Maar als er dan toch mensen tegen zijn, dan kan je die net zo goed een centraal topic toekennen waar ze met z'n alle lekker kunnen uithuilen over de verloedering van entertainment en dat soort nonsens.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:40 schreef pfaf het volgende:
Anti zoiets zijn is zooo zielig.
Net zoals dit:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt het nog niet eens gezien en je bent al tegen![]()
Het format is gewoon kut!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:41 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt het nog niet eens gezien en je bent al tegen![]()
Sorry hoor, maar als ondertitel BB-kijker hebben is in deze discussie ook stom, want dat format is nog kutter en nog uitgekauwder.quote:
Dat is waar. Maar noem de X-Factor gewoon Idols 4 ofzo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ondertitel BB-kijker hebben is in deze discussie ook stom, want dat format is nog kutter en nog uitgekauwder..
Nee, want het is een ander programma.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar noem de X-Factor gewoon Idols 4 ofzo.
Nee, want er zijn duidelijke verschillen. Idols draait om 1 persoon, 1 Idol. X-Factor beperkt zich niet tot 1 persoon, maar ook groepen mogen meedoen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar noem de X-Factor gewoon Idols 4 ofzo.
Dan vind ik X-Factor beter bekken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:52 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maak dan gewoon Idols met een uitbreiding?
potetoes-potatoesquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, want er zijn duidelijke verschillen. Idols draait om 1 persoon, 1 Idol. X-Factor beperkt zich niet tot 1 persoon, maar ook groepen mogen meedoen.
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:06 schreef Fir3fly het volgende:
Gaat in dit geval dus niet op. Het klinkt anders en het is niet hetzelfde.
Omdat dat leuk is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Waarom moeten ze voor ieder hip baggerprogramma een subforum maken?![]()
Omdat het hip is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Waarom moeten ze voor ieder hip baggerprogramma een subforum maken?![]()
Wat doe je hier dan nog?quote:
idols en x-factor zijn beidenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Sluit je aan bij de Anti-X-Factor-Club.
Vind jij het programma een slap aftreksel van Idols?
Mis jij jerney?
Wil je voorkomen dat mensen zoals Jamai in de showbiss komen?
Sluit je dan nu aan.
Post AXFC in dit topic!![]()
Zij zitten er alleen maar tussen zodat men niet kan zeggen dat het gewoon Idols 4 isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:30 zei Henk-Jan Smit het volgende:
Ik zou geen platencontract aan een oudere man/vrouw geven...
Als je je even had ingelezen had je geweten dat het bijna hetzelfde is als Idols, alleen een flink stuk uitgebreider.quote:Op zondag 29 oktober 2006 09:02 schreef Kidney_Bean het volgende:
blaat blaat blaat
Word.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:02 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het zo jammer dat mensen hier serieus naar kijken. Afgezien van het feit dat het gewoon allemaal doorgestoken kaart is (ze gaan heus geen gigantische productie af laten hangen van mensen die zélf aan moeten melden) is het gewoon idols met een andere naam. Het format is hetzelfde. Ik krijg plaatsvervangende schaamte van de malloten die voor de camera getrokken worden om zichzelf voor lul te zetten; ik zie de regie al smullen van het plebs dat dit graag voorgeschoteld zien worden..
Leg uit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:02 schreef Henkmanz het volgende:
(ze gaan heus geen gigantische productie af laten hangen van mensen die zélf aan moeten melden)
Kijk, voordat een programma zoals dit (of idols) in productie genomen wordt moeten er uiteraard een boel dingen op rij worden gezet. Een productiebudget is daar een onderdeel van. Een productie zoals X-factor heeft een redelijk groot budget nodig, gezien de nodige plaatsen die gereserveerd moeten worden voor de 'audities' en natuurlijk al het materiaal, de copyrights, camera's, draaidagen, crewsalaris, studiohuur, etc. etc.quote:
Kunst & Techniek, Saxion Enschede. En ik heb heus niet alleen les in formats, als je dat dachtquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:38 schreef Fir3fly het volgende:
En welke opleiding mag dat dan wel wezen?
Ok. Blijf maar in je droomwereldje levenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:16 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Kunst & Techniek, Saxion Enschede. En ik heb heus niet alleen les in formats, als je dat dacht.
Maar om in de tv-wereld mee te kunnen draaien is het wel handig om voordat je er daadwerkelijk loopt al te weten dat dit soort programma's allemaal nep zijn.
Kerel, als jij denkt dat alles wat je op tv ziet echt is heb je het goed mis en moet je maar 's gaan nadenken over wie er nou in een droomwereldje zitquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ok. Blijf maar in je droomwereldje leven.
Denk je echt dat producenten tonnen uitgeven om zoiets geheim te houden? Ik ken een paar mensen die hebben meegedaan aan Idols, en die wisten te vertellen dat het gewoon zo is als op tv, zij het wat saaier.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:02 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Kerel, als jij denkt dat alles wat je op tv ziet echt is heb je het goed mis en moet je maar 's gaan nadenken over wie er nou in een droomwereldje zit.
Heb je mijn verhaal wel gelezen? Denk je echt dat een producent tonnen euro's wegsmijt zonder zekerheid te hebben?
Anders leg mij 's uit hoe dat werkt met dat SMS'en, als jij zo zeker weet dat het echt is. Probeer me 's te overtuigen in plaats van me belachelijk te maken.
Zoals in mijn eerste post staat: naast de mensen die zichzelf aanmelden zullen er ongetwijfeld mensen bij zitten die vantevoren gecast en gescreend zijn. Ik zeg toch niet dat alle aanmeldingen nep zijnquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Denk je echt dat producenten tonnen uitgeven om zoiets geheim te houden? Ik ken een paar mensen die hebben meegedaan aan Idols, en die wisten te vertellen dat het gewoon zo is als op tv, zij het wat saaier.
Bovendien heeft dit format zich al keer op keer bewezen.
Daar heb je ook helemaal gelijk inquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:10 schreef Fir3fly het volgende:
Er zullen misschien wel gecaste mensen tussen zitten. Maar daar gaat het niet om. Het punt is dat er écht mensen zijn met een bord voor de kop die zich zo voor gek laten zetten. En dat is echt niet alleen in dit programma.
Ik zeg niet dat het niet echt kán zijn, ik zeg dat ik grote twijfels zet bij zoiets... Ik kan me niet voorstellen dat iemand zichzelf zo makkelijk voor lul zet, ik ken namelijk niemand die dat zou doen. Tuurlijk is dat voor ons nu speculeren, want geen van ons 2 weet daadwerkelijk hoe dat zit. Maar om meteen te geloven dat alles echt is.. neequote:Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom zou die kerel niet echt zo kunnen zijn? Ik ken ook wel iemand die zich zo zou kunnen gedragen, zeker als ie op tv komt.
Omdat jij dat niet kan geloven, zet je er vraagtekens bij. Vind ik nogal pretentieus. Er zijn zoveel dingen moeilijk te geloven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:18 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet echt kán zijn, ik zeg dat ik grote twijfels zet bij zoiets... Ik kan me niet voorstellen dat iemand zichzelf zo makkelijk voor lul zet, ik ken namelijk niemand die dat zou doen. Tuurlijk is dat voor ons nu speculeren, want geen van ons 2 weet daadwerkelijk hoe dat zit. Maar om meteen te geloven dat alles echt is.. nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |