quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
't Programma is nog niet eens begonnen en het zeiken begint al.
Dat bedoel ik, dat is toch de enige rede dat überhaupt naar dat programma gekeken wordt? Wie denkt die HJS dan wel niet dat ie is om die mensen totaal verbijsterd te vragen wat ze wel niet denken te komen doen daar?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef Fir3fly het volgende:
Kom op, je moet toch toegeven dat het geweldig is om te zien hoe mensen zich compleet voor paal zetten.
Ok, ik moest soms wel eens lachen, maar bij sommigen heb je echt van, heb je nou echt niet in de gaten dat je er geen flikker van kan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:14 schreef Fir3fly het volgende:
Kom op, je moet toch toegeven dat het geweldig is om te zien hoe mensen zich compleet voor paal zetten.
Ik ben vast een uitzondering als ik zeg dat ik die programma's kijk omdat ik hoop dat er ook talent (of in ieder geval iets wat goed klinkt) voorbij komtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:17 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, dat is toch de enige rede dat überhaupt naar dat programma gekeken wordt? Wie denkt die HJS dan wel niet dat ie is om die mensen totaal verbijsterd te vragen wat ze wel niet denken te komen doen daar?
Als ik iemand goed wil horen zingen kijk ik niet naar The X Factor maar dan zet ik wel een DVD-tje van een of andere artiest op.
Het wordt al weggeëdit, hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:26 schreef SterkStaaltje het volgende:
GVD ga ergens anders baggeren stelletje %$&$##@!#$@$#%&*%, en dan druk ik me nog beschaaf uit.
Alleen op dagen die met de "d" beginnen.quote:
Niet waarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef Rekkie het volgende:
Ik ben bij een auditie geweest [14.gif]
Waarom dan? hand van je vriendinnetje vasthouden die ook niet kan zingen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wel waar! nee niet als kandiaat....
Oh wat een beperkt wereldje heb jij toch.... schok ik je als ik hier ook: nee op ga zeggen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Waarom dan? hand van je vriendinnetje vasthouden die ook niet kan zingen?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh wat een beperkt wereldje heb jij toch.... schok ik je als ik hier ook: nee op ga zeggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |