel, kan altijd gebeuren.
Nee en ik vind het ook jammer.. aangezien Richy helemaal niet zo geweldig is als HJ zegt en HJ's ego wordt nu alleeen maar erger en dat vind ik ook heel erg jammer..quote:Op zondag 18 februari 2007 23:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is waar, maar daar word het spel niet spannender op
Daar heeft hij ook he-le-maal gelijk in.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Henk: "Als de hormonen gaan werken bij jonge meisjes dan gaat het echt het ene oor in en het andere oor uit, daar moet je geen enkele illusie over hebben."
Dat had echt briljante tv opgeleverd. En meer dan wat X6 nu isquote:Op zondag 25 februari 2007 13:25 schreef --Globe-- het volgende:
Stel je voor dat je Jerney als coach had gehad zeg..
Dat denk ik ook.. En dat met die bitchfight.. Denk ik niet!quote:Op zondag 25 februari 2007 17:39 schreef BVO het volgende:
Jerney zou dat beter gedaan hebben dan je zou verwachten, denk ik.
Dát is het allergrootste voordeel aan de afwezigheid van Jerney.quote:Op zondag 25 februari 2007 18:00 schreef alwaysthebest het volgende:
Jerney had er in ieder geval voor gezorgd dat er minstens 1 liedje Nederlands gezongen zou worden..
Juist niet.. dat Nederlandstalig is echt zo mooi, heb ik wel gemist!quote:Op zondag 25 februari 2007 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dát is het allergrootste voordeel aan de afwezigheid van Jerney.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |