Tof héquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
Ik hoop toch ook wel weer op de groep Floortjefans, die uiteraard dan weer voor een verschrikkelijke feeks als favoriet gaan.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
Ik hoop toch ook wel weer op de groep Floortjefans, die uiteraard dan weer voor een verschrikkelijke feeks als favoriet gaan.
Dat weet je natuurlijk niet, waarschijnlijk worden de groepen van vorig jaar flink door elkaar gehusseldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
Chantal en jij samen, dát was pas leukquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wahey, slowsjetten!Krijgen we dan ook weer Chantal met elke week een briljante mic?
Chantal was gister heel grappig bij de Lama's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wahey, slowsjetten!Krijgen we dan ook weer Chantal met elke week een briljante mic?
Smaak valt niet aan te leren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet, waarschijnlijk worden de groepen van vorig jaar flink door elkaar gehusseld!
Tuurlijk wel! WithMe vond bijvoorbeeld Marescha ook heel tof!quote:
Ja, en ze lacht zo schattigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Chantal was gister heel grappig bij de Lama's..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo verliefd op Hurt van Christina Aguilera?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |